خشکی و عفونت میکروبی پوست سر باعث قرمزی ، تحریک و پوسته پوسته شدن می شود. به این پوسته پوسته شدن یا ریختن سلول های مرده پوست توسط پوست سر ، شوره سر گفته می شود. شوره سر یکی از رایج ترین مشکلات مو است که افراد در همه گروه های سنی و جنسیت با آن روبرو هستند. این مشکل را می توان با استفاده از مواد ضد شور و شامپو های دارویی ، ماسک مو ، تونیک مو ، نرم کننده و غیره برطرف کرد.

 
تهویه کننده های ضد شوره به طور خاص برای درمان و جلوگیری از شوره سر با مرطوب کردن و آبرسانی مو ، پاکسازی سبوم اضافی انباشته شده ، مبارزه و از بین بردن شوره سر باعث ایجاد باکتری و قارچ از پوست سر ، تقویت مو از ریشه تا نوک ، تسکین دهنده پوست سر و تقویت رشد موهای بلند ، قوی ، براق و حجمی. بهترین نرم کننده های ضد مو برای موهای موجود که باید امتحان شود برای افرادی که از این مشکل مو رنج می برند در زیر ذکر شده است.
 
بررسی قیمت محصولات
قیمت و تهویه مطبوع نرم و ابریشمی سر و شانه
قیمت بررسی تهویه مطبوع ضد شوره ماتریکس Biolage
قیمت بررسی تهویه مطبوع شوره سر VLCC
بهترین کولرهای ضد شوره
1. تهویه مطبوع ضد شوره ماتریس Biolage:
 
تهویه مطبوع ضد شوره ماتریس Pinit
 
Pythrithone روی موجود در این نرم کننده به طور ایده آل برای رفع سوزش پوست و پوسته پوسته شدن پوست کار می کند ، به خلاص شدن از شر شوره سر کمک می کند و از بروز مجدد آن به طور مؤثر جلوگیری می کند. پوست سر را صاف کرده و رشد موهای براق ، سالم و قوی را تقویت می کند.
 
 
2. کولر ضد شوره کبوتر:
 
کولر ضد آفتاب کبوتر Pinit
فرمول ZPTO و فن آوری سرم رطوبت میکرو که در این نرم کننده ترکیب شده است در درمان و جلوگیری از شوره سر به راحتی ضمن جوانسازی مو کمک می کند تا موهای آن نرمتر ، براق تر ، نرمتر و بدون شوره سر شود.
 
3. کولر ضد آفتاب ضد آفتاب Sunsilk:
 
ضد آفتاب ضد آفتاب Pinit
کولر ضد شوره ضد آفتاب Sunsilk با فرمول پیچیده ZPTO و انرژی های کرم مرکبات به شما کمک می کند تا مشکل شوره سر و پوسته پوسته پوسته پوسته پوسته و پوسته پوسته پوست را به طور موثری درمان کرده و به حفظ موهای سالم و زیبا کمک کنید.
 
4. Schwarzkopf Bc پوست سر درماني درمان شوره سر:
 
schwarzkopf bc پوست سر درمان مایع ضد شوره سر Pinit
فرمول تصفیه شده این محصول با روی ، اسیدهای آمینه و ویتامین B3 به جلوگیری از سرخوردگی پوست سر کمک می کند و همچنین در مقابل قارچ هایی که وظیفه ایجاد شوره سر را دارند از این طریق عمل می کند و در نتیجه تهیه یک راه حل اصلی و درمان برای رفع شوره ها در ضمن پاکسازی ، تغذیه و طراوت پوست سر.
[همچنین بخوانید - استفاده از کرم مو ضد شوره هیمالیا]
 
5. تهویه مطبوع ضد شوره Pantene Pro-V:
 
تهویه مطبوع ضد حفره ضد شوره Pinit
فرمول Pro-V و ZPT همراه با نرم کننده ضد شوره سر Pantene Pro V عمیقا به رشته های مو نفوذ می کند و باعث می شود آنها از ریشه محکم شوند و پوست سر را تغذیه و هیدراته می کنند تا از معالجه مجدد شوره سر هنگام درمان موهای نرم و درخشنده استفاده کنند. و زیبا.
 
6. تهویه مطبوع ضد شوره VLCC:
 
تهویه مطبوع vlcc شوره سر Pinit
عصاره رزماری موجود در این نرم کننده خاصیت ضد میکروبی را در آن ایجاد می کند که به حفظ عفونت های پوست سر در خلیج فارس کمک می کند و از این طریق از ایجاد شوره سر جلوگیری می کند. محتوای منتول باعث آرامش و طراوت و پوست سر می شود و به درستی پوست را آبرسان می کند تا رشد موهای قوی و سالم را تقویت کند.
 
 
7. تهویه مطبوع ضد شوره گارنیر فروکتیس:
ترکیب Pyrithione روی ، عصاره مرکبات و کنسانتره میوه فعال در این نرم کننده از گارنیر به دفع روغن اضافی و ناخالصی های مو کمک می کند ، درمان و جلوگیری از شوره سر ، موها را از ریشه تقویت می کند و باعث نرم و براق می شود.
 
8. تهویه مطبوع صاف و ابریشمی سر و شانه
1. تهویه مطبوع صاف و ابریشمی سر و شانه ها Pinit
تهویه مطبوع صاف و ابریشمی Head & Shoulders یکی از بهترین فرمولهای مبارزه با شوره سر است که در بازار موجود است. این محصول با مرطوب کننده های اضافی غنی شده است که به ترمیم موهای خشک و سرخ شده کمک می کند. فرمول مبارزه با شوره سر در حالت قفل است و به شما کمک می کند تا در حالی که موهای شما را احساس می کند بسیار صاف و ابریشمی است ، این مشکل را در حالت خالی نگه دارید. این کاندیشنر در ترکیب با شامپوی صاف و ابریشمی Head & Shoulders ، تا 24 ساعت برفک را کنترل می کند ، شوره سر را از بین می برد و از موهای درمان شده با رنگ محافظت می کند.
 
 
9. کولر ضد شوره درمانی نوتروژنا T / Gel:
 
نوتروژنا tgel تهویه کننده ضد شوره درمانی Pinit
عطر تازه و فرمول تهویه اضافی باعث شده است که این نرم کننده دارویی برای درمان خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر و مشکلات شوره سر ایده آل باشد. نرم کننده ضد شوره سر درمانی Neutrogena T / Gel نه تنها پوست سر را مرطوب می کند و پوسته پوسته شدن پوست را کنترل می کند بلکه مو را براق ، صاف ، کاملتر و قابل کنترل می کند.
 
10-تهویه مطبوع ضد شوره سر جیووانی نباشد:
 
تهویه مطبوع ضد شوره سر Pinit نیست
این کولر ضد شوره با داشتن 2/2٪ اسید سالیسیلیک مشکل شوره سر را رفع می کند در حالی که عصاره های جو دوسر ، اکالیپتوس ، درخت چای و نونی موجود در آن دارای طراوت ، تسکین دهنده و مرطوب کننده عمیق روی پوست سر و مو هستند تا قفلهای ابریشمی و تمیز ایجاد کنند .
مرجع:ثانیکالا