x تبلیغات
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

خرید کاپ قاعدگی

 دهانه رحم و فنجان های قاعدگی شما

21 ژانویه 2018 / در فنجان های قاعدگی / توسط ماندانا
هنگام انتخاب یک فنجان قاعدگی ، اغلب می شنوید که مردم در مورد دهانه رحم ، کم ، کوتاه و نامناسب صحبت می کنند. این رایج ترین سوالی است که من با دریافت نامه های الکترونیکی و راهنمایی دریافت می کنم. من در مقاله های جداگانه ای توصیه می کنم که بهتر است از فنجان های قاعدگی در هر مورد استفاده کنید ، اما می خواستم کمی در مورد دهانه رحم و نحوه ارزیابی خود برای یافتن فنجان Goldilocks توضیح دهم.
 
دهانه رحم چیست؟
دهانه رحم یک قسمت کوچک اما بسیار مهم از آناتومی زنان است. این اساساً ارتباط بین واژن و رحم است. به نظر می رسد کمی گوشت شیرینی گوشتی با قطر 3 سانتی متر است که بسته به چرخه قاعدگی ، بارداری و تحریک شما از نظر استحکام متفاوت است. این یک دهانه کوچک دارد که به اسپرم اجازه شنا و مایعات قاعدگی را می دهد. دهانه رحم چند منظوره شما همچنین برای انطباق با زایمان ، با قابلیت گسترش تا 10 سانتی متر در حین زایمان ، طراحی شده است. تصاویر دهانه رحم واقعی را در پروژه زیبا گردن رحم بررسی کنید و فیلم آموزنده زیر را تماشا کنید.
 
 
دهانه رحم چه ارتباطی با فنجان های قاعدگی دارد؟
خریدن یک جفت کفش که مناسب شما نباشد یک تجربه بسیار ناراحت کننده است ، خوب تصور کنید برای واژن خود چیزی خریداری کنید که متناسب نباشد ... اگر از طول کانال واژن خود اطلاع دارید ، می توانید جام قاعدگی را انتخاب کنید بهترین طول برای بدن شما
 
فنجان های قاعدگی در انواع مختلف و اندازه ها وجود دارد ، اما آنچه مهم است این است که در زیر دهانه رحم شما قرار دارد تا جریان را جمع کند ، در حالی که کاملا در داخل واژن (ساقه و همه) قرار دارد. به تصویر زیر نگاه کنید تا درک کنید چرا نمی تواند از کنار دهانه رحم شما بماند ، اگر جریان از کنار آن عبور کند ، هدف از پوشیدن یک فنجان را شکست می دهد. بنابراین اندازه گیری های خود را کشف کنید ، ابعاد فنجان خود را بررسی کنید و ببینید قبل از خرید فنجان قاعدگی چگونه اندازه گیری می شود.
 
هنگام انتخاب یک فنجان قاعدگی ، اغلب می شنوید که مردم در مورد دهانه رحم ، کم ، کوتاه و نامناسب صحبت می کنند. این رایج ترین سوالی است که من با دریافت نامه های الکترونیکی و راهنمایی دریافت می کنم.
 
عواملی وجود دارد که به غیر از قد رحم شما باید در نظر گرفته شود. جریان شما ، مقوی بودن کف لگن ، سابقه تولد فرزند شما نیز بخشی از آن است. نکات من در مورد نحوه انتخاب فنجان قاعدگی را بخوانید.
 
بنابراین چگونه می توانم قد دهانه رحم خود را اندازه گیری کنم؟
انگشت (تمیز) را به واژن خود وارد کنید. حرکت را ادامه دهید تا جایی که نوک انگشت شما به دهانه رحم شما لمس کند. شما می توانید دهانه رحم خود را از بقیه واژن خود تشخیص دهید ، زیرا بافت کمی از دیواره های واژن شما محکم است. کمی شبیه نوک بینی شما است.
 
منبع = منبع تصویر: Rubycup.com
 
فنجان برای دهانه رحم پایین
 
اگر فقط می توانید یک مفصل از انگشت خود را وارد کنید ، دهانه رحم شما بسیار پایین است.
 
 
 
ME LUNA SHORTY
15.95 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
جام لیبی
23.60 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
جام زیگ
39.95 یورو
 افزودن به سبد خرید نمایش جزئیات
 
جوی
24.00 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
مرولا
22.99 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
فنجان برای دهانه رحم بالا
 
دو مفصل؟ شما قد متوسط ​​دهانه رحم دارید. اگر می توانید قبل از لمس دهانه رحم ، انگشت خود را در واژن قرار دهید ، دهانه رحم شما بالا است.
 
 
 
LALICUP
31.00 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
ست شروع کننده کلاسیک ME LUNA
31.90 یورو 26.90 یورو فروش!
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
NATURCUP
27.00 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
جام لیلی
29.95 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
LALICUP EMILLA نسخه ویژه
28.00 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
جوی
24.00 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
 
مرولا
22.99 یورو
 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
چرخه ماهانه دهانه رحم شما
 
این فقط قاعدگی شما نیست که تحت تأثیر چرخه هورمون ماهانه شما قرار دارد. دهانه رحم شما می تواند در طول چرخه شما نیز حرکت کند! در اطراف تخمک گذاری (در هنگام باروری بیشتر) دهانه رحم اغلب در کانال واژن بالاتر است و کمی نرم تر است. نزدیک و هنگام قاعدگی ، دهانه رحم بسیاری از زنان در واژن پایین تر حرکت می کند و سفت می شود. ارتفاع دهانه رحم شما حتی در طول دوره تغییر می کند ، که بر نوع و طول فنجانی که باید خریداری کنید نیز تأثیر می گذارد. سعی کنید ارتفاع دهانه رحم خود را در مراحل مختلف در طول ماه و پریود بررسی کنید ، بنابراین مطمئن باشید که فنجانی را انتخاب می کنید که متناسب با شما در طول قاعدگی باشد.

خرید کاپ قاعدگی:

 

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیهفبهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

 

چرا باید از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

ضدآفتاب ، مهمترین رکن مراقبت پوست یا مراقبت از پوست است.
تجویز ضدآفتاب مناسب برای انواع مختلف پوست ، باید توسط پزشک انجام شود اما اطلاعات لازم در مورد ضدآفتاب ها برای بهتر شدن و عدم استفاده منظم از این فرآیند مهم کمک به کند شدن. اطلاعات بیشتر در مورد مجازات ضدآفتاب در دسترس است که در صورت نیاز به خرید ضدآفتاب به آنها توجه کنیم. اطلاعات شامل SPF ، PA ، فرم دارویی ضدآفتاب (کرم ، پماد ، لوسیون ، ژل ، فلوئید ، اسپری) ، رنگ یا بی رنگ بودن ، فیزیکی یا شیمیایی بودن ضد ضدآفتاب ، ضدآب بودن و مواد تشکیل دهنده است.کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
در حال حاضر ضدآفتاب های تخصصی ما این امکان را برای شما فراهم می کند که در صورت استفاده از مواد تولیدی در طول روز ، از یک محصول چندمنظوره بهره ببریم.
 
چرا باید از ضد آفتاب استفاده کنیم؟
دلیل اصلی استفاده از ضد آفتاب ، محافظت از پوست دربرابر اشعه فرابنفش خورشید است که باعث آسیب به پوست می شود. نور خورشید طیفی از سه بخش ، شامل نور مرئی ، اشعه مادون قرمز و اشعه فرابنفش است. اشعه مادون قرمز گرما تولید می کند که آن را احساس می کنید و همچنین نور مرئی که چشمانمان در طول روز می بیند و در نهایت اشعه فرابنفش (UVL) قابل مشاهده است و احساس می کند اما اگر پوست شما باعث کند شدن و آسیب رساندن به غیرقابل جبران شود. به سلولهای DNA پوست وارد می شود. آسیب به سلولهای DNA باعث پیری زودرس پوست و سرطان پوست می شود.
• اشعه فرابنفشی که به زمین فراخوانده می شود ، به عشق خود با طول موج های کوتاهتر به نام UVB و با طول موج های بلندتر به نام UVA تقسیم بندی می شود.
• پوست ما با استفاده از مقدار کافی UVB ، ویتامین D تولید می کند اما UVB را بیشتر جذب می کند و باعث می شود آفتاب سوخته و زمینه ساز سرطان پوست شود.
• UVA با مقیاس گسترده و در عمق کاهش پوست نفوذ شما. قرار گرفتن طولانی ترین زمان در معرض این اشعا نیز باعث آفتابسوختگی می شود ، پس از آنکه بیماری زودرس پیرپوستی شود و زمینه بروز ساز سرطان پوست شود.
• هر دو اشعه UVA و UVB ، سیستم ایمنی بدن انسان را تضعیف می کندند.
به این دلایل ، از ضد آفتاب استفاده کنید در تمام طول زندگی اکیداً به دیگران توصیه می کنید. این محصولات به تنهایی نمی توانند محافظت کنند 1000 درصدی ایجاد می کنند و باید با سایر ابزارهای محافظتی در صورت استفاده از لباسهایی که در برابر پوست محافظت می شوند (مانند کلاه ، عینک آفتابی و دستکش) و خودداری از تردد در فضای باز. ساعات اوج تابش نور خورشید (11 صبح تا 4 بعدازظهر).
 
کرم ضد آفتاب
کدام ضد آفتاب را باید انتخاب کنم؟
محصولات ضد آفتاب با جذب اشعه مضر ماوراءبنفش و مسدود کردن مسیر آن از محافظت از پوست محافظت می شود. همه محصولات ضد آفتاب باید تست و طبقه بندی شوند و با توجه به توانایی محافظت از آنها در برابر آفتاب برچسب مناسب بخورند.
 
SPF نشانگر محافظت در برابر UVB است
عدد SPF که روی همه محصولات ضد آفتاب به چشم ایجاد می شود به معنی فاکتور محافظت در برابر نور خورشید یا عامل محافظت در برابر آفتاب است. این عدد یک برابر است و به ما میگوید که چه اتفاقی می افتد در معرض اشعه UVB قرار گرفتن و بعد از چه مدت قرار گرفتن در معرض این اشعه ، پوست باعث آفتابسوختگی می شود. برای مثال ، اگر پوست شما بدون ضد آفتاب باشد ، بعد از 10 دقیقه که در معرض آفتاب قرار می گیرد مستقیماً باعث می شود که آفتاب سوختگی شود ، بعد از آن که یک ضدآفتاب شود با SPF 15 ، پانزده برابر 10 دقیقه است یعنی 15 دقیقه طول می کشد تا همان مقدار آفتاب سوختگی پیداکند واگر پوست دوست تان تیره تر از شماست و 20 دقیقه طول می کشد تا دربرابر آفتاب بسوزد با همان ضدآفتاب 300 دقیقه (300 = 15 * 20) طول می کشد تا اگر آزاد شود باعث سوختگی می شود. این تعداد با یک ضدآفتاب SPF30 به ترتیب 3000 و 6000 دقیقه خواهبود.یعنی به ترتیب ۵ و ۱۰ ساعت! کم کسی است که این مدت طولانی زیر نورآفتاب مستقیم بماند.
 
• هرچه عدد SPF باشد ، عملکرد محافظت از پوست هم بهتر خواهد شد اما این موضوع به معنای بهتر بودن SPF بالا برای همه انواع پوست نیست.
• یک محصول ضد آفتاب با SPF 15 حدود 94 بار در برابر اشعه UVB محافظت ایجاد می کند.
• محافظت در برابر UVB با کرم ضد آفتابی که SPF 30 به 95٪ و با SPF + 50 به 98 افزایش یافته است.
 
طیف گسترده ای نشانگر محافظت در برابر UVA است
با افزایش دانش ما در مورد آسیب پوستی ناشی از UVA ، محصول ضد آفتابی را انتخاب کنید که در برابر اشعه UVA محافظت می شود ، بلکه در صورت محافظت در برابر UVB محافظت می شود. برای معرفی این نوع محصولات از عبارت «طیف گسترده» یا طیف گسترده روی جعبه و تیوب ضدآفتاب استفاده می شود. همیشه کرم ضد آفتابی را انتخاب کنید که حداقل یک ماده محافظ در برابر اشعه UVA باشد. اکسیدهای فلزی ، دیاکسید تیتانیوم و زینک اکسید و جاذب مواد شیمیایی ، آووبنزون ​​، اکامسول ، بموتریزینول و بیسکوتیوزول از جمله این مواد محافظ وجود دارد.
محافظت عاملی در برابر اشعه UVA بصورت مقیاسی از یک تا پنج ستاره روی محصولات ضدآفتاب درج می شود. ستاره به معنی ۶۰٪ محافظت و ۴ ستاره به معنی ۸۰٪ محافظت در برابر اشعه UVA می باشد.
کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب
 
بهترین کرم ضد افتاب
 
بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
کرم ضد آفتاب لافارر
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
 
کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳
 
کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت
 
کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه
 
کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه
 
مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک
 
قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب بیزانس
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب بیودرما
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس
 
کرم ضد آفتاب سان سنس
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب خارجی
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت
 
انواع کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب ببک
 
Jorjie کرم
 
بهترین کرم ضد آفتاب
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی
 
بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت
 
بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا
 
قیمت بی بی کرم دیجی کالا
 
کرم ضد لک ساین بیوتی
 
محصولات ساین اسکین
 
بی بی کرم ps قیمت
 
بی بی کرم ps دیجی کالا
 
بی بی کرم ساین اسکین
 
کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب سینره
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی
 
کرم آبرسان به انگلیسی
 
انگلیسی کرم ضد آفتاب
 
کرم ضد آفتاب sunscreen
 
کرم ضد آفتاب لدورا
 
معنی sunscreen به فارسی
 
خمیر دندان به انگلیسی
 
جمله با sunscreen

 

 

ضدآفتاب و فواید استفاده از آن - همه چیز را درباره ضدآفتاب اینجا بخوانید

پوست | مراقبت پوست
کرم ضدآفتاب و استفاده از آنها برای مراقبت از پوست و سلامتی آن ضروری است و مهم است که همه پزشکان متخصص پوست در صورت استفاده از کرم ضدآفتاب اذعان داشته اند و از آن استفاده می کنند که اولین قدم و مهمترین راه برای سلامت پوست در طولانی مدت است. می دانند.
 
   
کرم ضدآفتاب و استفاده از آنها برای مراقبت از پوست و سلامتی آن ضروری است و مهم است که همه پزشکان متخصص پوست در استفاده از ضد ضد آفتاب اذعان دارند و استفاده از ضد ضد آفتاب را برای اولین بار در قدم و مهمترین راه برای محافظت از پوست در طولانی مدت می دانند.Jorjie کرم
 
 
استفاده از کرم های ضدآفتاب از ابتدای ابتلا به بیماری های خطرناک مانند سرطان پوست باعث می شود تا حدود 85 درصد مبتلا به سرطان پوست شود که باعث ایجاد پوست در معرض اشعه فرابنفش می شود.
 
مجازات های منتشر شده ، موارد ابتکاری جهانی به سرطان پوست ملانوم در شرایط افزایش می یابد و عوامل اصلی ابتلا به سلطان ملانوم در افراد با سابقه آفتاب سوختگی وجود دارد و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید نشریه می شود.
 
همچنین می توانید از ضدآفتاب ها به عنوان قدرتمندترین کرم های ضد پیری پوست نام برد چون نور آفتاب و اشعه فرابنفش از عامل اصلی چین و چروک و ایجاد کوموم بروی پوست وجود دارد.
 
مراقبت از پوست برای انواع پوست ها با هر نوع ژنتیکی بسیار مهم است. همچنین مراقبت از پوست در برابر باعث می شود فرد پوستی سالم و شفافتری داشته باشد و از نظر علائم پیری هم باعث شود تا دیرتر این علائم در فرد ظاهر شود.
 
ضدآفتاب
 
 
 
از دوران قرون وسطی ، انسان در ارتباط بین آفتاب و آسیب های پوستی پی برده است. با توصیف طیف الکترومغناطیسی ، طیف نور ماورا بنفش به عنوان مسئول صدمه زدن به آسیب پوستی در اثر تماس با طالانیان مدت پوست با آفتاب شناسایی ‌می شود. ضدآفتاب از دیرباز در اندازه گیری های مختلف برای محدود کردن زمان قرار گرفتن در معرض نور خورشید مورد استفاده قرار گرفته است.
 
آگاهی از خطرات مرتبط با اشعه خورشید در قرن افزایش یافته است و در نتیجه ، علم ، فنآوری ها و فرمولاسیون به طور قابل ملاحظه ای پیشرفت می کند. استفاده از محصولات ضد آفتاب همچنان رو به افزایش است زیرا سازمان مراقبت های بهداشتی دولتی به دنبال موارد دیگر در شرایط افزایش ملانوما از اشعه ماورا بنفش است.
 
آفتاب گرفتن تفریحی و برنزه کردن پوست به روش مصنوعی خطر ابتلا به این بیماری ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. هدف این مقاله ، بررسی مبانی علمی استفاده از ضد آفتاب ، طبقبندی ، فرمول بندی ، کنترل و تنظیم کیفیت آنها در سایر جهان است.
 
قرار گرفتن در معرض آفتاب موکرر پوست باعث می شود کوتاه مدت و طولانی مدت در ساختار پوست باعث شود. در کوتاه مدت ، این باعث اریتم (قرمز شدن) پوست باعث می شود که از آن به عنوان آفتاب سوختگی نام برده شود. به دنبال اریتم ، ملانوسیت فعال می شود که میزان تولید ملانین را افزایش می دهد (باعث افزایش ملی شدن) که باعث می شود پوست ظاهر شود.
 
اثرات تماس باکرر و طولانی با آفتاب شامل دست دادن توانایی ارتجاعی پوست است که ناپذیر بوده و ممکن است به سلطان های پوستی تبدیل شود. میزان آسیب پوستی برای مدت زمان قرار گرفتن در معرض آفتاب ، تغییر فشار تابش در اثر تغییر فصلی ، وضعیت جغرافیایی و عوامل وابسته به میزبان از جمله سن ، رنگ پوست ، عامل بیماری ، وضعیت ایمنی و سایر موارد بستگی دارد.
 
 
 
ضدآفتاب
 
شکل 1: لایه سازی پوست و ملانین
 
 
 
استفاده از ترکیب ضد آفتاب برای حفاظت در برابر اثرات مضر اشعه خورشید در چند دهه افزایش یافته است. این امر ممکن است باعث افزایش آگاهی در مورد اثرات مضر بالقوه در اثر فشار مکرر با خورشید شود. قرار گرفتن مارکر در معرض خطر ابتلا به خطر ابتلا به سه نوع سلطان را افزایش می دهد: ملانوم ، سلول کارسینوم سلول بازال و سرطان سلول سنگفرشی که همراه با ملانوم باعث مرگ می شود و باعث می شود در صورت عدم موفقیت در سلطان های پوستی غیر ملانومی شایعه باشد و در نتیجه آسیب پوستی باشد همراه است.
 
مطالعات بالینی نشان می دهد که استفاده از منظره ضد آفتاب امی می تواند باعث کاهش سر پوست ، به ویژه سلول های سنگفرشی ملانوم و کارسینوم شود. شواهدی در مورد نقش محافظتی ضد آفتاب ها در برابر آسیب های پوستی ناشی از نور خورشید نیز اثبات شده است.
 
فرمولاسیون و علم کرم ضد آفتاب همراه با پیشرفت دانش و فنآوری علمی برای بهبود ویژگی های فرمول بندی از نظر کارایی ، ایمنی و زیبایی تکمیل شده است. افزایش میزان ملانومای پوستی ، نگرانی های نظریه در مورد کیفیت محصولات ضدآفتاب را به دنبال داشته باشید و باعث افزایش تقاضا از سوی دیگر شود در مورد بررسی کیفیت فراوان ضد ضد آگهی موجود است.
 
