برخی افراد به اشتباه معتقدند که استفاده از کاندوم مردانه می تواند عوارض جانبی یا خطرات سلامتی مانند بیماری ، عفونت ، بیماری یا سرطان را در مردان و زنان ایجاد کند.
 
حقیقت:
 
هیچ عارضه جانبی جدی یا کوتاه مدت در ارتباط با استفاده از کاندوم وجود ندارد. هنگامی که از کاندوم استفاده می شود ، انزال به صورت طبیعی رخ می دهد ، بنابراین هیچ اسپرم "پشتیبان" وجود ندارد. شواهدی وجود ندارد که نشان دهد کاندوم باعث سرطان در مردان یا زنان می شود. در واقع ، استفاده از کاندوم ممکن است به محافظت در برابر شرایط ناشی از بیماریهای مقاربتی از جمله بیماریهای التهابی مکرر لگن ، سرطان دهانه رحم و ناباروری کمک کند.خرید کاندوم خاردار
 
 
این امکان وجود دارد که فرد ممکن است در داخل یا اطراف واژن یا آلت تناسلی دچار سوزش خفیف یا واکنش آلرژیک خفیف به کاندوم (خارش ، قرمزی ، بثورات و/یا تورم دستگاه تناسلی ، کشاله ران یا ران در حین یا بعد از استفاده از کاندوم شود). واکنشهای آلرژیک شدید شامل کهیر یا بثورات در قسمت اعظم بدن ، سرگیجه ، مشکل در تنفس یا از دست دادن هوشیاری پس از تماس با لاتکس می شود. زنان و مردان ممکن است به کاندوم لاتکس و لاتکس حساسیت داشته باشند. حساسیت به لاتکس در جمعیت عمومی غیر معمول است و گزارش واکنشهای آلرژیک خفیف به کاندوم بسیار نادر است. واکنشهای آلرژیک شدید به کاندوم بسیار نادر است.
 
کاندوم های پلاستیکی ساخته شده از مواد مصنوعی جایگزینی را برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند یا حساس هستند ارائه می دهد. انتظار می رود که کاندوم های پلاستیکی همان محافظت از کاندوم های لاتکس را داشته باشند ، اما به طور کامل مورد مطالعه قرار نگرفته اند. سازمان غذا و داروی ایالات متحده توصیه می کند که کاندوم ساخته شده از پلاستیک برای محافظت در برابر بیماری های مقاربتی ، از جمله HIV ، تنها در صورتی استفاده شود که فرد نتواند از کاندوم لاتکس استفاده کند. کاندوم های ساخته شده از پوست حیوانات مانند پوست بره (که به آن کاندوم طبیعی پوست نیز گفته می شود) برای جلوگیری از بیماری های مقاربتی ، از جمله HIV م effectiveثر نیست.
 
افسانه: انزال زودرس
برخی از مردان و زنان به اشتباه تصور می کنند که کاندوم مردانه آلت تناسلی خود را منقبض کرده و باعث انزال زودرس می شود.
 
حقیقت:
 
استفاده از کاندوم مردانه باعث زود انزالی نمی شود. برعکس ، کاندوم می تواند به کاربران در حفظ نعوظ کمک کند و از انزال زودرس جلوگیری کند ، به ویژه هنگامی که قرار دادن کاندوم بر روی آلت تناسلی ، جزء معمول پیش بازی جنسی است.
 
افسانه: بی پروایی
برخی از مردان و زنانی که به دنبال تنظیم خانواده هستند معتقدند که کاندوم مردانه خیانت ، فحشا یا فحشا را تشویق می کند.
 
حقیقت:
 
هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد کاندوم یا سایر روش های پیشگیری از بارداری بر رفتار تأثیر می گذارد. به طور کلی شواهد مربوط به پیشگیری از بارداری نشان می دهد که رفتار جنسی با استفاده از روش های جلوگیری از بارداری ارتباطی ندارد. در حقیقت ، استفاده از روشهای پیشگیری از بارداری رفتار مسئولانه ای را نشان می دهد تا از بارداری ناخواسته و عفونت های مقاربتی جلوگیری شود.
خرید کاندوم 
 
قیمت کاندوم 
 
خرید کاندوم خوراکی
 
قیمت کاندوم برقی
 
کاندم قیمت 
 
طرز استفاده از کاندوم
 
خرید کاندوم برقی
 
کدام کاندوم بهتره
 
خرید کاندوم عروسکی
 
خرید کاندوم خوراکی
 
کاندوم برقی دیجی کالا
 
خرید کاندوم پرداخت در محل
 
خرید کاندوم دهانی
 
بهترین کاندوم
 
کاندوم دیجی کالا
 
خرید دیلدو از دیجی کالا
 
کاندوم عروسکی
 
خرید کاندوم خاردار
 
قیمت بهترین کاندوم
 
بهترین کاندوم نی نی سایت
 
بهترین کاندوم تاخیری
 
بهترین کاندوم فضایی
 
بهترین کاندوم دیجی کالا
 
خرید کاندوم
 
بهترین کاندوم برای لذت بیشتر
 
بهترین کاندوم تاخیری نی نی سایت
 
بهترین نوع کاندوم
 
انواع کاندوم و موارد استفاده
 
کاندوم دیجی کالا
 
بهترین مارک کاندوم
 
بهترین کاندوم تاخیری
 
کاندوم کاپوت
 
بهترین مارک کاندوم نی نی سایت
 
بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت
 
قیمت کاندوم
 
کاندوم دیجی کالا
 
بهترین مارک کاندوم برای جلوگیری از بارداری
 
بهترین مارک کاندوم که پاره نشه
 
خرید کاندوم ساگامی
 
بهترین مارک کاندوم نی نی سایت
 
بهترین مارک کاندوم خاردار
 
بهترین مارک کاندوم تاخیری
 
بهترین کاندوم تاخیری
 
بهترین کاندوم برای لذت بیشتر
 
بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها