چه کسی موهای تمیز و بدون شوره را دوست ندارد؟ برخورد با شوره سر نبرد برای بسیاری از افراد است ، به خصوص اگر شما یک نوجوان یا یک نوجوان باشید. آن تکه های کوچک سفید که روی لباس های تیره شما ظاهر می شود ، مطمئناً شرم آور هستند.

 
آیا تاکنون فکر کرده اید که شوره سر چگونه شکل می گیرد؟ بگذارید آن را برای شما تجزیه کنیم. پوست سر شما توسط یک فیلم محافظ روغن به نام سبوم پوشانده شده است. قارچی مانند مخمر بنام مالاسزیا روی پوست سر زندگی می کند. در برخی افراد ، تکثیر بیش از حد این قارچ وجود دارد ، که می تواند منجر به خارش و تولید غیر طبیعی سلولهای پوستی شود. این پوسته های سلولهای مرده پوست از پوست سر جدا شده و شوره سر را تشکیل می دهند. اگرچه کل فرایند پیچیده به نظر می رسد ، اما شوره سر کاملاً بی ضرر است. برای رفع سریعترین مسئله ، لوسیون ضد شوره را امتحان کنید تا آن تکه ها را در حالت خالی نگه دارید تا بتوانید بدون ترس موهای خود را بزنید. در اینجا تمام راه هایی که می تواند برای شما سودمند باشد ، در زیر 10 لوسیون برتر ضد شوره در دسترس قرار دارد.
 
محصولات چک قیمت
قیمت بررسی ضد شوره ضد شورش قبل از شستشو را بررسی کنید
قیمت بررسی لوسیون ضد شوره سر Kaya
بررسی قیمت لوسیون Curatio NoSkurf
قیمت بررسی لوسیون ضد شوره سر Cystiphane Biorga
چک کردن ضد شوره سر پوست و خارش پوست سر Avlon KeraCare
قیمت بررسی لوسیون ضد شوره سر شهناز حسین پلاس
قیمت بررسی لوسیون شستشوی مو ضد شوره ای Tanvi
قیمت بررسی لوسیون ضد شوره ای Oshea Herbals
قیمت بررسی لوسیون ضد شوره سر Sri Sri Tattva
قیمت بررسی لوسیون ضد شوره سر ماهارشی
 
مزایای لوسیون ضد شوره
لوسیون های ضد شوره به عنوان مرطوب کننده های پوست سر بویژه برای اسکالپ های خشک عمل می کنند. آنها به سالم نگه داشتن پوست سر و موهای ابریشمی شما کمک می کنند.
آنها حاوی مواد فعال هستند که باعث کاهش خارش می شوند. این مواد بلافاصله یک پوست سر تحریک شده را تسکین می دهند.
این لوسیون ها با بهبود کلی سلامت پوست سر ، رشد موهای سالم را تقویت می کنند.
لوسیون ضد شوره سر نیز قرمزی را کاهش می دهد ، پوست سر شما را به نظر می رساند و احساس عالی می کند.
آنها روغنی موجود در پوست سر شما را کاهش می دهند.
اکنون که مزایای استفاده از لوسیون ضد شوره را می دانید ، در اینجا 10 محصول برتر مورد نیاز برای بررسی این موارد را هم اکنون مشاهده می کنید!
 
 
10 لوسیون ضد شوره ای برتر برای خرید در سال 2019
1. لوسیون شوره سر ضد عود را دوباره شستشو دهید
2. لوسیون ضد شوره سر Kaya
3. لوسیون Curatio NoSkurf
4. لوسیون ضد شوره سیستیفان Biorga
5- لوسیون خارش خشکی و خارش دار پوست سر و خارش دار Avlon KeraCare
6. لوسیون ضد شوره سر شهناز حسین شارینز پلاس
7. لوسیون شستشوی موهای ضد شوره ای Tanvi Essentials
8. لوسیون ضد شوره ی Oshea Herbals
9. لوسیون ضد شوره سر سری سری تاتوا
10. لوسیون ضد شوره سر ماهارشی
1. لوسیون شوره سر ضد عود را قبل از شستشو اصلاح کنید
 
1. قبل از شستشو ضد عود شوره سر لوسیونPinit را دوباره بشویید
از لک و لکه های سرسختانه با لوسیون شوره سر قبل از شستشو و ضد شوره خلاص شوید. برای آرام کردن پوست سر و تسکین شوره سر و التهاب با کمترین مواد مخدر فرموله شده است. فقط با دو یا سه کاربرد ، شوره های پوسته پوسته و چرب را به طور موثری درمان می کند.
 