استفاده از کرم ضدآفتاب به عنوان محافظ در برابر نور خورشید در چند دهه گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. با افزایش آگاهی در مورد حفاظت ارائه شده توسط ضد آفتاب در برابر آفتاب سوختگی ، پیری پوست و ملانوما ، تقاضا برای فرمولاسیون ضد آفتاب به طور معمول قابل افزایش است زیرا می تواند به دلیل دارا بودن ضد آفتاب با کیفیت ، کارآمد ، ایمن و از نظر زیبایی ، این تقاضا را برآورده می کند.
کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب
 
بهترین کرم ضد افتاب
 
بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
کرم ضد آفتاب لافارر
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
 
کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳
 
کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت
 
کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه
 
کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه
 
مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک
 
قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب بیزانس
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب بیودرما
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس
 
کرم ضد آفتاب سان سنس
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب خارجی
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت
 
انواع کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب ببک
 
Jorjie کرم
 
بهترین کرم ضد آفتاب
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی
 
بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت
 
بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا
 
قیمت بی بی کرم دیجی کالا
 
کرم ضد لک ساین بیوتی
 
محصولات ساین اسکین
 
بی بی کرم ps قیمت
 
بی بی کرم ps دیجی کالا
 
بی بی کرم ساین اسکین
 
کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب سینره
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی
 
کرم آبرسان به انگلیسی
 
انگلیسی کرم ضد آفتاب
 
کرم ضد آفتاب sunscreen
 
کرم ضد آفتاب لدورا
 
معنی sunscreen به فارسی
 
خمیر دندان به انگلیسی
 
جمله با sunscreen

 

 

اینها محصولات EltaMD هستند که احتمالاً متخصص پوست شما از آنها استفاده می کند

نوشته شده توسط REBECCA NORRIS
به روز شده در 10 مارس 2021
محصولات مراقبت از پوست elta md در پس زمینه آبی
@ ELTAMDSKINCARE / طراحی توسط CRISTINA CIANCI
به ما اجازه دهید آنقدر با صدای بلند بگوییم تا همه بشنوند: ضد آفتاب قابل بحث نیست. چه در حال گذراندن تمام روزهای خود در داخل باشید و چه در استفاده از هر ساعت نور روز برای کشف فضای عالی در خارج از خانه ، ضد آفتاب لازم است. در حالی که بسیاری از مردم بر این باورند که صاف کردن پوست خود با کرم CC تزریق شده با SPF 15 برای بریدن آن کافی است ، ما در اینجا هستیم تا به شما اجازه دهیم یک راز کوچک را وارد کنید: اینطور نیست.
 
برای محافظت کامل از پوست شما ، متخصصان پوست توصیه می کنند از ضد آفتاب سخت (به عنوان مثال ، فقط محصولات و کرم های آرایشی تزریق شده) با SPF 30 یا بالاتر استفاده نکنید. تنها استثنا یک مارک خاص ضد آفتاب است که در آن تولید کنندگان محصول برای ایجاد فرمول هایی با سطح محافظت موثر کار می کنند. این مورد در مورد EltaMD وجود دارد: مارک ضد آفتاب که توسط متخصص پوست توصیه می شود و تقریباً تمام مراقبت از آفتاب بالینی است.کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
به خواندن ادامه دهید تا همه چیزهایی را که می توان در مورد نام تجاری دانست ، از جمله اینکه کدام یک از محصولات مورد علاقه مطلق ما هستند ، کشف کنید.
 
مراقبت از پوست ELTAMD
 
بنیانگذار: بیل کلینگ ، 1988
 
بر اساس: کارولتون ، تگزاس
 
قیمت گذاری: $ $ - بیشتر محصولات 16 تا 40 دلار است
 
بهترین شناخته شده برای: تهیه محصولات ضد آفتاب بدون رایحه و بدون عطر توسط متخصص پوست برای افراد در هر سنی
 
محبوب ترین محصول: شفاف سازی UV ، پاک شدن اشعه ماورا بنفش ، عناصر UV رنگی SPF 44
 
FUN FACT: محصولات EltaMD در اصل از طریق بیمارستان ها و واحد های مراقبت از سوختگی فروخته می شدند تا آسیب دیده ترین پوست را بهبود بخشد. علاوه بر این ، 83 درصد از کارمندان این مارک زن هستند.
 
مارک های دیگری که دوست دارید: Embryolisse ، Revision Skincare ، iS Clinical
 
ضد آفتاب سدی بین شما و بهترین زندگی شماست. از این گذشته ، بدون آن ، خورشید می تواند ویرانی بسیار وحشتناکی بر روی پوست شما ایجاد کند. با توجه به این احساسات ، EltaMD ایجاد شد.
 
پنه تورنت ، مدیر کل مراقبت از پوست EltaMD می گوید: "باور اصلی ما این است که همه در زیر آفتاب سزاوار زندگی آزاد هستند." "ما از افراد روزمره الهام گرفته ایم که می خواهند زندگی کاملی داشته باشند اما نگران آسیب هایی هستند که محیط می تواند به پوست وارد کند." به همین دلیل ، آموزش در مورد حفاظت از آفتاب همیشه در خط مقدم ماموریت تجاری EltaMD بوده است. این مارک با جامعه پزشکان همکاری می کند تا دائماً محصولات خود را بهبود ببخشد و به خریداران خود در مورد نیاز انکارناپذیر برای محافظت در برابر آفتاب بیاموزد.
 
با توجه به فرمول های مورد حمایت متخصص پوست ، EltaMD اغلب یک مارک مراقبت از پوست است که به سمت خریداران بالغ است. اما ، همانطور که برند می بیند ، EltaMD برای همه مناسب است.
 
وی با بیان اینکه ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه ماورا UV بنفش مضر و پیری زودرس محافظت می کند ، گفت: "همه ما پوست داریم ، بنابراین محافظت در برابر آفتاب بدون توجه به نوع پوست ، رنگ و شرایط شما ضروری است." "EltaMD در طول سالها تلاش زیادی کرده است تا مجموعه گسترده ای از محصولات ضد آفتاب را که نیازهای هر نوع پوست ، شرایط و سبک زندگی را برآورده می کند ، ایجاد کند تا همه بدون نگرانی و آزادانه در زیر نور آفتاب زندگی کنند!"
 
همانطور که مارک تجاری متفکر است و فرمول های آن نیز کارآمد است ، برخی از مشتریان به دلیل ظاهر بالینی بسته بندی ، از آن دور می شوند. صرف نظر از این ، نهایت محافظت را می کند. در مورد محصولات مورد علاقه EltaMD ما بخوانید.
 
01
از 07
پاک کردن UV
EltaMD UV Clear Broad-Spectrum SPF 46
این کرم ضد آفتاب که توسط متخصص پوست توصیه می شود و برای استفاده روزانه از طرف پوست استفاده می شود ، برای انواع پوست های حساس و مستعد آکنه ، رویایی کم ندارد. کرم سبک آب پایه با اکسید روی ، ویتامین E ، اسید هیالورونیک ، اسید لاکتیک ، نیاسینامید و آنتی اکسیدان ها فرموله می شود و در برابر آسیب های خورشید محافظت می کند و به پوست کمک می کند تا بدن آبرسانی ، پر و ملایم شود. برای رفع hyperpigmentation و تعادل علائم روزاسه به خوبی عمل می کند.
 
این محصول به رنگ سفید پمپ می شود ، اما به محض مالیدن آن ، در عمق پوست فرو می رود. هرگز باقیمانده باقی نمانید ، می توانید آرایش را به راحتی از سطح آن خارج کنید.
 
 
02
از 07
UV UV - رنگی
EltaMD UV Clear - رنگی
زیبایی یک مارک ضد آفتاب در ایجاد فرمول رنگی این است که رنگ اضافه شده از اثر محافظتی نمی کاهد. بنابراین ، آنچه که ما در اینجا داریم همان فرمول محبوب UV Clear است که فقط با کمترین میزان آبکی و رنگ آمیزی بیشتر با یک رنگ برهنه با ظاهری طبیعی ، باعث می شود تا رنگ پوست شما درخشان مثبت باشد. در حالی که این محصول برای رنگهای حساس و مستعد آکنه بسیار مثر است ، اما برای انواع پوست و رنگ آن مفید است. این جنبه به ویژه با توجه به اینکه فقط یک رنگ است بسیار تعجب آور است اما به یاد داشته باشید: این ماده پایه آب است ، بنابراین پوست را با رطوبت خیس می کند در حالی که کمترین رنگ صورت را به کمال می رساند. این کار کمتر در مورد ایجاد یک چهره تمیز و بیشتر در مورد دستیابی به درخشندگی است. مطمئناً ، اگر پوشش بیشتر را ترجیح می دهید ، خوشحال خواهید شد که بدانید این محصول را می توان زیر آرایش نیز پوشید. از این نظر ، می تواند به عنوان یک آغازگر محافظت کننده و مات کننده منافذ عمل کند.
کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب
 
بهترین کرم ضد افتاب
 
بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
کرم ضد آفتاب لافارر
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
 
کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳
 
کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت
 
کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه
 
کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه
 
مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک
 
قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب بیزانس
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب بیودرما
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس
 
کرم ضد آفتاب سان سنس
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب خارجی
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت
 
انواع کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب ببک
 
Jorjie کرم
 
بهترین کرم ضد آفتاب
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی
 
بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت
 
بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا
 
قیمت بی بی کرم دیجی کالا
 
کرم ضد لک ساین بیوتی
 
محصولات ساین اسکین
 
بی بی کرم ps قیمت
 
بی بی کرم ps دیجی کالا
 
بی بی کرم ساین اسکین
 
کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب سینره
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی
 
کرم آبرسان به انگلیسی
 
انگلیسی کرم ضد آفتاب
 
کرم ضد آفتاب sunscreen
 
کرم ضد آفتاب لدورا
 
معنی sunscreen به فارسی
 
خمیر دندان به انگلیسی
 
جمله با sunscreen

 

 

 

 

روش صحیح استفاده از ضد آفتاب برای محافظت از کودک در برابر آفتاب

نوشته شده توسط BROOKE SHUNATONA
 
به روز شده در 18 مارس 2021
زن که ضد آفتاب را روی انگشتش فشار می دهد
STOCKSY
 در این مقاله
 
زمان شروع استفاده از ضد آفتاب روی نوزاد
چقدر ضد آفتاب بزنید و هر چند وقت یکبار
چه مدت کودک می تواند با خیال راحت در معرض مستقیم آفتاب باشد؟
اگر کودک شما دچار آفتاب سوختگی شد چه باید کرد
امن ترین مواد ضد آفتاب برای کودک
ضدآفتاب های ایمن کودک
اگر به تازگی بچه دار شده اید ، احتمال اینکه برای هر س ،ال ، نگرانی و فکر تصادفی که شما را در نیمه شب بیدار نگه می دارد به Google مراجعه کنید. ما آن را دریافتیم - نوزادان ، به همان اندازه که شیرین و بی خطر هستند ، به همان اندازه ترسناک و ترسناک هستند. وقتی پدر یا مادر جدیدی شدید ، حتی ساده ترین کارهایی که قبلاً هرگز دو بار به آن فکر نکرده اید ، مانند استفاده از ضد آفتاب ، ناگهان نیاز به استفاده از تمام خطوط زندگی شما دارد. اما قبل از اینکه با دوست خود تلفنی تماس بگیرید ، از مخاطب س askال کنید یا به حدس 50/50 متوسل شوید ، این توصیه تخصصی درباره کرم ضد آفتاب کودک را از متخصصان پوست ، دارای مجوز هیئت مدیره ، هادلی کینگ ، MD و لیان مک ، MD ، مدیر پزشکی GlamDerm بخوانید.کرم ضد آفتاب سان سیف
 
 
پیش رو ، راهنمای کامل استفاده از ضد آفتاب در نوزادان و نوزادان ، از زمان شروع استفاده از آن تا ایمن ترین مواد و شیرخشک هایی که کودک کوچک و گرانبهای خود را امتحان می کنید.
 
 
زمان شروع استفاده از ضد آفتاب روی نوزاد
اولین سوال در ذهن هر پدر و مادر جدید و مسلما بزرگترین سوال این است که چه زمانی کودک باید شروع به استفاده از ضد آفتاب کند. در حالی که غریزه طبیعی شما برای محافظت از نوزاد تازه متولد شده شما در برابر نور خورشید معتبر است ، ما با هر دو متخصص پوست برای جلوگیری از آفتاب از جمله کلاههای لبه گشاد ، پیراهن های آستین بلند و شلوارهای دارای فاکتور محافظتی ، برای شش ماه اول توصیه می کنیم . کینگ توضیح می دهد: "استفاده از ضد آفتاب باید در نوزادان زیر 6 ماه به حداقل برسد زیرا پوست حساس آنها ممکن است تحریک شود و نگرانی در مورد جذب آن وجود دارد."
 
ماک همچنین اشاره کرد که خطر آلرژی عامل دیگری است که باید در نظر گرفت و دلیل آن استفاده سایر اشکال ضد آفتاب به جای ضد آفتاب در اوایل نوزادی است. مك توضيح مي دهد: "نوزادان هنگام تولد ، پوست آنها با محيط سازگار مي شود و به همين دليل در دوران نوزادي بطور منظم بثورات پوكي دارند." "بنابراین نگرانی ممکن است این باشد که استفاده از موضعی مانند ضد آفتاب ممکن است باعث ایجاد یا ایجاد آلرژی شود و اینکه این فقط یک جوش در دوران نوزادی در مقابل واکنش آلرژیک به کرم ضد آفتاب است ، مشخص نباشد."
 
 
اگر در شرایطی هستید که در خارج از منزل هستید و لباس مناسبی ندارید و به سایه دسترسی ندارید ، هر دو متخصص پوست پیشنهاد می کنند از ضد آفتاب فیزیکی استفاده کنید ، این ضد آفتاب ها حاوی مسدود کننده های فیزیکی مانند اکسید روی هستند. و دی اکسید تیتانیوم ، با SPF 30 یا بیشتر. ماك می گوید: "ما می دانیم كه این مسدود كننده های فیزیكی در كودكان كوچك تر ایمن نیستند ، زیرا اساساً آنها نور خاموش پوست را منعكس می كنند در مقابل ضد آفتاب شیمیایی كه دارای موادی مانند آووبنزون ​​یا اكسی بنزون ​​است."
 
"ما می دانیم که این مواد شیمیایی خورشید را جذب می کنند و آن را به گرما در پوست تبدیل می کنند ، بنابراین برای ما به عنوان متخصص پوست ، عواقب استفاده از این مواد شیمیایی بر روی نوزاد یا نوزاد مشخص نیست."
 
چقدر ضد آفتاب بزنید و هر چند وقت یکبار
هنگامی که کودک شما بیش از 6 ماه دارد ، هر دو متخصص پوست توصیه می کنند از ضد آفتاب فیزیکی یا معدنی استفاده کنید. یک لیوان شات پر از کرم ضد آفتاب (تقریباً 1 اونس) به طور معمول برای بزرگسالان توصیه می شود ، اما از آنجا که سطح بدن کودک بسیار کوچکتر است ، کینگ نیمی از شیشه گلوله یا مقدار زیادی سخاوتمندانه را به تمام مناطق در معرض آن توصیه می کند. اما منتظر بمانید تا بیرون باشید تا شیشه ضد آفتاب را بشکنید. مک می گوید زمان ایده آل برای استفاده از ضد آفتاب 15 تا 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب است تا زمان رسوب در پوست وجود داشته باشد.
به طور کلی توصیه می شود ضد آفتاب را بین هر یک ساعت تا دو ساعت دوباره استفاده کنید ، اما کینگ اضافه می کند که بهتر است بعد از هرگونه شنا یا تعریق نیز دوباره آن را استفاده کنید زیرا متأسفانه چیزی به عنوان ضد آفتاب ضد آب وجود ندارد.
کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب
 
بهترین کرم ضد افتاب
 
بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
کرم ضد آفتاب لافارر
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
 
کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳
 
کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت
 
کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه
 
کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه
 
مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک
 
قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب بیزانس
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب بیودرما
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس
 
کرم ضد آفتاب سان سنس
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب خارجی
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت
 
انواع کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب ببک
 
Jorjie کرم
 
بهترین کرم ضد آفتاب
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی
 
بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت
 
بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا
 
قیمت بی بی کرم دیجی کالا
 
کرم ضد لک ساین بیوتی
 
محصولات ساین اسکین
 
بی بی کرم ps قیمت
 
بی بی کرم ps دیجی کالا
 
بی بی کرم ساین اسکین
 
کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب سینره
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی
 
کرم آبرسان به انگلیسی
 
انگلیسی کرم ضد آفتاب
 
کرم ضد آفتاب sunscreen
 
کرم ضد آفتاب لدورا
 
معنی sunscreen به فارسی
 
خمیر دندان به انگلیسی
 
جمله با sunscreen

 

 

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

 هر آنچه در مورد لایه برداری Vi باید بدانید

نوشته شده توسط BRYAN LEVANDOWSKI
به روز شده در 19 مارس 2021
فیس بوک
PENTEREST
اشتراک ایمیل
زنی با پوست صاف
دریافت / طراحی توسط CRISTINA CIANCI
 در این مقاله
 
Vi Peel چیست؟
مزایای لایه بردار Vi
آنچه در Vi Peel است
چگونه برای Vi Peel آماده شویم
در هنگام لایه برداری Vi چه انتظاری دارید
عوارض جانبی بالقوه
هزینه
مراقبت های بعدی
غذای آماده نهایی
Vi Peel یکی از جدیدترین لایه برداری های شیمیایی است که به دلیل برخورد بسیار زیاد و کم خرابی ، به صحنه وارد شده و مورد توجه بسیاری قرار می گیرد. این ترکیبی از اسیدها ، رتینول ، ویتامین ها و مواد معدنی است که فراتر از یک لایه برداری سطحی عمومی برای درمان بیماری های خاص ، از جمله اسکار آکنه و آکنه ، رنگ آمیزی زیاد و خطوط ظریف و چین و چروک است. و بگذارید بپذیریم که با توجه به استانداردهای رضایت فوری امروز ، Vi Peel به نظر می رسد که یک رویا به حقیقت می پیوندد. اما در اینجا در Byrdie ، ما می خواهیم واقعیت های درمان های دارای نتایج امیدوار کننده ، مانند Vi Peel را با دقت بررسی کنیم تا ببینیم آیا اینها تأمین می شوند یا خیر.
 
ما مجموعه ای از پزشکان ، متخصصان و پزشکان Vi Peel را ترتیب داده ایم تا در مورد همه مواردی که باید در مورد درمان بدانید ، اطلاعات کامل را به دست آورید.
 
 
ما با آماندا دویل متخصص پوست ، Russak Dermatology ، بنیانگذار Skin Authority ، سلست هیلینگ ، شارلوت بیرنباوم از پوست خیابان Spring Street و Tapan Patel از کلینیک PHI لندن ، صحبت کردیم که نظرات و تجربیات خود را با Vi Peel به اشتراک گذاشتند.
 
برای یادگیری هر آنچه در مورد Vi Peel باید بدانید ادامه مطلب را بخوانید.
 
 
با کارشناس دیدار کنید
 
آماندا دویل متخصص پوست در Russak Dermatology در شهر نیویورک است.
سلست هیلینگ بنیانگذار Skin Authority است.
شارلوت بیرنباوم متخصص پوست در Spring Street Dermatology در شهر نیویورک است.
Tapan Patel مدیر کلینیک PHI لندن است ،
Vi Peel چیست؟
Vi Peel ، از م Instituteسسه Vitality مستقر در لس آنجلس ، یک لایه بردار شیمیایی است که به خطوط ریز و چین و چروک ، جوش های آکنه و آکنه ، رنگدانه های ناشی از آسیب آفتاب و ملاسما می پردازد و با تصفیه منافذ ، کنترل روغن ، پوست را نرم تر می کند. و تولید کلاژن را تحریک می کند. همه اینها با حداقل خرابی و ناراحتی. بنظر می رسد Vi Peel یک لایه برداری عالی برای اولین بار برای تمام گروه های سنی که پوست تازه ، سالم و درخشان می خواهند ، توصیف می شود و برای انواع مختلف پوست و شرایط مختلف یک راه حل مناسب است.
 
 
راز؟ همه چیز به ترکیب هم افزایی مواد فعال از جمله اسید تری کلرواستیک (TCA) ، اسید رتینوئیک ، اسید سالیسیلیک ، فنل ، ویتامین C و ترکیبی از مواد معدنی برمی گردد ، که به گفته پاتل ، "همه مزایای فوق العاده ای مانند بهبود بافت دارند و تن ، جوان سازی پوست ، و کمک به جلوگیری از آسیب بیشتر. " این ماده همچنین شامل مواد بی حسی برای کاهش احساس سوزش است - به طور کلی برای برخی از بیماران از بین می برد. وی افزود: "Vi Peel کمتر به ایجاد لایه برداری پوست و بیشتر به تزریق آن با موادی که اثرات مفیدی دارند ، است."
 
 
مزایای لایه بردار Vi
پنج نسخه مختلف از Vi Peel موجود است که هرکدام مطابق با نگرانی خاصی طراحی شده اند. با این حال ، مزایای کلی شامل موارد زیر است:
 
 
کاهش زخم های آکنه و آکنه های سطحی: Vi Peel بسته یک یا دو مشت برای مبتلایان به آکنه ، به درمان علائم کمک می کند در حالی که جای زخم هایی را که می تواند باقی بگذارد ، کاهش می دهد. پاتل می گوید: ”این بافت پوست را صاف می کند ، مناطق تاریک را روشن می کند ، التهاب را تسکین می دهد و باعث افزایش کلاژن برای چربی پوست فرو رفته یا سوراخ می شود. جای زخم های یخ ، زخم های غلتکی و جای زخم های بوکسار قابل درمان هستند. " به گفته پاتل ، تمام جای زخم ها به طور متفاوتی به Vi Peel پاسخ می دهند و ممکن است چندین جلسه یا درمان ترکیبی لازم باشد.
 
کاهش لکه های آفتاب و افزایش رنگدانه: به گفته دویل ، ترکیب هم افزایی مواد موجود در Vi Peel برای روشن شدن پوست ، کاهش لکه های آفتاب و ایجاد رنگ و درخشش پوست ایده آل است.
صاف کردن خطوط و چین و چروک ها: ترکیبی از اسیدها ، آنتی اکسیدان ها و مواد لایه بردار به طور عمیق به پوست نفوذ می کند و باعث می شود ، همانطور که هیلینگ می گوید ، "یک فرآیند سطح بندی مجدد که باعث تحریک تولید سلول های جدید از جمله کلاژن و الاستین برای ظاهری صاف تر ، جوانتر و جوانتر می شود."
در حالی که Vi Peel اصلی تمام پایه های فوق را پوشش می دهد ، دویل توضیح داد که چگونه نسخه های دیگر درمان های شدیدتر و ویژه تری مانند Vi Peel Purify Precision Plus را که روی پوست مستعد آکنه و زخم های آکنه استفاده می شود ، ارائه می دهند. هنگامی که برنامه مشاوره Vi Peel خود را تعیین کردید ، پزشک یا متخصص زیبایی می توانند به شما کمک کنند تا تصمیم بگیرید کدام نسخه مناسب است.
 
آنچه در Vi Peel است
در اینجا همه چیزهایی است که باید از داخل پوست در مورد Vi Peel بدانید:
 
اسید تری کلرواستیک (TCA) و فنول: اگر با لایه برداری شیمیایی آشنا هستید ، احتمالاً در هر دو این نرم کننده های پوست تبحر دارید. به گفته بیرنبام ، ترکیب TCA و فنل "یک آسیب کنترل شده در پوست ایجاد می کند ، منجر به بازسازی و در نتیجه افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود." پاتل به مزایای فردی هر یک اشاره می کند. "TCA سلولهای مرده پوست را از بین می برد تا از بین برود

کرم ضد آفتاب LABIOTTE:

کرم ضد آفتاب لافارر،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی،کرم ضد آفتاب لانسون شماره2،کرم ضد آفتاب لانسون شماره،کرم ضد آفتاب لانسون خوبه،کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب لانسون شماره ،کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت،کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه،کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن،کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه،مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف،کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک،قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی،کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت،بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالاف،بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب،بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک،کرم ضد آفتاب،ABIOTTE

 

هیدراتور در مقابل مرطوب کننده: تفاوت چیست و به کدام یک نیاز دارید؟

توسط JANECA RACHO · 14 آوریل 2021
 
آب در اطمینان از سلامت ، صاف و درخشان نگه داشتن پوست شما نقشی اساسی دارد ، بنابراین فقط منطقی است که هر راهرو برای مراقبت از پوست با محصولاتی پوشانده شده است که نویدبخش آبرسانی و مرطوب سازی پوست هستند. اما آنچه ممکن است بسیاری از ما متوجه آن نشویم این است که اگرچه اغلب از آنها به جای هم استفاده می شود ، اما مرطوب کننده و آبرسانی دقیقاً همان چیز نیستند. در حالی که هر دو در تأمین مواد مغذی مورد نیاز پوست مهم هستند ، اما دانستن تفاوت به شما کمک می کند بهترین انتخاب را هنگام هدف قرار دادن نیازهای خاص پوست خود انجام دهید.
 
تفاوت بین مرطوب کننده و مرطوب کننده چیست؟
مرطوب کننده ها و مرطوب کننده ها هر دو به اهمیت اطمینان از اینکه پوست برای مقابله با خشکی و کمبود آب ، علائم زودرس پیری و آسیب به محیط زیست ، آب مورد نیاز بدن را دریافت می کنند ، اهمیت می دهند. تفاوت اما بیشتر در چگونگی دستیابی به این نتایج نهفته است.خرید لوازم ارایشی انلاین
 
"هیدراتاسیون [به] محتوای آب درون سلول ها گفته می شود که منجر به تورم و چربی و انعطاف پذیری آنها می شود ، بنابراین نور را به خوبی منعکس می کند. اگر آب از سلول ها خارج شود و سلول ها کم آب شوند ، می توانند خرد شوند ، که منجر به کمبود پوست می شود »، توضیح می دهد دکتر آنا گوانچه ، MD ، متخصص پوست دارای مجوز از هیئت مدیره در لس آنجلس. این بدان معنی است که وقتی از هیدراتاسیون موضعی استفاده می کنید ، سلولهای خود را با آب تزریق می کنید و توانایی پوست را در جذب رطوبت و مواد مغذی بهبود می بخشید.
 
دکتر Tsippora Shainhouse ، MD ، F.A.A.D ، متخصص پوست و موقت در لس آنجلس می گوید ، از طرف دیگر ، مرطوب کردن به معنای به دام انداختن و درزگیری رطوبت برای ایجاد سد محافظتی پوست ، جلوگیری از اتلاف آب و لطیف نگه داشتن پوست است.
 
چگونه می توان فهمید که آیا به یک مرطوب کننده ، مرطوب کننده یا هر دو نیاز دارید
اگر پوست شما در سمت خشک قرار دارد ، آسان است تصور کنید که یک دوز مرطوب کننده سالم برای بازگرداندن ظاهر چاق و درخشش جوان آن کافی است. اگرچه این ممکن است در بعضی مواقع درست باشد ، اما ممکن است پوست شما خشک ، خشک و خشک نباشد. و اگر مورد دوم درست باشد ، هیدراتاسیون همان چیزی است که شما برای انجام کار به آن نیاز دارید.
 
برای دانستن اینکه پوست شما خشک یا کم آب است ، توجه به وضعیت پوست مهم است. پوست دارای یک سد چربی طبیعی است که از خود در برابر آسیب و از دست دادن آب محافظت می کند. اگر مستعد داشتن پوستی خشک و پوسته پوسته هستید ، این نشانه ای کاملاً مشهود است که سلولهای لیپیدی کافی تولید نمی کند تا بتواند مانعی محافظتی ایجاد کند و باعث می شود در رطوبت قفل نشود. و اینجاست که مرطوب کننده ها وارد بدن می شوند.
خرید لوازم آرایشی
 
لوازم آرایشی
 
کرم پودر کالیستا
 
کرم پودر مای
 
فروشگاه لوازم آرایشی
 
کرم پودر فلورمار
 
قیمت کرم پودر استی لادر
 
خط چشم مای
 
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی
 
کرم پودر دبورا
 
خرید لوازم آرایشی اصل
 
کرم پودر گلدن رز
 
خط چشم کالیستا
 
سایت لوازم آرایشی
 
سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی
 
کرم پودر اسنس
 
قیمت کرم پودر لورال
 
مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب
 
لوازم آرایش اصل
 
کرم پودر ایزادورا
 
لیست لوازم آرایشی عروس
 
قیمت کرم پودر نارس
 
سایت زنونه لوازم آرایشی
 
فروشگاه معتبر لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر
 
ریمل دبورا
 
خرید کرم پودر
 
کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا
 
لوازم آرایشی و بهداشتی
 
قیمت خط چشم
 
قیمت کرم پودر میبلین
 
قیمت خط چشم مای
 
قیمت کرم پودر لانکوم
 
خرید سایه چشم
 
خرید عمده لوازم آرایشی
 
خط چشم گلدن رز
 
لوازم آرایشی بهداشتی
 
قیمت کرم پودر درماکول
 
قیمت کرم پودر مای
 
نمایندگی فروش کرم پودر استی لودر
 
سایت خرید لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر کالیستا
 
قیمت کرم پودر دیور
 
قیمت ست کامل لوازم آرایشی لانکوم
 
قیمت کرم پودر فلورمار
 
قیمت لوازم آرایشی
 
خرید آنلاین لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر بورژوا
 
سایت فروش لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر استی لودر
 
ست لوازم بهداشتی مردانه
 
کرم پودر کنسی
 
کرم پودر لانکوم دیجی کالا
 
فروش عمده آرایشی
 
کرم پودر نارس دیجی کالا
 
خرید اینترنتی لوازم ارایشی
 
سایت معتبر خرید لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر کلارنس اصل
 
قیمت کرم پودر لورال اصل فرانسه
 
لوازم آرایشی فلورمار
 
خط چشم اسنس
 
فروشگاه آرایشی
 
لوازم آرایشی مردانه
 
قیمت کرم پودر لورال اصل
 
ست آرایشی مردانه
 
ریمل لورال پارادایس
 
فروشگاه لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر نارس اصل
 
خرید لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر درماکول اصل
 
قیمت کرم پودر هدی بیوتی اصل
 
قیمت کرم پودر دبورا
 
قیمت ست کامل لوازم آرایشی مای
 
خرید لوازم آرایشی عمده
 
قیمت کرم پودر گلدن رز
 
کرم پودر فلورمار اصل
 
خرید خط چشم
 
لوازم آرایشی مای
 
ست هدیه لوازم آرایش
 
قیمت پکیج لوازم آرایش
 
قیمت کرم پودر لانکوم دیجی کالا
 
سایه چشم کالیستا
 
لوازم آرایشی کالیستا
 
کرم پودر کالیستا m12
 
قیمت کرم پودر این لی
 
سایت ارایشی موتن رو
 
فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا
 
کرم پودر کالیستا m11
 
قیمت کرم پودر la girl
 
قیمت کرم پودر کلارنس دیجی کالا
 
سایه چشم این لی
 
ریمل اسنس خانومی
 
فروشگاه آرایشی بهداشتی
 
خرید لوازم ارایشی انلاین
 
قیمت کرم پودر دیور اصل
 
قیمت کرم پودر کلارنس
 
سایه چشم گلدن رز
 
لیست خرید لوازم آرایش عروس
 
سایه چشم اسنس
 
کرم پودر الارو اصل
 
فروشگاه اینترنتی آرایشی
 
قیمت کرم پودر اسنس
 
فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی
 
سفارش لوازم آرایشی
 
پک لوازم آرایش عروس
 
لوازم آرایشی بهداشتی مردانه
 
سایه چشم میبلین
 
قیمت کرم پودر استی لادر اصل
 
قیمت کرم پودر لورا مرسیه
 
قیمت براش کرم پودر
 
قیمت خط چشم کالیستا
 
خط چشم دبورا
 
فروش عمده لوازم بهداشتی
 
خط چشم این لی
 
سایه چشم فلورمار
 
قیمت خط چشم مک
 
قیمت کرم پودر مک nc30
 
قیمت کرم پودر estee lauder
 
خرید کرم پودر لورال
 
قیمت کرم پودر لورآل infallible
 
قیمت کرم پودر ایزادورا
 
قیمت کرم پودر سوپراستی میبلین
 
خرید کرم پودر میبلین
 
کرم پودر کالیستا m13
 
قیمت ریمل دبورا
 
عمده فروش لوازم آرایشی
 
فروشگاه اینترنتی لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر شنل
 
فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی
 
انواع کرم پودر لورال
 
کرم پودر فلورمار اصل ترکیه
 
خرید محصولات آرایشی
 
لوازم آرایشی میبلین
 
خرید لوازم آرایشی میس و مستر
 
پکیج لوازم آرایشی
 
قیمت کرم دور چشم لانکوم
 
ریمل ماوالا
 
نمایندگی فروش محصولات ارایشی گارنیر
 
لوازم آرایشی اوریفلیم
 
نمایندگی فلورمار
 
کرم پودر لورال true match
 
قیمت کرم پودر فلورمار اصل
 
قیمت خط چشم اوریفلیم
 
قیمت کرم پودر تارت
 
قیمت کرم پودر نارس دیجیکالا
 
قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی
 
وسایل آرایشی مردانه
 
کرم پودر ویکتوریا دیجی کالا
 
لیست وسایل آرایشی عروس
 
ست لوازم آرایشی مردانه
 
قیمت کرم پودر کنسی
 
کرم پودر گلدن رز اصل
 
خرید اینترنتی لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی اصل
 
قیمت کرم پودر گارنیر
 
فروش لوازم آرایشی اینستاگرام
 
خرید لوازم آرایش عمده
 
راهنمای خرید کرم پودر
 
قیمت کرم پودر لورال اینفالیبل
 
لوازم آرایشی آنلاین
 
معرفی لوازم آرایشی
 
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی
 
قیمت کرم پودر شنل اصل
 
کرم پودر کالیستا m14
 
قیمت کرم پودر loreal
 
فروش عمده لوازم ارایشی
 
قیمت کرم پودر بورژوا اصل
 
فروشگاه اینترنتی خانومی لوازم آرایشی
 
قیمت خط چشم گلدن رز
 
لوازم آرایش صورت
 
فروش لوازم بهداشتی
 
وسایل لوازم آرایشی
 
خرید لوازم آرایش عروس
 
خرید لوازم آرایشی و بهداشتی
 
لوازم آرایشی لورآل
 
قیمت کرم پودر اوریفلیم اصل
 
لوازم آرایشی نوت
 
قیمت کرم پودر لورآل
 
قیمت کرم پودر اوریفلیم
 
خرید وسایل آرایشی
 
فروش لوازم آرایشی عمده
 
قیمت عمده لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر ایوروشه
 
خرید لوازم آرایشی بهداشتی
 
قیمت کرم پودر میلانی
 
خرید لوازم ارایشی مارک
 
خرید کرم پودر لورال اینفالیبل
 
قیمت کرم پودر ایرمت بورژوا
 
نام تمام لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر wet n wild
 
قیمت کرم پودر la
 
کرم پودر کنسی قیمت
 
فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی
 
آنلاین شاپ لوازم آرایشی
 
لوازم آرایشی گریماس
 
لیست کامل لوازم آرایشی عروس
 
بهترین سایت خرید لوازم آرایشی
 
کرم پودر درماکول قیمت

 

 

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

 چگونه می توان به طور مناسب از یک تاتو لایه بردار مراقبت کرد

نوشته شده توسط ISABELLE LICHTENSTEIN
 
به روز شده در 01 مارس 2021
فیس بوک
PENTEREST
اشتراک ایمیل
مایلی سایرس تاتس
تصاویر / طراحی توسط CRISTINA CIANCI
چه شما اولین خال کوبی خود را انجام داده باشید و چه دو آستین کامل داشته باشید ، ممکن است متوجه شده باشید که پوست اطراف جوهر جدید شما شروع به پوسته پوسته شدن و کنده شدن می کند. دیدن اینکه تکه های رنگدانه از محل قرارگیری دائمی روی پوست شما دور می شوند ، می تواند نگران کننده باشد ، اما خسته نباشید - لایه برداری پوست خال کوبی ها نه تنها طبیعی نیست ، بلکه نشانه این است که جوهر جدید شما به درستی بهبود می یابد.
 
 
پس چرا خال کوبی دقیقاً پوست می کند و آیا راهی برای جلوگیری از آن وجود دارد؟ برای آگاهی از هر آنچه در مورد مراقبت از خال کوبی لایه بردار باید بدانید ، ادامه مطلب را بخوانید.
 
 
چرا لایه برداری تاتو من؟
وقتی خال کوبی شما شروع به لایه برداری کرد ، وحشت نکنید. در عوض ، سپاسگزار باشید که به درستی روند بهبودی را پشت سر می گذارد. لایه برداری در خال کوبی بهبودی رخ می دهد زیرا سوزن های استفاده شده در طی خال کوبی شکسته می شوند و به بالاترین لایه های پوست نفوذ می کنند و باعث ایجاد ضربه به سد پوست می شوند و در نتیجه زخم ایجاد می شود. بدن شما به عنوان یک واکنش بهبودی کاملاً طبیعی ، پوسته ای نازک بر روی زخم ایجاد می کند (معروف به تاتو) که به طور طبیعی لایه برداری یا پوسته پوسته می شود تا یک لایه تازه از پوست بهبود یافته ظاهر شود.
و گرچه ممکن است برداشتن پوست مرده وسوسه انگیز باشد ، اما مهم است که اجازه دهید بدن شما روند طبیعی را تا حد ممکن طی کند.
 
 
Shaughnessy Otsuji ، صاحب Studio Sashiko ، می گوید: "در صورت وجود پوسته پوسته شدن یا پوسته پوسته شدن ، ما به مشتریان توصیه می کنیم که چیدن نکنند و اجازه دهند پوسته یا پوست خشک به خودی خود از بین برود." "چیدن تاتوی خود در مرحله لایه برداری می تواند باعث شود که پس از بهبودی تکه تکه ، تحریف شده و کسل کننده ظاهر شود."
 
 
چه زمانی تاتو شروع به لایه برداری می کند؟
لایه برداری تاتو به قدری سریع اتفاق می افتد که در اصل می توانید آغاز روند را ببینید. هنگامی که خال کوبی جدید خود را کشف کردید ، ممکن است متوجه شوید که کمی "کسل کننده" به نظر می رسد. این نشانه ای از اشتباه نیست در حقیقت ، این بدان معنی است که جوهر شما به درستی بهبود می یابد. آن لایه کسل کننده در واقع از سلولهای پوستی مرده ای تشکیل شده است که در بالای تاتوی شما جمع شده اند (یا همان سلول هایی که برای لایه برداری از لایه های تازه پوست زیر آن آماده می شوند).
 
همچنین باید انتظار داشته باشید که تا پایان هفته اول بتوانید واقعاً لایه برداری را روی تات تازه ببینید. با این حال ، بدن هر کس به طور متفاوتی بهبود می یابد ، بنابراین بعداً اتفاق نمی افتد که پوست کندن علامت بدی باشد. اگر این اتفاق زودتر رخ دهد ، ممکن است بخواهید با هنرمند خود صحبت کنید ، زیرا تکه های رنگدانه در واقع از خال کوبی خارج می شوند و ظاهر کلی را خراب می کنند.
 
اگر خال کوبی من لایه برداری نکند ، چه می شود؟
پوست گرفتن آنها به همان اندازه طبیعی است ، پوست گرفتن آنها به همان اندازه طبیعی است. پوست همه به روش خاص خود بهبود می یابد ، بنابراین ممکن است بعداً شاهد لایه برداری خال کوبی یا اصلاً باشید. در حقیقت ، انواع پوست های خشک و طبیعی تمایل به لایه برداری بیشتری دارند ، در حالی که پوست های چرب در واقع ممکن است کمتر لایه برداری کنند.
 
روند واقعی خال کوبی همچنین ممکن است به لایه برداری یا عدم پوست شما کمک کند. رفتن به سراغ هنرمندی که از عمق کمتری از نفوذ سوزن استفاده می کند یا کسی که کارهای ظریف بیشتری ایجاد می کند ، ممکن است به معنای لایه برداری کمتر یا بدون آن باشد. نوع واقعی خال کوبی شما نیز نقش مهمی دارد ، یعنی اینکه آیا شما به دنبال خال کوبی سنتی یا خال کوبی آرایشی مانند میکروبلیدینگ ابرو یا آرایش دائمی هستید.
 
اتسوجی می گوید: "به طور کلی ، خال کوبی های آرایشی همان ضربه را به پوست نمی زنند که خال کوبی های سنتی بدن انجام می دهند."
 
سایر عوارض جانبی تاتو
لایه برداری تنها عارضه جانبی نیست که اگر خال کوبی شما به درستی بهبود یابد ، متوجه خواهید شد. باید انتظار داشته باشید که بعد از انجام آن حدود یک روز قرمزی در اطراف محل قرارگیری داشته باشید و همچنین خارش خفیف و التهاب جزئی ناشی از ضربه پوستی در سوزن های خال کوبی وجود داشته باشد. با این حال ، اگر هر یک از این علائم از محل قرارگیری تاتو امتداد داشته باشد ، ممکن است نشانه ای از بهبودی نادرست باشد ، بنابراین مراقب آن باشید.
 
سایر عوارض جانبی که ممکن است در طول روند بهبود باعث نگرانی شود شامل بثورات ناگهانی یا لکه های زیادی از قرمزی است که هر دو می توانند نشان دهنده واکنش آلرژیک به رنگدانه های تاتو باشند. خارش شدید علائم دیگری است که می تواند مشکلی ایجاد کند ، مانند التهاب یا عفونت. تمام تلاش خود را انجام دهید تا در صورت خارش محل آسیب نبیند ، زیرا در واقع می تواند وضعیت را بدتر کند.
 
و در حالی که لایه برداری نشانه یک خال کوبی سالم است ، لایه برداری بیش از حد می تواند خلاف این را نشان دهد. اگر آن را همراه با تورم یا قرمزی بیش از حد مشاهده کنید ، می تواند نشان دهنده واکنش آلرژیک ، آغاز عفونت یا تحریک شرایط پوستی باشد. اگر هر یک از این عوارض جانبی غیرمعمول را مشاهده کردید ، بلافاصله با یک متخصص پزشکی تماس بگیرید تا اطمینان حاصل شود که آسیب به خال کوبی و سلامتی خود را به حداقل می رسانید.
 
مراقبت های مناسب
یکی از مهمترین مراحل مراقبت های بعدی دقیقاً پس از انجام تاتو اتفاق می افتد: پوشاندن آن برای تمیز نگه داشتن ناحیه تازه خال کوبی شده. با هنرمند خود در مورد مدت زمان نگه داشتن باند یا بسته شدن آن و همچنین چگونگی بهترین مراقبت از جوهر جدید خود مشورت کنید.

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

آنالیز میکروبیولوژیکی مواد آرایشی

آناولا گایتان هررا 1
وابستگی ها گسترش می یابد
PMID: 15156038 DOI: 10.1385 / 1-59259-766-1: 293
چکیده
لوازم آرایشی و بهداشتی محصولاتی با منشأ شیمیایی یا طبیعی هستند که مخصوص استفاده در پوست و مخاط هستند. توسعه مداوم صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی ، ضرورت انجام تجزیه و تحلیل میکروبیولوژیکی روی مواد اولیه مورد استفاده در تولیدات صنعتی آرایشی و بهداشتی و همچنین محصولات نهایی را با هدف دستیابی به محصولات با کیفیت میکروبیولوژیکی ایجاد کرده است.قیمت کرم پودر لورا مرسیه
محصولات آرایشی و بهداشتی به عنوان زیرلیوانی برای بقا و توسعه طیف وسیعی از میکروارگانیسم ها شناخته شده اند ، زیرا آنها دارای برخی از عناصر مغذی هستند که رشد را تسهیل می کنند مانند: لیپیدها ، پلی ساکاریدها ، الکل ، پروتئین ها ، اسیدهای آمینه ، گلوکوزیدها ، استروئیدها ، پپتیدها و ویتامین ها همچنین شرایط آمادگی (اکسیژن رسانی ، pH ، دما ، درجه اسمزیک ، فعالیت سطحی ، عطر و روغنهای اساسی) موجود در محصولات آرایشی ضرب میکروبی را ترجیح می دهد. تجزیه و تحلیل های معمول برای تعیین کیفیت میکروبیولوژیکی یک محصول آرایشی شامل موارد زیر است: شمارش میکروارگانیسم های هوازی مزوفیل. احتمال احتمالی (MPN) کل کلی فرم ها. تعداد قالب ها و مخمرها. عدم وجود پروب Staphylococcus aureus. عدم وجود پروب سودوموناس آئروژینوزا.
خرید لوازم آرایشی
 
لوازم آرایشی
 
کرم پودر کالیستا
 
کرم پودر مای
 
فروشگاه لوازم آرایشی
 
کرم پودر فلورمار
 
قیمت کرم پودر استی لادر
 
خط چشم مای
 
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی
 
کرم پودر دبورا
 
خرید لوازم آرایشی اصل
 
کرم پودر گلدن رز
 
خط چشم کالیستا
 
سایت لوازم آرایشی
 
سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی
 
کرم پودر اسنس
 
قیمت کرم پودر لورال
 
مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب
 
لوازم آرایش اصل
 
کرم پودر ایزادورا
 
لیست لوازم آرایشی عروس
 
قیمت کرم پودر نارس
 
سایت زنونه لوازم آرایشی
 
فروشگاه معتبر لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر
 
ریمل دبورا
 
خرید کرم پودر
 
کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا
 
لوازم آرایشی و بهداشتی
 
قیمت خط چشم
 
قیمت کرم پودر میبلین
 
قیمت خط چشم مای
 
قیمت کرم پودر لانکوم
 
خرید سایه چشم
 
خرید عمده لوازم آرایشی
 
خط چشم گلدن رز
 
لوازم آرایشی بهداشتی
 
قیمت کرم پودر درماکول
 
قیمت کرم پودر مای
 
نمایندگی فروش کرم پودر استی لودر
 
سایت خرید لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر کالیستا
 
قیمت کرم پودر دیور
 
قیمت ست کامل لوازم آرایشی لانکوم
 
قیمت کرم پودر فلورمار
 
قیمت لوازم آرایشی
 
خرید آنلاین لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر بورژوا
 
سایت فروش لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر استی لودر
 
ست لوازم بهداشتی مردانه
 
کرم پودر کنسی
 
کرم پودر لانکوم دیجی کالا
 
فروش عمده آرایشی
 
کرم پودر نارس دیجی کالا
 
خرید اینترنتی لوازم ارایشی
 
سایت معتبر خرید لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر کلارنس اصل
 
قیمت کرم پودر لورال اصل فرانسه
 
لوازم آرایشی فلورمار
 
خط چشم اسنس
 
فروشگاه آرایشی
 
لوازم آرایشی مردانه
 
قیمت کرم پودر لورال اصل
 
ست آرایشی مردانه
 
ریمل لورال پارادایس
 
فروشگاه لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر نارس اصل
 
خرید لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر درماکول اصل
 
قیمت کرم پودر هدی بیوتی اصل
 
قیمت کرم پودر دبورا
 
قیمت ست کامل لوازم آرایشی مای
 
خرید لوازم آرایشی عمده
 
قیمت کرم پودر گلدن رز
 
کرم پودر فلورمار اصل
 
خرید خط چشم
 
لوازم آرایشی مای
 
ست هدیه لوازم آرایش
 
قیمت پکیج لوازم آرایش
 
قیمت کرم پودر لانکوم دیجی کالا
 
سایه چشم کالیستا
 
لوازم آرایشی کالیستا
 
کرم پودر کالیستا m12
 
قیمت کرم پودر این لی
 
سایت ارایشی موتن رو
 
فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا
 
کرم پودر کالیستا m11
 
قیمت کرم پودر la girl
 
قیمت کرم پودر کلارنس دیجی کالا
 
سایه چشم این لی
 
ریمل اسنس خانومی
 
فروشگاه آرایشی بهداشتی
 
خرید لوازم ارایشی انلاین
 
قیمت کرم پودر دیور اصل
 
قیمت کرم پودر کلارنس
 
سایه چشم گلدن رز
 
لیست خرید لوازم آرایش عروس
 
سایه چشم اسنس
 
کرم پودر الارو اصل
 
فروشگاه اینترنتی آرایشی
 
قیمت کرم پودر اسنس
 
فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی
 
سفارش لوازم آرایشی
 
پک لوازم آرایش عروس
 
لوازم آرایشی بهداشتی مردانه
 
سایه چشم میبلین
 
قیمت کرم پودر استی لادر اصل
 
قیمت کرم پودر لورا مرسیه
 
قیمت براش کرم پودر
 
قیمت خط چشم کالیستا
 
خط چشم دبورا
 
فروش عمده لوازم بهداشتی
 
خط چشم این لی
 
سایه چشم فلورمار
 
قیمت خط چشم مک
 
قیمت کرم پودر مک nc30
 
قیمت کرم پودر estee lauder
 
خرید کرم پودر لورال
 
قیمت کرم پودر لورآل infallible
 
قیمت کرم پودر ایزادورا
 
قیمت کرم پودر سوپراستی میبلین
 
خرید کرم پودر میبلین
 
کرم پودر کالیستا m13
 
قیمت ریمل دبورا
 
عمده فروش لوازم آرایشی
 
فروشگاه اینترنتی لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر شنل
 
فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی
 
انواع کرم پودر لورال
 
کرم پودر فلورمار اصل ترکیه
 
خرید محصولات آرایشی
 
لوازم آرایشی میبلین
 
خرید لوازم آرایشی میس و مستر
 
پکیج لوازم آرایشی
 
قیمت کرم دور چشم لانکوم
 
ریمل ماوالا
 
نمایندگی فروش محصولات ارایشی گارنیر
 
لوازم آرایشی اوریفلیم
 
نمایندگی فلورمار
 
کرم پودر لورال true match
 
قیمت کرم پودر فلورمار اصل
 
قیمت خط چشم اوریفلیم
 
قیمت کرم پودر تارت
 
قیمت کرم پودر نارس دیجیکالا
 
قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی
 
وسایل آرایشی مردانه
 
کرم پودر ویکتوریا دیجی کالا
 
لیست وسایل آرایشی عروس
 
ست لوازم آرایشی مردانه
 
قیمت کرم پودر کنسی
 
کرم پودر گلدن رز اصل
 
خرید اینترنتی لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی اصل
 
قیمت کرم پودر گارنیر
 
فروش لوازم آرایشی اینستاگرام
 
خرید لوازم آرایش عمده
 
راهنمای خرید کرم پودر
 
قیمت کرم پودر لورال اینفالیبل
 
لوازم آرایشی آنلاین
 
معرفی لوازم آرایشی
 
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی
 
قیمت کرم پودر شنل اصل
 
کرم پودر کالیستا m14
 
قیمت کرم پودر loreal
 
فروش عمده لوازم ارایشی
 
قیمت کرم پودر بورژوا اصل
 
فروشگاه اینترنتی خانومی لوازم آرایشی
 
قیمت خط چشم گلدن رز
 
لوازم آرایش صورت
 
فروش لوازم بهداشتی
 
وسایل لوازم آرایشی
 
خرید لوازم آرایش عروس
 
خرید لوازم آرایشی و بهداشتی
 
لوازم آرایشی لورآل
 
قیمت کرم پودر اوریفلیم اصل
 
لوازم آرایشی نوت
 
قیمت کرم پودر لورآل
 
قیمت کرم پودر اوریفلیم
 
خرید وسایل آرایشی
 
فروش لوازم آرایشی عمده
 
قیمت عمده لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر ایوروشه
 
خرید لوازم آرایشی بهداشتی
 
قیمت کرم پودر میلانی
 
خرید لوازم ارایشی مارک
 
خرید کرم پودر لورال اینفالیبل
 
قیمت کرم پودر ایرمت بورژوا
 
نام تمام لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر wet n wild
 
قیمت کرم پودر la
 
کرم پودر کنسی قیمت
 
فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی
 
آنلاین شاپ لوازم آرایشی
 
لوازم آرایشی گریماس
 
لیست کامل لوازم آرایشی عروس
 
بهترین سایت خرید لوازم آرایشی
 
کرم پودر درماکول قیمت

 

 

کرم پودرگلدن رز

 خط چشم مایع در مقابل خط چشم مداد: Let’s Line ‘Em Up

توسط ARIEL KOZICKI · 8 آگوست 2017
 
اشتراک فیس بوک اشتراک گذاری توییتر اشتراک گذاری Pinterest
زن خط چشم استفاده می کند
به دنبال خط چشم کامل می توانید مانند یک تلاش بی نهایت احساس کنید. خط چشم انواع مختلفی دارد: گزینه های قلم مو مایع ، نوک نمدی مایع ، مداد ، گلدان گلدان ، آسترهای جمع شونده و کشویی. این لیست بی پایان به نظر می رسد. اگر سالهاست که همان آستر را در کیف آرایش خود دارید ، ممکن است زمان به روزرسانی باشد. برای اینکه کارها کمی راحت تر شود ، ما از علاقه مندان به آرایش ، تازه کارها و کارشناسان مورد علاقه افراد ، راهنمایی ها و ترفندهایی برای یافتن خط چشم جدید استفاده کردیم.
 
خط چشم مداد
خط چشم مداد: کلاسیک بی انتها. به دنبال ظاهری سکسی و لکه دار بروید و خط چشم مداد خود را از درپوش خود مخلوط کنید یا آن را مرتب و مرتب نگه دارید تا ظاهری ایجاد کند که باعث چشمان شما شود.
 
آنچه ما دوست داریم: یکی از پاسخ دهندگان می گوید: "من همیشه از خط مداد برای خط آب خود استفاده می کنم" تا از مایع در چشم او جلوگیری کند. خط چشم مداد به راحتی ادامه می یابد و می تواند خطوط دودی که هوس می کنید را فراهم کند.
آنچه ما می خواهیم بگذاریم: تراش تراش های نامرتب. فراموش نکنید که در سفرها یا کیف خود را برای لمس ، تیزکن خود را بسته بندی کنید ، در غیر این صورت شانس شما زیاد نیست!
 
نکات حرفه ای: اگر خط چشم مدادی را انتخاب می کنید ، خط نازک تری ظاهر طبیعی تری ایجاد می کند. اگر می خواهید از مشکی استاندارد دور شوید ، رنگی پیدا کنید که چشمان شما را تکمیل کند. آلو و بنفش چشمهای قهوه ای را بازی می کنند و برای لکه های چشم آبی ، خط چشم مداد blinc’s Pencil Eyeliner را امتحان کنید تا ظاهری شرم آور و در عین حال ظریف داشته باشید.
 
خط چشم مداد جمع شونده
اگر به دنبال چیز ظریف تری هستید ، یک خط چشم مداد جمع شونده را با رنگ قهوه ای تیره یا روشن امتحان کنید. اگر احساس می کنید نگاه جالب توجه تری را دنبال می کنید ، نمی توانید با NYX Collection Noir Skinny Black Liner اشتباه کنید.
 
آنچه ما دوست داریم: قابلیت و دقت ، به علاوه دیگر لازم نیست خط چشم مداد را دوباره تیز کنید. خوانندگان ما خط چشم مداد جمع شونده و نرم را به دلیل "سهولت استفاده" آن دوست دارند.
 
آنچه ما می خواهیم بگذاریم: آن را خیلی بالا بپیچانید ، و ممکن است خراب شود! مراقب باشید به طور تصادفی هیچ یک از جدیدترین اقدامات درمانی خود را هدر ندهید
 
نکات مثبت: برای یک شب بیرون آمدن ، یک خط نازک به مژه های بالا و پایین مژه خود بمالید ، مراقب باشید که پوست پلک های بالایی خود را نکشید.
 
خط چشم مایع (نوک نمدی) *
جمعیت مطمئناً خوشحال می شوند! ما در درمستور خط چشم مایع را دوست داریم. خط چشم مایع همه کاره ، با دوام و آسان برای استفاده ، با نوک نمدی ، اگر یکی از موارد ضروری شما نیست ، ممکن است جدیدترین مورد برای کیف آرایش شما باشد. خط چشم مایع ضد آب Stila Stay All Day ضد آب و خط چشم مایع ضد انعطاف پذیر Eyeko London مطمئنا تحت تأثیر قرار می گیرند.
 
آنچه ما دوست داریم: خطوط تیز و جسورانه ای که استعدادی چاپلوس و چشمگیر ایجاد می کند. خط چشم مایع می تواند برای پنهان کردن خماری صبح مفید و ایده آل برای افزودن لرزش های شاد به ظاهر شما قبل از قرار ملاقات باشد. خوانندگان ما می گویند: "استفاده دقیق ، آسان و درام فوری را ایجاد می کند." به گفته یکی از پاسخ دهندگان ، خط چشم بالدار خود را با یک آستر کامل کنید ، لازم نیست تیز کنید که "کثیف نیست و خط تمیز ایجاد می کند". با استفاده از ویدیوی مفید ما در اینجا به آستر بالدار خود مسلط شوید.
 
آنچه ما می خواهیم بگذاریم: پتانسیل خطوطی به ضخامت اینچ ، به سبک بیتنیک. اگر هنوز مهارت خط چشم مایع خود را کامل نکرده اید ، مراقب باشید در حالی که سعی در تسطیح همه چیز دارید ، بیش از حد دچار مشکل نشوید.
 
نکات حرفه ای: از شروع کار نترسید! اگر چشم راست شما زرق و برق دار و خارق العاده ای ظاهر شد ، اما چشم چپ از آن پیروی نمی کند ، از برداشتن آن و ترس تمیز نترسید پلک خود را محکم نگه دارید ، به پایین نگاه کنید و دوباره درخواست دهید. فقط لازم است کمی آن را لمس کنید؟ وبلاگ نویس زیبایی ، هیلی پیج به ما می گوید: "اگر خط چشم خود را بهم ریخته و خیلی خط چشم بالدار زده اید ، یا اگر ظاهری شلخته و ناخوشایند دارد ، یک برس سایه چشم زاویه دار بردارید ، آن را به مواد پاک کننده آرایش آغشته کرده و لبه های بال خود را تمیز کنید."
 
* خط چشم مایع با نوک نمد در اکثر موارد نظرسنجی اخیر ما را برنده شد ، تقریباً 50 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که این نوع آستر را برای استفاده روزمره ترجیح می دهند.
 
خط چشم مایع (نکته قلم مو)
برای خطوط نازک و تیز ، ما خط چشم مایع با نوک قلم مو را دوست داریم. یک پایان صاف و مات ایجاد کنید که حذف آن ممکن است کمی ساده تر از نوع نوک نمدی آن باشد (اگرچه پاک کردن آن بدون پاک کننده مناسب هنوز هم دشوار است). یکی از مهمترین موارد مورد علاقه ما خط چشم مایع Jane iredale است که دارای یک قهوه ای شکلاتی غنی یا یک جت سیاه شدید است.
 
آنچه ما دوست داریم: چه مدت طول می کشد! این ابزار ایده آل برای زرق و برق روزانه است.
 
آنچه ما می خواهیم بگذاریم: در حالی که ما فواید طولانی مدت خط چشم مایع را دوست داریم ، حذف آن همیشه آسان نیست. برای جلوگیری از مالش زیاد چشم ، یک پد پنبه ای را با مواد پاک کننده آرایش چشم خیس کنید و به آرامی روی چشم ها پاک کنید.
 
نکات حرفه ای: خط چشم مایع نوک قلم مو برای کامل شدن به زمان و دقت نیاز دارد. وقت خود را بگذارید و اطمینان حاصل کنید که آستر خود را کاملاً خشک کنید تا از لکه های آن جلوگیری شود. از نظرسنجی اخیر ما ، خوانندگان ما به ما می گویند "مایع را فقط به دلیل نرم ترین نرم افزار ترجیح می دهند."
 
خط چشم ژل / کرم
برای شبهایی که در یک قرار ملاقات داغ می روید ، یا احساس خلق و خوی می کنید تا کمی بیشتر از قبل آزمایش کنید

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد