x تبلیغات
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

چگونه می توان از شوره سر در زمستان جلوگیری کرد؟

 زمستان آن زمان از سال است که پاییز کاهش دما سلامتی شما را جدی می گیرد. پوست شما برای یک فرد خشک می شود و سلول های مرده پوست شروع به ظاهر شدن می کنند. این خشک کردن محدود به پوست نیست ، بلکه یک مشکل شایع در پوست سر نیز محسوب می شود. سلول های مرده از پوست سر تشکیل پوسته های ریز را آغاز می کنند و شروع به ریزش می کنند. بنابراین ممکن است لکه های سفید روی شانه شما در زمستان لزوماً برفی نباشند ، بلکه ممکن است شوره سر هم باشند!

 
هوای سرد زمستان که به پوست و پوست سر رطوبت می دهد ، مسئول شوره سر است که در این فصل تجربه کرده اید. ماندن در مکانهایی که بخاری کارآمد دارند و احساس می کنید مانند کویر ماندن کافی نیست ، گرمای مصنوعی تولید شده توسط بخاریهای ترکیبی با هوای سرد زمستان بسیار سخت بر روی پوست سر شما است. به همین دلیل شوره سر در زمستان یک مسئله رایج است.
 
 
چگونه برای جلوگیری از شوره سر در زمستان:
در اینجا برخی از داروهای ضد شوره در زمستان آورده شده است:
 
1. برای مبتدیان می توانید از نرم کننده مرطوب کننده ملایم استفاده کنید. این بسیار ضروری است که رطوبت کافی روی پوست سر خود حفظ کرده و اجازه ندهید که آن خشک و خارش شود. اگر می خواهید به گیاه گیاهی بروید ، اطمینان حاصل کنید که آلرژی را با استفاده از مقدار بسیار کمی بار اول آزمایش کنید. برخی از افراد نسبت به برخی گیاهان حساسیت دارند و می توانند خارش و قرمزی پوست سر ایجاد کنند.
 
 
2. روغن درخت چای و شامپوها ، نرم کننده ها و سایر محصولات مراقبت از مو که از روغن درخت چای ساخته شده است فوق العاده خوب کار می کند تا رطوبت پوست سر شما را بازگرداند و از بروز شوره سر جلوگیری کند. همچنین می توانید دو بار در هفته روغن مقداری روغن چای را روی پوست سر خود ماساژ داده و پیشرفت چشمگیری را ببینید.
 
3. مقدار کافی ویتامین B و روی در رژیم غذایی شما برای حفظ سلامتی پوست سر از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین اسیدهای چرب امگا 3 نیز هستند! اینها معمولاً در گردو ، تخم مرغ ، سبزیجات برگ دار و غیره یافت می شوند. اگر به سبزیجات خیلی علاقه ندارید ، سالادی درست کنید و آن را با مقداری مایونز تهیه کنید تا جالب تر و مجذوب آن شود.
 
4- ممکن است یک رطوبت ساز مفید باشد زیرا رطوبت هوا را کنترل می کند و پوست شما رطوبت کافی برای زندگی دارد. اطمینان حاصل کنید که رطوبت ساز را هر 2-3 روز یکبار تمیز کنید. این واحدها در صورت عدم مراقبت ، به محلی برای پرورش کپک و سایر باکتریها تبدیل می شوند و می توانند باعث حساسیت و عفونت های دیگر شوند!
 
5- از محصولات آرایش مو در فصل زمستان زیاد استفاده نکنید زیرا پوست و پوست سر در حال حاضر خشک است و مو از رطوبت محروم می شود ، آنها به راحتی توسط مواد شیمیایی تحت تأثیر قرار می گیرند و این ممکن است باعث خارش پوست سر شود که به نوبه خود باعث ایجاد شوره سر می شود.
 
[بخوانید: شنبلیله به درمان شوره سر کمک می کند]
 
6. بارها از شستن موها خودداری کنید ، زیرا این باعث می شود پوست سر شما خشک شود و منجر به شوره سر شود. از استفاده از آب گرم پوسته پوسته شده روی سر خودداری کنید. درعوض از آب ولرم یا خنک ترین آبی که می توانید برای شستشوی موهای خود استفاده کنید ، استفاده کنید تا شوره سر را در خود نگه دارید.
 
7. شامپو یا نرم کننده مورد استفاده را روی پوست سر خود به آرامی ماساژ دهید. خشن نباشید ، این به راحتی می تواند بثورات ایجاد کرده و رطوبت را از پوست سر جدا کند. رنگ مو همچنین می تواند روی پوست سر تأثیر بگذارد و باعث ایجاد شوره سر شود ، از رنگ آمیزی مو در زمستان خودداری کنید یا مطمئن شوید که از انتخاب رنگ مویی استفاده می کنید که حفظ رطوبت موهای شما را تضمین می کند.
 
8- روغن زیتون یا روغن نارگیل را گرم کنید و با روغن گرم ماساژ پوست ملایم به خود بدهید و بعد از یک ساعت یا حدودی آن را بشویید. از شامپوها و نرم کننده های خفیف استفاده کنید. برای تقویت درمان چند قطره روغن معطر مانند روغن اسطوخودوس اضافه کنید. نه تنها به هیچ وجه از شر شوره سر خلاص نخواهید شد ، بلکه موهای خوشبو و محکم نیز خواهید داشت که برای آنها تعارف خواهید کرد.
 
[بخوانید: 10 داروی برتر شوره سر]
 
9. شامپوهایی که به منظور از بین بردن شوره سر معمولاً شما را راهنمایی می کنند تا قبل از شستشو آنها را به مدت 2 ، 3 یا 5 دقیقه نگه دارید تا بهترین نتایج را داشته باشید. دستورالعمل ها را به طور کامل بررسی کرده و از مزایای آن استفاده کنید.
 
 
10. شوره سر می تواند ناشی از استرس شدید و همچنین عدم شستشوی مناسب محصولات مراقبت از مو باشد. در مورد قبلی ، اطمینان حاصل کنید که استراحت کافی داشته باشید و سالم میل کنید. در حالت دوم ، اطمینان حاصل کنید که پوست سر خود را کاملاً شستشو دهید تا مطمئن شوید هیچ موشی یا محصولات یک ظاهر طراحی مویی باقی نمانده است. موهای خود را با آب لیمو بشویید ، زیرا در مبارزه با شوره سر کمک می کند!
 
با نکات فوق ، در زمستان امسال برای مقابله با شوره سر آماده شوید و همچنین از موهای سرسبز ، زرق و برق دار ، محکم لذت ببرید و جدا از بقیه باشید.
مرجع:sanykala

30 غذای شگفت انگیز برای مو و پوست سر سالم

 موهای سالم و زیبا چیزی است که از رویاهایی ساخته شده است! هیچ چیز جذابیت موهای قابل کنترل و نرم کنترل نمی کند. شما می توانید به هر سبکی موهای خود را بپوشید و شگفت انگیز به نظر برسید.

 
دستیابی و مدیریت موهای سالم بسیار دشوار است زیرا موهای ما در معرض مواد شیمیایی و آلودگی قرار دارند. این فقط آنچه شما بر روی موهایتان اعمال می کنید نیست بلکه آنچه شما می خورید مهم است. تغذیه نقش موثری در رشد مو دارد و تابش خوب تغذیه بر روی مو و پوست ما است. مواد مغذی که می خوریم به تقویت غده های مو و پوست سر کمک می کند.
 
 
برای مراقبت از موهای خود در خارج ، یک رژیم غذایی سالم و متعادل بخورید که برای بهبود سلامت مو شناخته شده است. خوردن غذاهای مناسب برای موهای سالم راهی است!
 
یک رژیم غذایی سالم برای موهای سالم
یک رژیم غذایی متعادل و سرشار از پروتئین ، برای موهای شما بسیار مفید خواهد بود در حالی که غذای ناسالم می تواند به مو و پوست سر آسیب برساند.
 
 
یک سبک زندگی بی تحرک شامل رژیم پر از چربی ، کلسترول بد و کربوهیدرات نه تنها از سلامتی ما ، بلکه پوست و موهای شما را نیز از زیبایی طبیعی آن محروم می کند.
استعمال منظم سیگار ، عدم تعادل هورمونی و خواب ناکافی می تواند بر نحوه ظاهر و احساس موهای شما تأثیر بگذارد.
می توانید کارهای زیادی انجام دهید تا زیبایی طبیعی خود را به شما برگردانید ، اما ساده ترین راه برای انجام این کار با خوردن غذای سالم برای مو شروع می شود.
قبل از تهیه نمودار رژیم غذایی برای موهای خود ، ابتدا باید موهای خود را بفهمید.
بیایید به برخی از عناصر اصلی که به شما کمک می کند یک مانی سالم و شاداب دست یابید نگاهی بیاندازیم. در اینجا غذاهای متنوعی برای موهای سالم آورده شده است!
 
مواد غذایی برای موهای سالم
آ. مواد غذایی برای ریزش مو.
ب مواد غذایی برای رشد مو.
ج مواد غذایی برای موهای براق.
د غذاهای مخصوص شکاف و شوره سر.
 
مواد غذایی -برای ریزش مو
تصویر: گتی
 
 
A. مواد غذایی برای ریزش مو
مواد غذایی -برای ریزش مو
تصویر: iStock
 
 
ریزش مو یک بیماری پیچیده است و مواد مغذی مورد استفاده ما در شرایط ریزش مو تأثیر می گذارد. وقتی مو شروع به ریزش یا نازک شدن می کند ، باعث وحشت ، پریشانی و اضطراب در همه ما می شود! بسیاری از علاج درمانی در دسترس است اما هیچ فایده ای ندارد زیرا علت اصلی آن را برطرف نمی کند. کمبود رژیم غذایی ، فرآورده های سمی مو و عدم مراقبت از مو اغلب علت ریزش مو است.
 
مو تقریباً از 97٪ پروتئین تشکیل شده است. بنابراین کمبود پروتئین در رژیم غذایی شما ممکن است باعث ریزش مو شود. برای جلوگیری از این امر ، باید پروتئین ها را در رژیم غذایی خود بگنجانید. در اینجا لیستی از غذاهای سالم برای مو وجود دارد که می توانند به مقابله با ریزش مو و رشد سالم مو کمک کنند.
 
1. گوشت قرمز
گوشت قرمز بدون چربی یکی از غذاهای مفید برای جلوگیری از ریزش مو است. این منبع عالی آهن است که به راحتی جذب می شود و باعث حفظ سلامت فولیکول های مو می شود.
آهن به سایر مواد مغذی اجازه می دهد تا راحت تر جذب فولیکول های مو شوند. این ماده حاوی گوگرد است که با افزایش گردش خون و کاهش التهاب ، رشد جدید مو را تقویت می کند ، بنابراین از ریزش مو جلوگیری می کند.
کبد همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین A و ویتامین B3 است که گردش خون را در پوست سر تقویت می کند.
2 عدد تخم مرغ
موها عمدتا از کراتین و پروتئین تشکیل می شوند ، بنابراین رژیم غذایی سرشار از پروتئین سریعترین بلیط برای تشویق رشد مو و جلوگیری از ریزش مو است.
تخم مرغ حاوی مقدار زیادی ویتامین B 12 و پروتئین هایی است که برای ترمیم و تغذیه مو به عمق ریشه و فولیکول های مو نفوذ می کنند.
نه فقط پروتئین ، بلکه تخم مرغ ها با چهار ماده معدنی مهم - روی ، سلنیوم ، گوگرد و آهن نیز پر شده اند. آهن از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا به انتقال اکسیژن به غده های مو کمک می کند و کمبود آهن یکی از دلایل اصلی ریزش مو است.
تخم مرغ همچنین منبع خوبی از بیوتین و گوگرد است که به تولید کراتین و جلوگیری از ریزش مو کمک می کند. تخم مرغ همچنین به حفظ یک سیستم عصبی سالم کمک می کند.
[بخوانید: داروهای خانگی موهای خوش بو]
 