این فرمول با روغنهای اساسی جوجوبا ، درخت چای ، مریم گلی و شنبلیله تزریق می شود که خاصیت تسکین دهنده و سالم در پوست سر و مو دارند. روغن درخت چای به مبارزه با قارچ کمک می کند ، روغن مریم گلی باعث رفع لکه ها و کاهش خارش می شود ، روغن جوجوبا پوست را مرطوب می کند و روغن شنبلیله پوست سر را با مواد معدنی و ویتامین ها تغذیه می کند. در کل ، این لوسیون به متعادل کردن سطح pH پوست سر شما کمک می کند و خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچ آن باعث می شود از شوره سر آزاد شوید.
 
طرفداران
 
تست پوستی
نجیب
عاری از مواد مضر و عطرهای مصنوعی
عاری از ظلم و ستم
حاوی مواد فعال برای نتایج سریعتر است
منفی
 
هیچ یک
 
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
2. لوسیون ضد شوره سر Kaya
 
لوسیون ضد شوره و مو KayaPinit
این محصول ضد شوره از Kaya Hair Essentials یک لوسیون یک شبه است. این غنی شده با پیروکستون اولامین ، یک ترکیب شیمیایی است که در درمان عفونت های قارچی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده فعال باعث خارش و سوزش پوست سر می شود.
 
بهترین چیز در مورد این محصول این است که با جلوگیری از ایجاد لکه های شوره سر ، علت اصلی شوره سر را هدف قرار می دهد. همچنین برای بهبود سلامتی پوست سر شما حاوی ویتامین B5 و روغن نارگیل است ، و آن را تغذیه و شرطی می کند.
 
طرفداران
 
آسان برای استفاده
ایجاد شده توسط متخصصین پوست
ملایم روی پوست سر و مو
فرمول غیر چسبنده
نتایج سریع ارائه می دهد
مقرون به صرفه
منفی
 
در ابتدا می تواند موهای شما را خشک کند
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
3. لوسیون Curatio NoSkurf
 
Curatio NoSkurf LotionPinit
لوسیون NoSkurf Curatio حاوی مواد فعال ، مانند كلومازول و پیروكستون اولامین ، مواد شیمیایی ضد قارچی شایع هستند كه به طور مؤثر با میكروارگانیسم های ایجاد شوره سر مبارزه می كنند. سلول های پوستی را دوباره جوان می کند و موهای بدون شوره را فقط در دو تا سه بار به شما می دهد.
 
همچنین از ریزش مو جلوگیری می کند و خارش و پوسته پوسته شدن را تسکین می دهد. این لوسیون علاوه بر جلوگیری از ایجاد شوره سر ، ریشه های مو را نیز تقویت می کند تا موهای سالم و ابری داشته باشد. برای به دست آوردن حداکثر مزایا ، این لوسیون را روی پوست سر خود بمالید و یک شبه آن را بگذارید. آن را بشویید
4. لوسیون ضد شوره سیستیفان Biorga
 
لوسیون ضد شوره سر Cystiphane Biorga
لوسیون ضد شوره سر Cystiphane Biorga یک راه حل گسترده برای هم برای ریزش مو و هم برای شوره سر است. به طور موثری با شوره سر مبارزه می کند و از بازگشت آن جلوگیری می کند. به جلوگیری از تکثیر مخمر مالاسزیا که عامل اصلی بروز شوره است کمک می کند. علاوه بر مبارزه با شوره سر ، خارش و سوزش پوست را نیز تسکین می دهد.
 
این لوسیون بر روی موهای شما سبک و ملایم است و باعث چرب شدن آن نمی شود. فرمول منحصر به فرد آن حاوی یک مجموعه ضد قارچی اختصاصی از میکونازول و کوهپازول است که به مقابله با قارچ های ایجاد شوره سر کمک می کند. این ماده همچنین حاوی روغن اساسی عناب و اسید مالیک است که از بروز دوباره شوره سر جلوگیری می کند.
 
طرفداران
 
بدون پارابن
با استفاده از نوک نازل آن آسان است
نتایج سریع ارائه می دهد
فقط برای هر بار استفاده کمی محصول مورد نیاز است
منفی
 
مشکلات در دسترس بودن
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
5- لوسیون خارش خشکی و خارش دار پوست سر و خارش دار Avlon KeraCare
 
Avlon KeraCare پوست ضد خشکی و خارش دار پوست سر خارش ضد شوره سر Spot LotionPinit
لوسیون خارش ضد شوره سر و پوست سر KeraCare یک محلول ترک روشن برای هر کسی است که به دنبال رهایی از خارش بیش از حد و تحریک روی پوست سر است. به طور موثری شوره سر ، درماتیت سبورئیک و سبوره را درمان می کند.
 
این فرمولاسیون برای انواع پوست سر ، نرمال و خشک پوست سر بی خطر است. باعث خارش پوست سر می شود و به حداقل رساندن التهاب و قرمزی ناشی از خارش مکرر کمک می کند. با استفاده منظم ، پوست سر سالم تر و بدون شوره سر ایجاد می کند.
 
طرفداران
 
غیر چرب
فرمول مورد تأیید FDA
دارای مواد فعال تأیید شده بالینی است
با یک ظاهر طراحی تداخل نمی کند
ریزش مو را کاهش می دهد
منفی
 
مشکلات در دسترس بودن
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
6. لوسیون ضد شوره سر شهناز حسین شارینز پلاس
 
شهناز حسین شارینز پلاس ضد شوره سر لوسیونPinit
لوسیون ضد شوره سر Shahnaz Husain Plus شامل مواد طبیعی مانند آملا ، برهمی و آرنیکا است که پوست سر را تمیز کرده و تعادل pH طبیعی را ترمیم می کند. موهای شما را حالت می بخشد و با هر بار استفاده ، نرمتر و نرمتر می کند. این درمان محافظ پوست سر بدون ایجاد عوارض جانبی به مبارزه با شوره سر کمک می کند.
 
طرفداران
 
بدن و درخشندگی به موهای شما اضافه می کند
رشد مو را بهبود می بخشد
سطح pH پوست سر شما را متعادل می کند
سبک
فرمول غیر چرب
منفی
 
نتایج کند
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
7. لوسیون شستشوی موهای ضد شوره ای Tanvi Essentials
 
لوسیون شستشوی موهای ضد شوره ای Tanvi Essentials
لوسیون شستشوی موهای ضد شوره ای Tanvi Essentials در درمان ریزش مو و عفونت های پوست سر مفید است. این گیاه حاوی گیاهان طبیعی مانند shikakai ، brahmi ، amla ، yashtimadhu ، tulsi ، nagarmotha و آب آلوئه ورا است. این مواد ضمن بهبود سلامت پوست سر ، رشد مو را تقویت می کنند. لوسیون را روی موهای مرطوب و پوست سر بمالید و بعد از 30 ثانیه بشویید.
 
طرفداران
 
جلوی شکاف جلوگیری می کند
بی خطر برای استفاده روزانه
نتایج سریع ارائه می دهد
فرمول ملایم
منفی
 
مشکلات در دسترس بودن
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
8. لوسیون ضد شوره ی Oshea Herbals
 
لوسیون ضد شوره ای Oshea HerbalsPinit
لوسیون ضد شوره ای Oshea Herbals با سولفونات روغن شیل سدیم غنی شده است ، یک ماده ضد شوره سر قوی است و تشکیل پوسته های پوستی را به سرعت کاهش می دهد. این ماده همچنین حاوی مواد طبیعی دیگری مانند neem ، hibiscus و pro-ویتامین B5 است که سطح pH پوست سر را متعادل می کند و از اولین استفاده باعث کاهش تحریکات می شود. علاوه بر کنترل شوره ، ریشه مو شما را تقویت کرده و رشد سالم مو را تقویت می کند.
 
طرفداران
 
از عفونت جلوگیری می کند
مناسب برای تمام انواع مو
عاری از ظلم و ستم
شرایط مو
درخشش و درخشش مو را می افزاید
منفی
 
مشکلات در دسترس بودن
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
9. لوسیون ضد شوره سر سری سری تاتوا
 
LionPinit Sri Sri Tattva ضد شوره سر
لوسیون ضد شوره سر Sri Sri Tattva یک فرمول ملایم است که شوره سر را در پوست سر کاهش می دهد. این ماده حاوی مواد طبیعی مانند لیمو ، نئم ، شیکاکی و دانه شنبلیله است. این مواد حاوی خواص ضد التهابی هستند که با شوره سر و سایر عفونت های قارچی مبارزه می کنند. آنها همچنین فولیکول های مو را تغذیه کرده و رشد سالم مو را تقویت می کنند.
 
طرفداران
 
پوست سر را مرطوب می کند
فرمول غیر چرب
مقرون به صرفه
منفی
 
مشکلات در دسترس بودن
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
10. لوسیون ضد شوره سر ماهارشی
 
10. Maharshi LotionPandruff LotionPinit
لوسیون ضد شوره سر ماهارشی یک درمان طبیعی برای از بین بردن شوره سر است. این ماده حاوی آملا ، نئم ، چشماکای ، روغن لایه برداری ، و کازس شیادا است. این مواد طبیعی به از بین بردن ناخالصی ها و میکروب هایی که باعث ایجاد شوره می شوند ، کمک می کند.
 
علاوه بر مبارزه با شوره ، باعث بهبود سلامتی پوست سر شما شده و موهای شما را تازه و معطر نگه می دارد. پوست سر و مو شما را تمیز می کند و از پوسته پوسته شدن ، قرمزی و عفونت انگل جلوگیری می کند.
مرجع:sanykala