آیورودا علمی باستانی و در عین حال مهم است که به پزشکی می پردازد. این یک روش پزشکی سنتی در هند است که روش های درمانی طبیعی را آموزش می دهد. محصولات موی آیورودیس حاوی مواد طبیعی مانند آملا ، چشماکای ، برینگراژ و چندین گیاه بومی دیگر است.

 
این محصولات در بین توده ها بسیار پرطرفدار هستند زیرا هیچ گونه عارضه جانبی روی مو یا پوست سر ندارند. امروز 8 محصول برتر مراقبت از مو آیورودا را ارائه می دهیم که حتما باید آنها را امتحان کنید!
 
بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی قیمت مراقبت از مو کاما آورودا برینگادی
قیمت بررسی روغن موی حیات دهنده Khadi Ayurvedic
قیمت بررسی روغن مو Khadi Amla
قیمت چک روغن روغن ماساژ سر ایورودیس
بسته ریشه ریشه بیوتیک برای بررسی قیمت و بررسی مو و پوست سر
قیمت چک لعاب گیاهی Lotus Herbals Kera Veda فعال گیاهی
قیمت بررسی شامپوی روغن بادام و عسل خدی
بررسی قیمت شامپو گیاهی ایور
8 محصول برتر مراقبت از مو آیورودا را ببینید:
1. درمان موی فشرده کاما آیورودا برینگادی:
 
آیرودا برینگادی Pinit درمان شدید مو
 
روغن مو یکی از اساسی ترین محصولات در زمینه مراقبت از مو است. این روغن مو Ayurvedic حاوی آملا ، روغن کنجد ، عصاره شیر و نیلی (neeli) است. این رشد مو را تقویت می کند ، آنها را ضخیم ، براق و براق می کند. با استفاده منظم از این روغن ، ظاهر پوسته های شوره سر تا حد زیادی کاهش می یابد. همچنین حاوی مشروبات الکلی است که یک ماده ضد عفونی کننده است و از این طریق به دفع عفونت های باکتریایی و قارچی کمک می کند. روغن به عنوان یک نرم کننده طبیعی مو عمل می کند و آن را نرم ، صاف و تغذیه می کند.
 
 
2. روغن موهای زنده کننده Khadi Ayurvedic:
 
khadi aururic حیاتی کننده روغن مو Pinit
Khadi یک مارک شناخته شده است که محصولات طبیعی و گیاهی آیورودای را تولید می کند. این روغن مو جدا از روغن رزماری و مشروب عصاره حاوی عصاره کنجد ، نارگیل و روغن دانه هویج است. این موها را احیا می کند و موهای زیبا ، براق ، طولانی و براق را تقویت می کند. به جلوگیری از ریزش مو و ساییدگی زودرس مو کمک می کند. فاقد روغن معدنی است و فاقد پارابن است.
 
 
[بخوانید: تهویه کننده موهای روغنی]
 
3. روغن مو Khadi Amla:
 
روغن خدی آملا Pinit
آملا یا انگور فرنگی هندی از جهات مختلفی از موها سود می برد. استفاده منظم از آن باعث ایجاد یخ زدگی ، جلوگیری از شکافته شدن و تغذیه آنها می شود. این باعث افزایش گزاف گویی و درخشش طبیعی می شود. این روغن دارای ترکیبات طبیعی مانند آملا ، آوردهراژ و دارو هالدی است. حداقل دو ساعت قبل از شستن موها روغن را برای بهترین نتیجه بگذارید. دارای رایحه ای قوی آملا و قوام ضخیم است.
 
 
[بخوانید: داروی آیورودایک برای شوره سر]
 
4. روغن ماساژ سر Ayurvedic Essentials Forest:
 
روغن ضروری ماساژ آیورودیس جنگل
روغن برینگراج به دلیل فواید مراقبت از مو بسیار محبوب است. از این گیاه برای درمان مشکلاتی مانند ریزش مو ، موهای سرخ شده و شوره سر استفاده می شود. این روغن حاوی برنجراژ به عنوان یک ماده اساسی به همراه روغن کنجد و آملا ، شیر و عصاره های گیاهی است. رشد مو را تقویت می کند ، شوره سر را کاهش می دهد و گزاف و براق می کند. برای نتیجه بهتر ، آن را روی موها ماساژ داده و سر را با یک حوله داغ بپوشانید تا روغن عمیقاً وارد پوست سر شود. این بلافاصله استرس را تسکین داده و بدن و ذهن شما را آرام می کند.
 
 
[بخوانید: بهترین کرم مو برای موهای خشک]
 
5. بسته ریشه بیوتایک مشک مو و پوست سر:
 
بسته ریشه بیوتایک مشک برای پینیت مو
بسیاری از شما ممکن است در ابزارهای یکنواخت کردن مو مانند صاف کننده ، میله مجعد ، سشوار ، ژل مو و اسپری ها زیاده روی کنید. آنها اثرات مخرب طولانی مدت بر موهای شما دارند و به همین ترتیب آن را خشک ، آسیب دیده و شکننده می کنند. همچنین منجر به ساییدگی زودرس و ریزش شدید مو می شود. برای بهبود سلامتی موهای خود ، از بسته موهای ریشه مشک استفاده کنید. این گیاه حاوی ترکیب بی نظیری از گیاهانی مانند پودر آملا ، پودر بهرنجراژ و پودر بائل است. این بسته باعث احیای پوست سر می شود ، گزاف گویی را به مو اضافه می کند و ریزش مو را کاهش می دهد.
 
 
6. Lotus Herbals Kera Veda فعال گیاهی تونیک:
 
Lotus Herbals Kera Veda فعال گیاهی Pinit
آیا مدت طولانی از ریزش مو رنج می برید؟ آیا تمام شامپوها ، کولرها و تونیک های ممکن را برای مقابله با آن امتحان کرده اید و از نتایج راضی نیستید؟ سپس شما باید Kera Veda Active Tonic را امتحان کنید. این مشکل ریزش موی مزمن را درمان می کند. این گیاه حاوی ترکیبات گیاهی و آیورودایی مانند آملا ، کافور و آرنیکا است. باعث تحریک رشد موها می شود ، از رنگ آمیزی زودرس جلوگیری می کند و شوره سر را کاهش می دهد.
 
 
7. شامپوی روغن بادام و بادام خدی:
این شامپو مناسب موهای خشک و شکننده است. این نشاط را بازیابی می کند ، مو را نرم ، فنر ، صاف و بسیار قابل کنترل می کند. این گرد و غبار و آلاینده ها را از پوست سر و مو پاک می کند. این شامپو به کاهش شوره سر و التهاب پوست سر کمک می کند. مو را تغذیه می کند ، آن را مرطوب می کند و درخشش می بخشد.
 
 
8. شامپو گیاهی آیور:
 
آیور شامپو Pinit
این شامپو حاوی مواد طبیعی مانند آملا ، reetha و shikakai است که به عنوان بهترین پاک کننده ها شناخته می شوند. این موها را از درون بسیار لکه دار و سالم می کند. شامپو پوست سر را تمیز می کند اما روغنهای طبیعی آن را نیز حفظ می کند. عصاره های آیورودای موجود در آن برای تهویه مطبوع مناسب است که از انتهای شکاف و موهای شکننده جلوگیری می کند.
 
 
[بخوانید: سایه های رنگ مو Revlon]
 
* منوط به در دسترس بودن
 
این بهترین محصولات آیرودزیک برای مو هستند. کدام شامپو را امتحان خواهید کرد؟ یا آیا قبلاً از محصولات فوق الذکر استفاده کرده اید؟ نظر ما را شلیک کنید!
مرجع:ثانیکالا