اسکراب صورت یک روش عالی برای لایه برداری از پوست ، مرطوب کردن آن و نگه داشتن پوست به نظر می رسد تازه و درخشان است. همچنین باعث می شود تا پوست شما بسیار نرم باشد و به آرایش شما کمک کند تا نرم تر شود. اسکراب های پیش ساخته قند می توانند بسیار گران باشند و بسیاری از آنها مواد افزودنی لازم را ندارند. خوشبختانه ، شما فقط با 3 ماده ای که احتمالاً قبلاً در شیروانی شما وجود دارد ، می توانید اسکراب صورت خود را در خانه درست کنید. و اگر اینطور نیست ، آنها به راحتی پیدا می شوند و ارزان هستند.

 
این اسکراب صورت و عسل صورت عالی است زیرا عسل پوست شما را مرطوب می کند و ضد باکتری است ، به شما کمک می کند تا آکنه شما در حالت خلیج قرار گیرد ، عسل همچنین می تواند به خلاص شدن از شر زخم های آکنه ، علائم تیره و افزایش فشار خون کمک کند. روغن نارگیل یکی دیگر از مرطوب کننده های شگفت انگیز است و خاصیت ضد باکتریایی نیز دارد ، اما بسیار مناسب برای آکنه و شکستگی است. روغن نارگیل همچنین در تمیز کردن منافذ شما و شستن روغن ، خاک و زباله بسیار مفید است. شکر کورس پوست شما را لکه دار می کند و سلول های مرده پوست را پاک می کند و فقط شستن صورت شما خلاص نمی شود.
 
اگر احساس نمی کنید اسکراب صورت طبیعی و ارگانیک خود را تهیه کنید ، می توانید یکی از این پاک کننده های طبیعی و ارگانیک صورت یا یکی از این پاک کننده های آرایش طبیعی و ارگانیک را نیز امتحان کنید.
 
عناصر:
½ فنجان شکر نیشکر آلی
¼ فنجان روغن نارگیل باکره ارگانیک
2 قاشق غذاخوری عسل ارگانیک خام یا عسل آلی معمولی اگر خام ندارید
روغنهای اساسی مانند اسطوخودوس ، درخت چای ، ترد (اختیاری)
جهت ها:
شکر خود را اندازه گیری کرده و آن را درون یک شیشه شیشه ای قرار دهید که درب آن محکم باشد.
روغن نارگیل خود را اضافه کنید. لازم نیست روغن نارگیل را ذوب کنید و بهتر است برای بهترین نتیجه آن را در حالت جامد نگه دارید.
روغن نارگیل و شکر را با هم مخلوط کنید تا خوب ترکیب شود و توده های بزرگی باقی نماند.
عسل خود را اضافه کرده و مخلوط کنید تا خوب ترکیب شود.
اگر به روغن ضروری اضافه می کنید ، آنها را به عنوان آخرین مرحله خود مخلوط کنید. روغنهای اساسی قوی هستند ، بنابراین نیازی نیست که از آنجا سبقت بگیرید. فقط 1 تا 2 قطره روغن را یک بار تبلیغ کنید تا وقتی که عطر مورد نظر خود را بدست آورید.
با درب خود آب بندی کنید و در مکانی خنک و خشک نگه دارید. توجه داشته باشید که اگر این مکان را از 75 درجه گرمتر گرم کنید ، روغن نارگیل دیگر جامد نخواهد بود و تبدیل به مایع می شود. شما می خواهید از این امر اجتناب کنید ، زیرا قند را ذوب می کند. در صورت لزوم می توانید اسکراب را در یخچال نگه دارید.
مرجع:فروشگاه اینترنتی ثانیکالا