خط چشم مایع در مقابل خط چشم مداد: Let’s Line ‘Em Up

توسط ARIEL KOZICKI · 8 آگوست 2017
 
اشتراک فیس بوک اشتراک گذاری توییتر اشتراک گذاری Pinterest
زن خط چشم استفاده می کند
به دنبال خط چشم کامل می توانید مانند یک تلاش بی نهایت احساس کنید. خط چشم انواع مختلفی دارد: گزینه های قلم مو مایع ، نوک نمدی مایع ، مداد ، گلدان گلدان ، آسترهای جمع شونده و کشویی. این لیست بی پایان به نظر می رسد. اگر سالهاست که همان آستر را در کیف آرایش خود دارید ، ممکن است زمان به روزرسانی باشد. برای اینکه کارها کمی راحت تر شود ، ما از علاقه مندان به آرایش ، تازه کارها و کارشناسان مورد علاقه افراد ، راهنمایی ها و ترفندهایی برای یافتن خط چشم جدید استفاده کردیم.
 
خط چشم مداد
خط چشم مداد: کلاسیک بی انتها. به دنبال ظاهری سکسی و لکه دار بروید و خط چشم مداد خود را از درپوش خود مخلوط کنید یا آن را مرتب و مرتب نگه دارید تا ظاهری ایجاد کند که باعث چشمان شما شود.
 
آنچه ما دوست داریم: یکی از پاسخ دهندگان می گوید: "من همیشه از خط مداد برای خط آب خود استفاده می کنم" تا از مایع در چشم او جلوگیری کند. خط چشم مداد به راحتی ادامه می یابد و می تواند خطوط دودی که هوس می کنید را فراهم کند.
آنچه ما می خواهیم بگذاریم: تراش تراش های نامرتب. فراموش نکنید که در سفرها یا کیف خود را برای لمس ، تیزکن خود را بسته بندی کنید ، در غیر این صورت شانس شما زیاد نیست!
 
نکات حرفه ای: اگر خط چشم مدادی را انتخاب می کنید ، خط نازک تری ظاهر طبیعی تری ایجاد می کند. اگر می خواهید از مشکی استاندارد دور شوید ، رنگی پیدا کنید که چشمان شما را تکمیل کند. آلو و بنفش چشمهای قهوه ای را بازی می کنند و برای لکه های چشم آبی ، خط چشم مداد blinc’s Pencil Eyeliner را امتحان کنید تا ظاهری شرم آور و در عین حال ظریف داشته باشید.
 
خط چشم مداد جمع شونده
اگر به دنبال چیز ظریف تری هستید ، یک خط چشم مداد جمع شونده را با رنگ قهوه ای تیره یا روشن امتحان کنید. اگر احساس می کنید نگاه جالب توجه تری را دنبال می کنید ، نمی توانید با NYX Collection Noir Skinny Black Liner اشتباه کنید.
 
آنچه ما دوست داریم: قابلیت و دقت ، به علاوه دیگر لازم نیست خط چشم مداد را دوباره تیز کنید. خوانندگان ما خط چشم مداد جمع شونده و نرم را به دلیل "سهولت استفاده" آن دوست دارند.
 
آنچه ما می خواهیم بگذاریم: آن را خیلی بالا بپیچانید ، و ممکن است خراب شود! مراقب باشید به طور تصادفی هیچ یک از جدیدترین اقدامات درمانی خود را هدر ندهید
 
نکات مثبت: برای یک شب بیرون آمدن ، یک خط نازک به مژه های بالا و پایین مژه خود بمالید ، مراقب باشید که پوست پلک های بالایی خود را نکشید.
 
خط چشم مایع (نوک نمدی) *
جمعیت مطمئناً خوشحال می شوند! ما در درمستور خط چشم مایع را دوست داریم. خط چشم مایع همه کاره ، با دوام و آسان برای استفاده ، با نوک نمدی ، اگر یکی از موارد ضروری شما نیست ، ممکن است جدیدترین مورد برای کیف آرایش شما باشد. خط چشم مایع ضد آب Stila Stay All Day ضد آب و خط چشم مایع ضد انعطاف پذیر Eyeko London مطمئنا تحت تأثیر قرار می گیرند.
 
