جام قاعدگی یک کار بسیار شگفت انگیز در مهندسی و طراحی است. اگر فنجان ها و واژن ها چندان متنوع نبودند ، دیگر کار نمی کردیم! هدف این مقاله و فیلم توضیح چگونگی عملکرد محکم بودن فنجان قاعدگی و دلیل اهمیت آن هنگام انتخاب و استفاده از فنجان است.طرز استفاده کاپ قاعدگی
 
 
 
سفتی جام حتی به چه معناست؟
هنگامی که ما در مورد استحکام یک فنجان قاعدگی صحبت می کنیم ، در مورد میزان مقاومت فنجان هنگام فشار دادن و له شدن صحبت می کنیم. همانطور که یک فنجان را با دست خود له می کنید ، یا بدون رها کردن به راحتی فرو می ریزد و با همان مقدار تنبل عقب برمی گردد ، یا فنجان بیشتر به شما مبارزه می کند و وقتی فنجان را آزاد می کنید بلافاصله و با یک POP!
 
فنجانی که نتوانست جنگ را کنار بگذارد ، فنجانی است که ما آن را "نرم" می دانیم و فنجانی که به زور باز می شود ، فنجانی است که "سفت" می دانیم.
 
فنجان های قاعدگی دارای استحکام متفاوتی هستند و این به صورت های مختلف در نحوه کار ، نشت یا عدم فنجان ، راحت بودن یا نبودن ، در جای خود ماندن یا نبودن به کار می رود.
 
برای اهداف ما از یک سیستم درجه بندی از 1-5 استفاده می کنیم که 1 بسیار نرم و 5 بسیار محکم است. امتیازات جام ها با درجه 2-3 در یک رده "متوسط" قرار دارند که 3 آن چیزی است که ما "متوسط" و 2 "متوسط ​​نرم" می دانیم.
 
سیلیکون یا TPE یا لاستیک
سیلیکون و TPE نیز خواص مختلفی دارند ، اما به راحتی می توان گفت یک لیوان سیلیکونی در دستان شما 2 و همچنین 2 در واژن است ، در حالی که یک فنجان TPE در واقع با گرما نرم می شود بنابراین ممکن است در دستان شما کاملا محکم باشد پوشیده شدن ممکن است احساس سفتی کمتری کند.
 
Score Scores vs PACII Firmness Scale
 
و گرچه مارک ها یا وب سایت هایی وجود دارند که دوست دارند از "نمره ساحل" استفاده کنند که اساساً اندازه گیری ضخامت سیلیکون با استفاده از دورومتر است ، اما این روش برای درجه بندی سفت یا نرم بودن یک فنجان خوب کار نمی کند. ضخامت مطمئناً در محکم بودن یک فنجان نقش بسزایی دارد ، اما لبه و شکل آن نیز به همان اندازه مهم است. یک فنجان با بدنی نرم و نمره کم ساحل اگر لبه خود محکم باشد هنوز می تواند مانند یک فنجان محکم احساس و عمل کند.
 
به منظور تعیین کمیت در فنجان های قاعدگی ، ما با اکراه تصمیم گرفتیم که رتبه های استحکام خود را طراحی کنیم. با استفاده از مقیاس 1-5 ، با 1 نرم ترین ، استحکام فنجان ها را "آزمایش" می کنیم. هر فنجان کاملاً له شده است و ما فنجان ها را با یکدیگر مقایسه می کنیم ، در حالی که Diva Cup به عنوان "مرکز" بسیار عالی "3" در مقیاس ما است. همانطور که روش ما برای له کردن و مقایسه فنجان غیر علمی است ، این یک شاخص کلی بهتر است که فنجان را حس می کند و دقیق تر از یک درجه بندی ساحل است ، وقتی که صحبت از چگونگی عملکرد فنجان هنگام قرار دادن و احساس آن برای صاحب می شود. این عالی نیست و افرادی که قسم می خورند فکر می کنند مارک فنجان X سخت تر یا نرمتر از آنچه ما می گوییم نمرات ما به شدت مورد بحث قرار می گیرند و به همین دلیل است که ما تکرار می کنیم که امتیازات ما قطعی نیست و استحکام ذهنی است. با این حال ، بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم و هنوز هم بهتر از امتیاز ساحل است.
 
مرتبط: نمودار استحکام جام قاعدگی PACII
 
لیوان های قاعدگی له شده
 
با موضوع "تست اسکواش"
در حالی که بسیاری از افراد هستند كه با فشردن دو فنجان به همدیگر (یك تست اسكواش فنجان قاعدگی) كه یكی از آن روی یك دیگر قرار گرفته است ، قوام فنجان را مقایسه می كنند ، این روش از نظر بصری راضی كننده است زیرا به نظر می رسد كیفیت و نرمی بیشتری دارد ، اما این نیز روش عالی این مقایسه های تست squish معمولاً برای مقایسه دو مارک انجام می شود اما فنجان زیرین همیشه بیشتر از بالاترین سطح آن فرو می ریزد ، به علاوه به زاویه دستان و غیره بستگی دارد. این در مقایسه است اما نه به اندازه دقیق تست مقایسه دستی که باید برای تعیین استحکام کلی انجام دهیم.
کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی چیست
 
فنجان قاعدگی
 
قیمت کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي
 
کاپ قاعدگی برای دوشیزگان
 
نحوه استفاده از کاپ قاعدگی
 
خرید کاپ قاعدگی
 
قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها
 
طرز استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ پریودی
 
فنجان قاعدگی چیست
 
کاپ پریودی چیست
 
کاپ قاعدگی چیه
 
بهترین مارک کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده کاپ قاعدگی
 
روش استفاده از کاپ قاعدگی
 
لونت کاپ چیست
 
طریقه استفاده از کاپ قاعدگی
 
استفاده از کاپ قاعدگی
 
قیمت فنجان قاعدگی
 
نحوه استفاده کاپ قاعدگی
 
سایز کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي چيست
 
عوارض کاپ قاعدگی
 
کاپ بهداشتی
 
کاپ پریود
 
طریقه استفاده کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی نحوه استفاده
 
کاپ قاعدگی را از کجا بخریم
 
کاپ های قاعدگی
 
کاپهای قاعدگی
 
روش استفاده کاپ قاعدگی
 
معایب کاپ قاعدگی
 
آموزش استفاده از کاپ قاعدگی
 
مراکز فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی خرید
 
فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم
 
کاپ قاعده گی
 
طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی
 
انتخاب سایز کاپ قاعدگی
 
چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی
 
انواع کاپ قاعدگی
 
فنجان پریود
 
خريد كاپ قاعدگي
 
طرز استفاده از فنجان قاعدگی
 
كاپ قاعدگي خريد
 
کاپ قاعدگی یا تامپون
 
قيمت كاپ قاعدگي
 
خرید فنجان قاعدگی
 
مضرات استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی برای دختران
 
معایب استفاده از کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده از كاپ قاعدگي
 
خرید اینترنتی فنجان قاعدگی
 
فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی