7 راه برای بهتر خوابیدن روی پریود

27 آوریل 2020 | 0 نظر
 
خوب خوابیدن در دوره قاعدگی برای سلامتی ذهنی و جسمی شما در این مدت بسیار مهم است. در دوران قاعدگی موارد زیادی در بدن ما اتفاق می افتد و دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود هر شب از ماه خواب دشوار باشد اما امروز ما در مورد چگونگی خواب بهتر در دوره قاعدگی صحبت می کنیم.
 
خوابیدن روی پریود
چه اتفاقی برای بدن شما در دوره پریود می افتد؟
چرخه قاعدگی از 25 تا 35 روز طول می کشد ، به طور متوسط ​​برای زنان متوسط ​​28 روز است. نوسان در چهار هورمون اصلی مراحل چرخه را مشخص می کند و بسیاری از علائمی را که تجربه می کنیم تشکیل می دهد. زمانی که سطح استروژن و پروژسترون کم باشد ، چرخه ای در اولین روز جریان قاعدگی شروع می شود. در مرحله فولیکولار (روزهای 2 تا 13) ، استروژن افزایش می یابد و منجر به تخمک گذاری می شود (روز 14). مرحله لوتئال پس از تخمک گذاری (15 تا 28 روز) قبل از کاهش سطح هورمون و شروع چرخه جدید با شروع قاعدگی ، افزایش پروژسترون را مشاهده می کند.
 
چرا نمی توانم روی پریود بخوابم؟
این یکی از کنایه های بزرگ قاعدگی است! همان چیزی که شما را در طول روز بسیار خسته می کند ، می تواند خواب شب را سخت کند. با نوسان هورمون ها در مرحله قاعدگی ، می تواند کارهای زیادی را برای بدن ما انجام دهد. برخی از خانم ها اوج اضطراب را گزارش می دهند که باعث ایجاد ذهنیت و نگرانی در ذهن ما می شود. سایر گال ها در مورد بالا و پایین رفتن دمای بدن صحبت می کنند و باعث می شوند احساس راحتی راحت نشوید!
 
7 راه برای بهتر خوابیدن روی پریود
در وضعیت جنین بخوابید. اگر به طور معمول خواب و پشت یا معده هستید ، سعی کنید به پهلو بپیچید و دست و پایتان را فرو کنید. این وضعیت فشار عضلات شکم شما را کاهش می دهد و می تواند تنش را کاهش دهد که باعث گرفتگی عضلات می شود!
 
اتاق خواب خود را خنک نگه دارید. هورمون هایی که دمای بدن شما را در بخشهایی از چرخه افزایش می دهند ، ممکن است خوابیدن را دشوار کنند. اتاق خواب خود را برای داشتن آب و هوای خنک در خواب بین 60-68 درجه نگه دارید. مطالعات نشان می دهد که در دمای سردتر ، هورمون ملاتونین القا کننده خواب ما به خواب می رود و به خواب می رود.
 
طبق برنامه نگه دارید. وقتی هر شب ، از جمله آخر هفته ها ، در یک ساعت مشابه می خوابید ، به بدن خود فرصت کافی برای پیش بینی و آماده شدن برای خواب می دهید. هر روز در ساعت های یکسان احساس خواب و بیداری خواهید کرد! یک برنامه خواب ثابت داشته باشید و بدن شما به دلیل علائم قاعدگی کمتر از بدن خارج می شود.
 
زمان نمایش را کاهش دهید. تحقیقات زیادی در مورد زمان نمایش ، نور آبی و چگونگی تأثیر آن بر ذهن ما انجام شده است. این روزها بسیاری از تلفن ها دارای "حالت شب" یا "تایمر کم نور" هستند که می توانید تنظیم کنید هر روز تغییر کند. نور پس زمینه را از یک تن آبی به یک تن زرد یا طلایی تبدیل می کند. نور آبی تولید ملاتونین را سرکوب می کند که می تواند خواب رفتن را دشوار کند یا به شما اجازه نمی دهد در سطح عمیق تری از خواب قرار بگیرید.
 
مقداری ژورنال بزنید. ژورنالیسم قدرتمند است! نوشتن افکار خود را قادر می سازد تا آنها را ببینید ، تصدیق کنید و سپس به ذهن خود استراحت دهید. اگر بتوانید به خود بگویید که اکنون روی کاغذ نوشته شده اند ، شما قرار ندارید که این چیزها دور ذهن شما بخورد. نوعی از تهیه لیست مواد غذایی است. شما لیست را تهیه کرده و سپس به عمد به خود اجازه می دهید آنچه را که لازم دارید فراموش کنید زیرا در آن نوشته شده است! از بین بردن اضطراب و آرام کردن ذهن مشغول به شما کمک می کند روی پریود بخوابید. پیگیری دوره قاعدگی نیز مهم است. شما می توانید الگوها را ببینید و بدانید ماه به ماه چه انتظاری دارید.
 
یوگا قرن ها است که یوگا به عنوان وسیله ای برای کنترل بدن شما ، بازگرداندن آن به یک حالت ذهنی روان و کمک به مواردی مانند اضطراب مورد استفاده قرار می گیرد. اختصاص دادن حتی 30 دقیقه درست قبل از خواب برای پهن کردن تشک می تواند فوق العاده مفید باشد! حالت هایی وجود دارد که پیشنهاد می شود به شما در خواب کمک کند و همچنین چند مورد مهم برای کمک به هرگونه گرفتگی دوره وجود دارد.
 
گرما درمانی. اگر گرفتگی یا کمردرد دارید ، یک بطری آب گرم یا یک پد گرم کننده زمان دار را امتحان کنید. به شما این امکان را می دهد تا عضلات شل شوند و گرفتگی عضلات را راحت کنند.
 
جام قاعدگی برای خوابیدن
چگونه وقتی پریود می خوابم ، نشت را متوقف کنم؟
اگر کاربر تامپون هستید ، قطعاً میزان جذب تامپون را بررسی کنید یا در روزهای سنگین که می دانید بیش از 7 ساعت خواهید خوابید ، اندازه آن را در نظر بگیرید. ایده دیگر سوق دادن به فنجان قاعدگی است! لیوان های قاعدگی وسیله ای فنجانی شکل است که از سیلیکون درجه پزشکی ساخته شده است. این نرم است به گونه ای که متناسب با بدن شما قالب می گیرد و به گونه ای طراحی شده است که خون قاعدگی را با خیال راحت تا 12 ساعت نگه می دارد. بیرون آمدن در یک فنجان قاعدگی مطمئناً می تواند نگرانی شما را برطرف کند. ما نکات زیادی در مورد چگونگی جلوگیری از نشت احتمالی داریم!
  
اگر می خواهید یک فنجان قاعدگی برای کمک به خوابیدن در دوره قاعدگی خود امتحان کنید ، به فروشگاه ما مراجعه کنید! اطمینان حاصل کنید که از pixieblog15 در 15 درصد تخفیف سفارش خود استفاده کنید!

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی