10. کدو بطری برای موهای براق

چگونه می توانید موهای خود را براق کنید و در خانه-17Pinit
تصویر: Shutterstock
 
کدو بطری یکی دیگر از مواد شگفت انگیز برای دستیابی به قفلهای براق است. یک بطری کدو را پوست بگیرید و آب آن را از آن جدا کنید. این آب میوه را روی موهای خود بمالید و بگذارید 30 دقیقه تا ساعت بماند. با شامپو و حالت شستشو دهید.
 
بازگشت به TOC
 
یوگا برای موهای براق
چگونه می توانید موهای خود را در خانه-38 ببندید
تصویر: Shutterstock
 
تمرینات یوگا زیادی وجود دارد که شما می توانید برای رسیدن به موهایی طولانی و درخشان انجام دهید. این ماده با کنترل استرس ، آرامش بدن و همچنین بهبود گردش خون به حفظ سلامتی مو کمک می کند.
 
[بخوانید: 8 اثر یوگا که می توانند از موهای شما محافظت کنند]
 
بازگشت به TOC
 
ویتامین ها برای موهای براق
چگونه می توانید موهای براق داشته باشید و در خانه-42Pinit
تصویر: Shutterstock
 
مصرف هدفمند مکمل ویتامین در زمانی که شما یک هدف طولانی مدت از آرزوی موهای بلند و براق دارید می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. برخی ویتامین ها مانند ویتامین های گروه B ، ویتامین C و ویتامین E برای رشد سالم مو ضروری هستند. در حالی که می توانید غذاهایی را که سرشار از این ویتامین ها هستند ، مصرف کنید ، اما مصرف مکمل های ویتامین نیز گزینه مناسبی است. با این حال ، قبل از شروع مصرف هرگونه مکمل ، حتماً با یک حرفه مراقبت پزشکی مشورت کنید.
 
[بخوانید: 14 ویتامین ضروری و مواد معدنی برای رشد سریعتر مو]
 
بازگشت به TOC
 
چه چیزی برای موهای براق بخورید
چگونه می توانید موهایتان را براق کنید-در خانه-27Pinit
تصویر: Shutterstock
 
اگر رسیدن به موهای زرق و برق دار و براق یکی از اهداف طولانی مدت شماست ، حفظ رژیم غذایی مناسب برای موهای براق به یک کار ضروری تبدیل می شود. در حالی که حفظ یک رژیم متعادل که شامل غذاهای دریایی ، گوشت ، تخم مرغ و نوشیدن آب زیادی باشد ، بارگیری در غذاهایی که عمدتاً سلامت موهای شما را تقویت می کنند ، چیزی است که به نتایج سریع تری منجر می شود. در زیر لیستی از غذاهایی که باید موهای صاف و درخشنده داشته باشید باید در رژیم غذایی خود بگنجانید.
 
بازگشت به TOC
 
1. سبزیجات برای موهای براق
چگونه می توانید موهای خود را در خانه بریزید-26-پینیت
تصویر: Shutterstock
 
سبزیجات سبز تیره مانند کلم ، کلم بروکلی و اسفناج باید یک قسمت منظم از رژیم شما باشند. این بدان دلیل است که آنها سرشار از اسیدهای امگا 3 ، پروتئین ها و مواد معدنی ضروری مانند پتاسیم ، روی ، سلنیوم ، آهن ، منیزیم و کلسیم هستند که باعث بهبود سلامتی موهای شما شده و آن را تغذیه می کنند.
 
بازگشت به TOC
 
2. میوه هایی برای موهای براق
چگونه-موهایتان را براق کنید-موهای خود را در خانه-36Pinit
تصویر: Shutterstock
 
میوه ها به دلیل داشتن ویتامین غنی و مواد معدنی ، باید به عنوان بخش مهمی از رژیم غذایی شما باشند. مصرف میوه هایی مانند موز ، آووکادو ، طالبی ، انگور ، سیب ، لیمو ، گوجه فرنگی و پاپایا بسیار طولانی در بهبود سلامت موهای شما خواهد بود.
 
بازگشت به TOC
 
3. آجیل برای موهای براق
چگونه می توانید موهای براق داشته باشید و در خانه44Pinit
تصویر: Shutterstock
 
آجیل منبع غنی از اسیدهای چرب و مواد معدنی مانند روی است. آنها همچنین یک گزینه میان وعده سالم هستند. برای موهایی که براق و پر زرق و برق هستند ، هر روز بر روی چند آجیل میان وعده میل کنید.
 
بازگشت به TOC
 
برای جلوگیری از چیست؟
1. از استرس خودداری کنید
چگونه می توانید موهای خود را براق کنید-در خانه 45Pinit
تصویر: Shutterstock
 
استرس یکی از بزرگترین دلایل موهای ناسالم است. همچنین یک استرس زا بزرگ است که منجر به ریزش مو می شود. بیش از حد استرس می تواند بر گردش خون شما تأثیر بگذارد ، و تغذیه ای که از فولیکول های مو دریافت می کند به حداقل برسد. فعالیت های تسکین دهنده استرس مانند ماساژ آرامش بخش سر ، یوگا و ورزش خیلی به سمت حفظ سلامت موهای شما می رود.
 
بازگشت به TOC
 
2. از استفاده از آب سخت خودداری کنید
چگونه-موهایتان را براق کنید-موهای خود را در خانه-05Pinit
تصویر: Shutterstock
 
آب سخت آبی است که سرشار از مواد معدنی مانند کلسیم ، مس و منیزیم است. استفاده بیش از حد از آب سخت می تواند در موارد شدید منجر به شکنندگی و ریزش مو شود. استفاده از فیلتر دوش می تواند به حل این مشکل کمک کند.
 
بازگشت به TOC
 
3. مواد غذایی برای جلوگیری از
چگونه می توانید موهایتان را براق کنید
تصویر: Shutterstock
 
از غذاهای ناخواسته ، سدیم ، قند بیش از حد ، الکل و نشاسته سفید در رژیم غذایی خودداری کنید زیرا این غذاها می توانند به ریزش مو ، شوره سر و شکنندگی مو منجر شوند.