تهیه تونر غبار چهره خود کاری بسیار آسان است و ساخت و آزمایش با مواد جدید جالب است. یک غبار صورت می تواند پوست شما را ملایم و مرطوب ، مرطوب ، با تنفس حفظ کند و باعث می شود در تمام طول روز احساس تازگی داشته باشید. استفاده از غبار یک گزینه عالی برای زمان تابستان است که شما نمی خواهید کرم های سنگین را در تمام صورت خود چرب کنید و می خواهید پوست خود را سبک و روشن نگه دارید.

 
بسته به ترکیباتی که شما در غبارتان قرار داده اید ، می توانید یک غبار درست کنید که پوست شما را به اندازه یک کرم صورت سنگین مرطوب نگه می دارد ، اما بدون اینکه تمام وزن داشته باشد و منافذ شما را مسدود کند.
 
برای این غبار صورت ، ترکیباتی را در نظر گرفته ایم که پوست شما را در گرمای تابستان مرطوب نگه می دارد ، سبک وزن است و منافذ شما را مسدود نمی کند ، و همچنین به رنگ آمیزی پوست شما (کاهش هرگونه علائم قرمز یا تغییر رنگ) کمک می کند و احساس طراوت می کند. پوست تو.
 
آلوئه ورا پوست شما را به طور طبیعی مرطوب و تازه نگه می دارد. آلوئه نیز به عنوان یک ماده فوق العاده فوق العاده برای این غبار است زیرا مرطوب کردن پوست شما پس از بیرون آمدن در آفتاب در تمام طول روز بسیار عالی است. همچنین به تسکین آفتاب سوختگی کمک خواهد کرد. توجه داشته باشید که روغن اسطوخودوس اگر آفتاب سوختگی شما خیلی بد باشد ممکن است پوست شما را بسوزاند. اسانس اسطوخودوس به مبارزه با قرمزی ، آکنه و آرامش بخش بر پوست نیز کمک می کند.
 
عناصر:
روغن اسانس اسطوخودوس 100٪ خالص و ارگانیک
ژل طبیعی آلوئه ورا
آب خالص
بطری غبار
جهت ها:
بطری مه جدید خود را با صابون و آب گرم تمیز کنید تا از ایمنی و تمیز بودن آن برای استفاده مطمئن شوید.
حدود bottle راه را با آب خالص پر کنید.
ژل آلوئه ورا را تقریباً به بالای بطری اضافه کنید ، اما به محض قرار دادن درب اسپری روی آن ، سرریز نمی شود.
به همان مقدار قطره روغن اسطوخودوس که می خواهید اضافه کنید. شما می خواهید با چند قطره شروع کنید و آن را تست کنید تا مطمئن شوید که از قدرت مناسب برای متناسب کردن نیازها و خواسته های خود برخوردار هستید. روغنهای اساسی بسیار قدرتمند هستند ، بنابراین اضافه کردن بیشتر بسیار راحت تر از رقیق کردن مخلوط شماست.
به آن لرزش خوبی بدهید و در طول روز به اندازه دلخواه اسپری کنید تا چهره خود را اسپری کنید! این غبار قفسه ای پایدار است و رنگ سفید را فقط در کابینت حمام شما نگه می دارد.
مرجع:sanykala