آنچه ما دوست داریم: خطوط تیز و جسورانه ای که استعدادی چاپلوس و چشمگیر ایجاد می کند. خط چشم مایع می تواند برای پنهان کردن خماری صبح مفید و ایده آل برای افزودن لرزش های شاد به ظاهر شما قبل از قرار ملاقات باشد. خوانندگان ما می گویند: "استفاده دقیق ، آسان و درام فوری را ایجاد می کند." به گفته یکی از پاسخ دهندگان ، خط چشم بالدار خود را با یک آستر کامل کنید ، لازم نیست تیز کنید که "کثیف نیست و خط تمیز ایجاد می کند". با استفاده از ویدیوی مفید ما در اینجا به آستر بالدار خود مسلط شوید.
 
آنچه ما می خواهیم بگذاریم: پتانسیل خطوطی به ضخامت اینچ ، به سبک بیتنیک. اگر هنوز مهارت خط چشم مایع خود را کامل نکرده اید ، مراقب باشید در حالی که سعی در تسطیح همه چیز دارید ، بیش از حد دچار مشکل نشوید.
 
نکات حرفه ای: از شروع کار نترسید! اگر چشم راست شما زرق و برق دار و خارق العاده ای ظاهر شد ، اما چشم چپ از آن پیروی نمی کند ، از برداشتن آن و ترس تمیز نترسید پلک خود را محکم نگه دارید ، به پایین نگاه کنید و دوباره درخواست دهید. فقط لازم است کمی آن را لمس کنید؟ وبلاگ نویس زیبایی ، هیلی پیج به ما می گوید: "اگر خط چشم خود را بهم ریخته و خیلی خط چشم بالدار زده اید ، یا اگر ظاهری شلخته و ناخوشایند دارد ، یک برس سایه چشم زاویه دار بردارید ، آن را به مواد پاک کننده آرایش آغشته کرده و لبه های بال خود را تمیز کنید."
 
* خط چشم مایع با نوک نمد در اکثر موارد نظرسنجی اخیر ما را برنده شد ، تقریباً 50 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که این نوع آستر را برای استفاده روزمره ترجیح می دهند.
 
خط چشم مایع (نکته قلم مو)
برای خطوط نازک و تیز ، ما خط چشم مایع با نوک قلم مو را دوست داریم. یک پایان صاف و مات ایجاد کنید که حذف آن ممکن است کمی ساده تر از نوع نوک نمدی آن باشد (اگرچه پاک کردن آن بدون پاک کننده مناسب هنوز هم دشوار است). یکی از مهمترین موارد مورد علاقه ما خط چشم مایع Jane iredale است که دارای یک قهوه ای شکلاتی غنی یا یک جت سیاه شدید است.
 
آنچه ما دوست داریم: چه مدت طول می کشد! این ابزار ایده آل برای زرق و برق روزانه است.
 
آنچه ما می خواهیم بگذاریم: در حالی که ما فواید طولانی مدت خط چشم مایع را دوست داریم ، حذف آن همیشه آسان نیست. برای جلوگیری از مالش زیاد چشم ، یک پد پنبه ای را با مواد پاک کننده آرایش چشم خیس کنید و به آرامی روی چشم ها پاک کنید.
 
نکات حرفه ای: خط چشم مایع نوک قلم مو برای کامل شدن به زمان و دقت نیاز دارد. وقت خود را بگذارید و اطمینان حاصل کنید که آستر خود را کاملاً خشک کنید تا از لکه های آن جلوگیری شود. از نظرسنجی اخیر ما ، خوانندگان ما به ما می گویند "مایع را فقط به دلیل نرم ترین نرم افزار ترجیح می دهند."
 
خط چشم ژل / کرم
برای شبهایی که در یک قرار ملاقات داغ می روید ، یا احساس خلق و خوی می کنید تا کمی بیشتر از قبل آزمایش کنید

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل