در حال حاضر می دانید محصولات آرایش و مراقبت از پوست بسیار مختلفی وجود دارد که می توانید در خانه تهیه کنید. از ریمل مژه و ابرو تا ماسک های صورت تا گرفته تا ماسک لب لب می توانید تقریباً هر کاری را در خانه خود انجام دهید. با این حال ، اگر قرار بود به چیزی فکر کنید که نتوانستید در خانه بسازید ، ساختن بنیاد خود ممکن است به ذهن خطور کند. بنظر می رسد بنیاد مانند چیزی است که اگر غیرممکن باشد دشوار است ، خود را شلاق بزنید. اما این نمی تواند دورتر از حقیقت باشد. این چیزی است که می توان در خانه بسیار آسان و ارزان تهیه کرد.

 
ریمل های ارگانیک و طبیعی که به صورت آنلاین یا فروشگاه می خرید می توانند بسیار گران باشند زیرا هزینه مواد تشکیل دهنده ای باکیفیت را پرداخت می کنید و شخص دیگری می تواند آنها را برای شما تهیه کند. علاوه بر این ، بسیاری از پایه های آلی دستباف ساخته شده اند که فقط آنها را گرانتر می کند. بنابراین ساختن پایه خود در جایی که بتوانید مواد و رنگهای موردنظر را کنترل کنید می تواند بسیار مؤثر باشد.
 
این بنیاد DIY یک بنیاد مایع است که در ابتدا توسط این بلاگر شگفت انگیز ایجاد شده است. او دستور العمل آرایش سالم و تمیز فوق العاده ای دارد که خوانندگان دوست دارند و بررسی ها همیشه زیاد است!
 
عناصر:
2 قاشق چایخوری روغن آرگون یا روغن جوجوبا
1 قاشق چایخوری کره شی
1/2 قاشق غذاخوری موم امولسیون کننده
1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه
1 قاشق چایخوری جادوگر جادوگر
یا 3 قاشق غذاخوری لوسیون از پیش ساخته طبیعی (به جای 5 ماده اول)
1-4 قاشق چایخوری نانو اکسید روی
1 / 4-1 / 2 قاشق غذاخوری. پودر کاکائو
1 // 2-1 قاشق غذاخوری. پودر میکا
1/2 قاشق غذاخوری خاک رس انتخاب (در صورت استفاده)
یا 2-3 قاشق چایخوری پودر معدنی طبیعی طبیعی به رنگ دلخواه
جهت ها:
اگر می خواهید لوسیون خانگی خود را درست کنید ، به 5 ماده اول لیست شده در فهرست مواد تشکیل دهنده نیاز خواهید داشت. می توانید از لوسیون مخصوص خود استفاده کنید و از همه لوسیون های طبیعی و آلی مورد علاقه خود استفاده کنید. این باعث می شود برخی از زمان ها صرفه جویی کنید و بسیاری از گزینه های شگفت انگیز ارگانیک و سالم در بازار وجود دارد
5 ماده آخر لیست شده همه روش هایی است که می توانید پایه و اساس خانگی خود را رنگ آمیزی کنید. منابع مختلفی وجود دارد که می توانید برای رنگ استفاده کنید ، بنابراین بستگی به شما دارد که کدام گزینه را می خواهید با آن انتخاب کنید. برخی از گزینه های دیگر ارزان تر هستند ، بنابراین ممکن است یک عامل تعیین کننده برای انتخاب شما باشد. همچنین ، پودر کاکائو برای رنگ به شما رنگی بسیار سبک تر و کمتر متمرکز خواهد داد ، در حالی که اگر میکا یا پودر معدنی را انتخاب کنید ، یک پوشش بنیادی بسیار متمرکز تر و سنتی خواهید داشت.
پس از تصمیم گیری در مورد لوسیون خود و نحوه رنگ آمیزی پایه ، تصمیم بگیرید رنگ های خود را به آرامی اضافه کنید تا رنگ مناسب را برای مطابقت با پوست خود بدست آورید. این کار باعث می شود کارهایی با تنظیم بسیار زیادی انجام شود ، بنابراین لازم است که صبر داشته باشید و رنگ را روی گردن خود چند بار یا چندین بار آزمایش کنید تا اینکه مسابقه صحیح حاصل شود.
پس از رنگ مناسب ، در یک شیشه شیشه ای ذخیره کنید یا آن را در یک ظرف آرایش قرار دهید و درست مانند یک پایه معمولی از آن استفاده کنید.
مرجع:ثانیکالا