دهانه رحم و فنجان های قاعدگی شما

21 ژانویه 2018 / در فنجان های قاعدگی / توسط ماندانا
هنگام انتخاب یک فنجان قاعدگی ، اغلب می شنوید که مردم در مورد دهانه رحم ، کم ، کوتاه و نامناسب صحبت می کنند. این رایج ترین سوالی است که من با دریافت نامه های الکترونیکی و راهنمایی دریافت می کنم. من در مقاله های جداگانه ای توصیه می کنم که بهتر است از فنجان های قاعدگی در هر مورد استفاده کنید ، اما می خواستم کمی در مورد دهانه رحم و نحوه ارزیابی خود برای یافتن فنجان Goldilocks توضیح دهم.
 
دهانه رحم چیست؟
دهانه رحم یک قسمت کوچک اما بسیار مهم از آناتومی زنان است. این اساساً ارتباط بین واژن و رحم است. به نظر می رسد کمی گوشت شیرینی گوشتی با قطر 3 سانتی متر است که بسته به چرخه قاعدگی ، بارداری و تحریک شما از نظر استحکام متفاوت است. این یک دهانه کوچک دارد که به اسپرم اجازه شنا و مایعات قاعدگی را می دهد. دهانه رحم چند منظوره شما همچنین برای انطباق با زایمان ، با قابلیت گسترش تا 10 سانتی متر در حین زایمان ، طراحی شده است. تصاویر دهانه رحم واقعی را در پروژه زیبا گردن رحم بررسی کنید و فیلم آموزنده زیر را تماشا کنید.
 
 
دهانه رحم چه ارتباطی با فنجان های قاعدگی دارد؟
خریدن یک جفت کفش که مناسب شما نباشد یک تجربه بسیار ناراحت کننده است ، خوب تصور کنید برای واژن خود چیزی خریداری کنید که متناسب نباشد ... اگر از طول کانال واژن خود اطلاع دارید ، می توانید جام قاعدگی را انتخاب کنید بهترین طول برای بدن شما
 
فنجان های قاعدگی در انواع مختلف و اندازه ها وجود دارد ، اما آنچه مهم است این است که در زیر دهانه رحم شما قرار دارد تا جریان را جمع کند ، در حالی که کاملا در داخل واژن (ساقه و همه) قرار دارد. به تصویر زیر نگاه کنید تا درک کنید چرا نمی تواند از کنار دهانه رحم شما بماند ، اگر جریان از کنار آن عبور کند ، هدف از پوشیدن یک فنجان را شکست می دهد. بنابراین اندازه گیری های خود را کشف کنید ، ابعاد فنجان خود را بررسی کنید و ببینید قبل از خرید فنجان قاعدگی چگونه اندازه گیری می شود.
 
هنگام انتخاب یک فنجان قاعدگی ، اغلب می شنوید که مردم در مورد دهانه رحم ، کم ، کوتاه و نامناسب صحبت می کنند. این رایج ترین سوالی است که من با دریافت نامه های الکترونیکی و راهنمایی دریافت می کنم.
 
عواملی وجود دارد که به غیر از قد رحم شما باید در نظر گرفته شود. جریان شما ، مقوی بودن کف لگن ، سابقه تولد فرزند شما نیز بخشی از آن است. نکات من در مورد نحوه انتخاب فنجان قاعدگی را بخوانید.
 
بنابراین چگونه می توانم قد دهانه رحم خود را اندازه گیری کنم؟
انگشت (تمیز) را به واژن خود وارد کنید. حرکت را ادامه دهید تا جایی که نوک انگشت شما به دهانه رحم شما لمس کند. شما می توانید دهانه رحم خود را از بقیه واژن خود تشخیص دهید ، زیرا بافت کمی از دیواره های واژن شما محکم است. کمی شبیه نوک بینی شما است.
 
منبع = منبع تصویر: Rubycup.com
 
فنجان برای دهانه رحم پایین
 
اگر فقط می توانید یک مفصل از انگشت خود را وارد کنید ، دهانه رحم شما بسیار پایین است.
 
 
 
ME LUNA SHORTY
15.95 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
جام لیبی
23.60 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
جام زیگ
39.95 یورو
 افزودن به سبد خرید نمایش جزئیات
 
جوی
24.00 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
مرولا
22.99 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
فنجان برای دهانه رحم بالا
 
دو مفصل؟ شما قد متوسط ​​دهانه رحم دارید. اگر می توانید قبل از لمس دهانه رحم ، انگشت خود را در واژن قرار دهید ، دهانه رحم شما بالا است.
 
 
 
LALICUP
31.00 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
ست شروع کننده کلاسیک ME LUNA
31.90 یورو 26.90 یورو فروش!
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
NATURCUP
27.00 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
جام لیلی
29.95 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
LALICUP EMILLA نسخه ویژه
28.00 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
جوی
24.00 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
مرولا
22.99 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
چرخه ماهانه دهانه رحم شما
 
این فقط قاعدگی شما نیست که تحت تأثیر چرخه هورمون ماهانه شما قرار دارد. دهانه رحم شما می تواند در طول چرخه شما نیز حرکت کند! در اطراف تخمک گذاری (در هنگام باروری بیشتر) دهانه رحم اغلب در کانال واژن بالاتر است و کمی نرم تر است. نزدیک و هنگام قاعدگی ، دهانه رحم بسیاری از زنان در واژن پایین تر حرکت می کند و سفت می شود. ارتفاع دهانه رحم شما حتی در طول دوره تغییر می کند ، که بر نوع و طول فنجانی که باید خریداری کنید نیز تأثیر می گذارد. سعی کنید ارتفاع دهانه رحم خود را در مراحل مختلف در طول ماه و پریود بررسی کنید ، بنابراین مطمئن باشید که فنجانی را انتخاب می کنید که متناسب با شما در طول قاعدگی باشد.

خرید کاپ قاعدگی:

 

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیهفبهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی