تهیه چوب چپ دار خود در خانه گزینه ای سرگرم کننده ، آسان و بی خطر برای خرید چپ چوبی ساخته شده در فروشگاه است. شما می توانید دقیقاً چه عناصری را استفاده کنید و چه عطرهایی را که می خواهید درست کنید کنترل کنید.

 
ایجاد مخلوط خود ممکن است به نظر می رسد چالش برانگیز یا ترسناک باشد ، اما انجام این کار ساده تر نیست. در این پست ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید اسطوخودوس و آرامش بخش لاغر min chap stick خود را بسازید. فقط چند ماده ساده و مراحل لازم برای ترکیب ترکیب چوب جدید مورد علاقه شما طول می کشد.
 
اگر احساس نمی کنید که امروز چوب خود را بچسبانید و به دنبال یک محصول طبیعی ، ایمن و آماده هستید ، مقاله ما را درباره بهترین رژ لبهای طبیعی و ارگانیک صورت مشاهده کنید.
 
آنچه شما نیاز دارید
این دستور غذا حدود 14 لوله چوب چپ ایجاد می کند ، اگر می خواهید کمتر تولید کنید ، اندازه گیری ها را مطابق آن تنظیم کنید.
 
2 قاشق غذاخوری موم زنبور عسل
2 قاشق غذاخوری کره shea تصفیه نشده
2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل باکره و تصفیه نشده
15 قطره روغن اسانس نعناع یا شیرین بیان
15 قطره روغن اسطوخودوس
قطره قطره
لوله های خالی چوب (حدود 14)
مراحل
موم زنبورعسل ، روغن نارگیل و کره شاه را بگیرید و در حالی که دائماً مخلوط می کنید در یک دیگ بخار ذوب کنید. شما می توانید با گرفتن یک گلدان کوچک و پر کردن گلدان با یک اینچ یا آب از آن یک دیگ بخار درست کنید ، یک گلدان شیشه ای را روی گلدان قرار دهید ، اما مطمئن شوید که آب جوش / ذوب را لمس نمی کند.
پس از ذوب شدن ، دیگ دوبل را از روی حرارت بردارید.
روغنهای اساسی نعناع و اسطوخودوس را به مخلوط ذوب شده اضافه کرده و هم بزنید.
قطره چکان خود را برداشته و مخلوط چوب چاپی خود را تا زمان پر شدن به لوله ها اضافه کنید. این مرحله باید سریع انجام شود زیرا مخلوط پس از خنک شدن از حرارت سریع سفت می شود.
هنگامی که تمام لوله های شما پر شد ، بگذارید آنها در دمای اتاق یا در یخچال قرار بگیرند تا زمانی که چوب چوب کام کاملا خنک شود و کاملاً سفت شود.
پس از سخت شدن ، درپوش ها را روی لوله ها قرار دهید.
مرجع:ثانیکالا