3. صدف
صدف سرشار از روی است که کمبود آنها می تواند به ریزش مو منجر شود و همچنین می تواند باعث ایجاد پوست سر و پوسته پوسته شود.
موهای ما 97٪ پروتئین است و صدف سرشار از پروتئین است.
صدف همچنین منبع خوبی از آهن است
4. ماهی قزل آلا
این ماهی منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین D. این مواد مغذی مانع ریزش مو می شوند ماهی قزل آلا همچنین سرشار از ویتامین B12 و آهن است. بدن ما به خودی خود نمی تواند اسیدهای چرب بسازد. حدود 3٪ از ساقه مو ما از این اسیدهای چرب تشکیل شده است.
امگا 3 در غشاهای سلولی در پوست پوست سر ما و روغنهای طبیعی وجود دارد که پوست سر ما را هیدراته نگه می دارد.
5. توفو
این غذای مبتنی بر سویا منبع سالم آهن است که یک فنجان آن را 7/6 میلی گرم می دهد.
کمبود آهن اغلب به ریزش مو منجر می شود. بنابراین اگر از کمبود آهن رنج می برید حتماً روزانه حداقل 18 میلی گرم آهن مصرف کنید.
6. لوبیا
جوانه لوبیا حاوی سیلیس است که ماده مغذی مهمی برای مو است و از ریزش مو جلوگیری می کند. بدن ما از سیلیس برای جذب ویتامین ها و مواد معدنی موجود در بدن استفاده می کند. حتی اگر شما مقدار زیادی ویتامین می خورید اما سیلیس مصرف نمی کنید ، به شما کمک زیادی نخواهد کرد. برای تشکیل سلول های جدید مو به مواد مغذی احتیاج دارد.
همچنین سیلیس را می توان در پوست خیار ، سیب زمینی و فلفل قرمز و سبز یافت. فولات نه تنها برای زنان باردار ضروری است بلکه برای مو نیز مفید است. آنها همچنین پروتئین بالایی دارند که به رشد مو کمک می کند.
7. گشنیز
گشنیز افراطی کار می کند
9. میگو
جدا از اینکه یک منبع پروتئین بسیار بالایی باشد ، میگو حاوی بخشهای خوبی از ویتامین B12 ، آهن و روی نیز هست. و همه این ویتامین ها از ریزش مو جلوگیری می کنند.
 
ب مواد غذایی برای رشد مو
مواد غذایی-برای-مو-رشدPinit
تصویر: iStock
 
غذاهای مختلفی وجود دارند که با کمک به بدن ویتامین ها ، مواد معدنی و بسیاری از مواد مغذی دیگر رشد مو را تحریک می کنند. بهبود رژیم غذایی باعث تقویت سلامتی مو و تحریک رشد مو می شود و بقیه بدن نیز از آن بهره مند می شوند. یک رژیم غذایی متعادل که شامل پروتئین و آهن زیادی برای رشد است می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.
 
10. مارچوبه
مارچوبه حاوی اسید فولیک زیادی است. این نوعی ویتامین B مصنوعی است که به بدن کمک می کند پروتئین بیشتری جذب کند و باعث رشد سریع مو می شود. مارچوبه سرشار از ویتامین های A و C و اسید فولیک است. همچنین حاوی فیبر و آهن است.
مارچوبه تولید مو را تحریک می کند و همچنین منبع خوبی از سیلیکون برای موهای سالم است. ویتامین E نیز مارچوبه یافت می شود که سلامت کلی مو را بهبود می بخشد. با یک کاسه مارچوبه روزانه موهای ضخیم تر و براق تری خواهید داشت.
11. بذر کتان
دانه های کتان نه تنها حاوی مقدار زیادی آهن است بلکه سرشار از امگا 3 است که از سلامت پوست سر حمایت می کند و رشد مو را ترغیب می کند.
 
یک قاشق غذاخوری دانه کتان حاوی 2.3 میلی گرم امگا 3s در حالی که 1 قاشق غذاخوری روغن بذر کتان 7.2 گرم دارد.
12. مرغ
مرغ به خصوص مرغ دارای مقدار زیادی پروتئین و همچنین روی ، آهن و ویتامین B است که رشته های مو را ضخیم و قوی نگه می دارد.
مو تقریباً تمام پروتئین ها است بنابراین غذاهای سرشار از پروتئین بلوک های ساختاری مو را به شما می دهند.
13. جو دوسر
جو برای حفظ رنگ طبیعی مو بسیار مفید است. کمک جو دوسر در ایجاد ملانین است و همچنین می تواند از ریزش مو جلوگیری کند.
 
جو حاوی مواد معدنی مانند پتاسیم ، فسفر ، منیزیم و آهن است که باعث تقویت رشد مو می شود.
14. میوه و آجیل خشک
میوه های خشک و آجیل یک گزینه سالم برای شیرینی های موجود در بازار است. آنها فقط دندان شیرین را برآورده نمی کنند ، بلکه دارای آهن ، گوگرد و بیوتین هستند که رشد مو را تقویت می کنند.
آنها همچنین به ویتامین E و اینوزیتول فراوان هستند که گردش خون را در پوست سر تقویت می کند و اینوزیتول فولیکول های مو سالم را حفظ می کند.
آجیل مانند بادام و گردو دارای پروتئین ، آهن و ویتامین E است که همگی برای رشد مو بسیار مهم هستند زیرا باعث تقویت ریشه مو می شود و از ریزش مو جلوگیری می کند.
خرما و انجیر سرشار از آهن است که به طور مرتب در خوردن مو به رشد مو کمک می کند. بادام سرشار از مواد مغذی است که می تواند مو را قوی و براق کند.
 
15. سبزیجات سبز
این سوپر غذاهای سالم بیشتر از ترویج موهای خوب عمل می کنند. سبزیجات برگ سبز منبع بسیار خوبی از ویتامین A و C هستند و همچنین دارای دوزهای سنگین آهن و سلنیوم هستند. این ویتامین ها به تولید سبوم کمک می کنند ، که موها را شرایط می کند و باعث رشد مو می شود.
در صورت امکان اسفناج خام بخورید. آهن ، بتا کاروتن ، فولات و ویتامین C موجود در اسفناج به سالم نگه داشتن فولیکول های مو و گردش روغن های پوست سر کمک می کند.
16. شیر
محصولات لبنی کم چرب در پروتئین های اساسی و کلسیم فراوان هستند. آنها یک ساختمان مهم برای رشد مو هستند. شیر منبع اصلی کلسیم و آهن است و در اینجا یک ماده غذایی ایده آل برای رشد مو وجود دارد.
فراوانی این مواد مغذی نه تنها به استخوانها و سلامتی بلکه در موهای ما نیز منعکس می شود.
این ماده در کنترل ریزش مو و تقویت رشد مو کمک می کند. اگر هدف شما موهای سالم و درخشان است ، یک لیوان کامل شیر گاو باید بخشی از رژیم غذایی شما باشد!
17. جوانه زدن
جوانه ها برای رشد مو فوق العاده هستند. مهمترین و معروف ترین جوانه آن جوانه سبز گرم است. جوانه های زیادی مانند لوبیای مونگ ، گرام سبز ، نخود فرنگی وجود دارد که به رشد مو کمک می کند و ریزش مو را متوقف می کند.
همچنین تهیه آن بسیار آسان است! صبح گرم سبز را در یک جعبه هوایی خیس کنید. سپس بعد از ظهر آب را صاف کرده و جعبه را ببندید ، جعبه را در مکانی تاریک قرار دهید. در صبح جوانه ها برای خوردن شما آماده خواهند شد. هنگام خوردن وعده غذایی صبحگاهی بسیار مؤثر خواهد بود.
این یک غذای عالی برای پایان دادن به ریزش مو و تحریک رشد مو است. همچنین خوردن این جوانه به طور مرتب موها را براق و صاف می کند. سرشار از پروتئین است و حاوی مواد مغذی زیادی است.
18. لوبیای سویا
پروتئین های سرشار از رشد مو ضروری است! اگر شما یک گیاهخوار هستید و در جستجوی آن منبع کامل پروتئین هستید ، پس جستجوی شما به اینجا ختم می شود. این بهترین ماده غذایی برای رشد مو است. لوبیای سویا 40٪ پروتئین و مقدار زیادی چربی خوب دارد که برای رشد مو نیز بسیار لازم است.
 
ج غذاهایی برای موهای براق
مواد غذایی-برای-براق-HairPinit
تصویر: iStock
 
در مورد همه آن دسته از نرم کننده ها و سرم های دارای شیمیائی که درخشش موقتی دارند اما در دراز مدت آسیب می بینید. راز سالم و براق در آنچه شما می خورید است. غذاهای سرشار از اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب امگا 3 باعث درخشش موهای شما می شود. ویتامین C و E آنتی اکسیدان هایی هستند که نه تنها به زنده نگه داشتن پوست بلکه به درخشش و گزاف گویی به موها نیز کمک می کنند.
 
19. غذاهای مرکبات
مرکبات مانند پرتقال است که
مرجع:ثانیکالا

25 راه کارآمد برای درمان ، جلوگیری و از بین بردن انتهای تقسیم

 انتهای تقسیم یک مزاحم تکرار شونده است. آنها باعث می شوند موهای شما خشک ، فرسوده و آسیب دیده به نظر برسند. علاوه بر این ، موهای شما هنگامی که تعداد شکاف زیاد دارند ، رشد نمی کنند. آیا جستجوی دقیق و قطع کردن شاخه های انتهایی رشته یا موهای شما تنها راه حل است؟ البته که نه! ما بهترین راه های طبیعی برای جلوگیری و ترمیم انتهای شکاف را برای شما سالم ، شاداب و طولانی نگه دارید. در ادامه بخوانید تا به انتهای تقسیم شده پایان دهید.

 
انتهای تقسیم چیست؟
 
انتهای شکاف تقسیم شافت مو در نوک موهای شما است. همچنین به عنوان trichoptilosis یا "چیدمان پرها در مناطق مشخص" شناخته می شود. و به این دلیل است که وقتی به انتهای شکاف مراقبت نمی شود ، رشته های مو در نقاط مختلف شروع به شکستن می کنند ، و باعث می شوند موهای شما مانند یک پر باشد. حال سوال بزرگ این است - چرا ما به پایان می رسد تقسیم می شود؟ در زیر علل اصلی را پیدا کنید.
 
چرا پایان بخش های انشعابی می گیرید؟
انتهای تقسیم نشانه آسیب دیدن موهای شما است. سالها مراقبت نادرست مو ، درمان های شیمیایی سخت و روش نادرست مسواک زدن منجر به شکاف انتهایی می شود. این بیماری ها همچنین می توانند در صورت سوء تغذیه و کمبود پروتئین ، ویتامین ها و مواد معدنی از مواد غذایی یا مکمل ها ایجاد شوند. در نتیجه ، روغن های طبیعی تولید شده توسط فولیکول های مو قادر به طی کردن طول مو نیستند و باعث می شوند خشک و سرخ شوند. چیزی که باعث آسیب می شود عدم مراقبت از موهای خارجی با استفاده از نرم کننده های طبیعی است. اما نگران نباشید ، شما هنوز هم وقت دارید تا موهای خود را ترمیم کنید. در اینجا 25 راه برای خلاص شدن از هدف های شکاف آورده شده است.
 
 
25 راه برای تعمیر و جلوگیری از پایان بخش های تقسیم
روغن نارگیل
شیر نارگیل
روغن مراکش
روغن آرگان
روغن کرچک
روغن بادام
ماسک مو عسل
ماسک موی پاپایا
ماسک مو موز
ماسک مو تخم مرغ
ماسک موی مایونز
ماسک مو آووکادو
دانه شنبلیله
آب پیاز
آب لیمو
ژل آلوئه ورا
روغن درخت چای
کشک
گلاب
سرکه سیب
اسید فولیک و بیوتین
آبجو
روغن گردو
برش و پیرایش
شمع برش
1. روغن نارگیل
1. روغن نارگیل
Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
2-4 قاشق چایخوری روغن نارگیل
 
 
کاری که باید بکنید
یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را در کف دست خود قرار داده و از ریشه تا نکات آن را روی موهای خود بمالید. مطمئن شوید که به اندازه کافی روغن را به نکات بمالید.
موهای خود را جمع کرده و آن را با کلاه دوش بپوشانید. آن را یک شبه بگذارید.
صبح ، موهای خود را شامپو کنید تا از شر روغن اضافی خلاص شوید.
حوله موهای خود را خشک کنید. از سشوار استفاده نکنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را هر دو تا سه روز انجام دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود.
 
 
چرا این کار می کند
روغن نارگیل یک مرطوب کننده درخشان و یک شفابخش طبیعی است. این ماده حاوی اسیدهای چرب با زنجیره متوسط ​​است که باعث می شود به راحتی موهای شما نفوذ کند. موهای شما را مرطوب و تغذیه می کند و برای جلوگیری و ترمیم انتهای شکاف فوق العاده است.
 
بازگشت به TOC
 
2. شیر نارگیل
شما نیاز خواهید داشت
2-4 قاشق چایخوری شیر نارگیل
 
کاری که باید بکنید
شیر نارگیل را در کف دست خود قرار داده و آن را از ریشه تا انتها روی موهای خود بمالید.
موهای خود را جمع کرده و آن را با کلاه دوش بپوشانید. آن را برای 1-2 ساعت نگه دارید.
موهای خود را با استفاده از شامپوی گیاهی بشویید.
حوله موهای خود را خشک کنید. از سشوار استفاده نکنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
هر دو تا سه روز یکبار.
 
چرا این کار می کند
این یک درمان خانگی طبیعی است که به شما احساس اسپا مویی را که در سالن posh انجام می شود به شما می دهد. شیر نارگیل با ویتامین E پر شده است که از عود مجدد شکافهای شکسته جلوگیری می کند ، باعث می شود که جوش ها کاهش یابد و موهای شما را دوباره تحریک کند. اسیدهای چرب با زنجیره متوسط ​​به بهبود و نرم شدن لبه های خشن مو کمک می کنند. ویتامین های C و B و مواد معدنی کلسیم ، آهن و منیزیم رشد مو را تحریک می کنند.
 
نکته
شیر نارگیل در سوپر مارکت ها موجود است و شما می توانید آن را در یخچال نگهداری کنید. از آنجا که در دمای سرد جامد می شود ، برای سهولت کاربرد آن را برای مدتی در دمای اتاق نگه دارید.
 
بازگشت به TOC
 
3. روغن مراکش
3. OilPinit مراکش
Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
1/2 قاشق چایخوری روغن مراکش
 
کاری که باید بکنید
پس از شامپو کردن موهای خود ، حوله آن را خشک کنید.
در حالی که موهای شما هنوز مرطوب است ، مقداری از روغن مراکش را از قسمت میانی موهای خود تا آخر بمالید.
بگذارید تا خشک شود.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را هر بار شامپو انجام دهید. در صورت استفاده بیش از حد از محصولات یا ابزارهای یک ظاهر طراحی شده ، می توانید در روزهای شامپو نیز استفاده کنید.
 
چرا این کار می کند
روغن مراکش موهای شما را نرم و براق می کند و علائم قابل مشاهده آسیب مو از جمله انتهای اسپلیت را کاهش می دهد. سرشار از ویتامین E و اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است که به تقویت و حالت عمیق مو کمک می کند.
 
بازگشت به TOC
 
4- روغن آرگان
شما نیاز خواهید داشت
1-2 قطره روغن آرگان
 
کاری که باید بکنید
موهای خود را شامپو کنید و حوله آن را خشک کنید.
در حالی که موهای شما هنوز مرطوب است ، روغن آرگان را از قسمت میانی موهای خود تا آخر بمالید.
بگذارید تا خشک شود.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
هر بار شامپو روغن آرگان را بمالید. در صورت استفاده بیش از حد از محصولات یا ابزارهای یک ظاهر طراحی شده ، می توانید در روزهای شامپو نیز استفاده کنید.
 
چرا این کار می کند
روغن آرگان که به عنوان طلای مایع نیز شناخته می شود ، از هسته های آرگان استخراج می شود. این آسیب دیدگی مو را برعکس می کند و به جلوگیری از قطع شدن شکاف کمک می کند. ویتامین E ، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب موجود در روغن آرگان آن را به عنوان یک برتری تبدیل می کنند
شما نیاز خواهید داشت
2-4 قاشق چای خوری عسل ارگانیک
1 قاشق چایخوری شیر نارگیل
3 قاشق چایخوری شیر
کاری که باید بکنید
تمام مواد را در یک کاسه مخلوط کنید.
این مخلوط را از ریشه تا انتها روی موهای خود بمالید. اگر پوست سر روغنی دارید از ریشه خودداری کنید.
موهای خود را جمع کنید ، آن را با کلاه دوش بپوشانید و 1-2 ساعت آن را نگه دارید.
موهای خود را با شامپوی گیاهی بشویید.
حوله موهای خود را خشک کنید. از سشوار استفاده نکنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را دو بار در هفته انجام دهید.
 
چرا این کار می کند
عسل به حفظ و تنظیم رطوبت مو کمک می کند. ماسک عسل با تقویت فولیکول های مو و تأمین هیدراتاسیون و تغذیه مو به موها کمک می کند.
 
بازگشت به TOC
 
8. ماسک موی پاپایا
شما نیاز خواهید داشت
½ فنجان پاپایا پوره شده
1 قاشق غذاخوری ماست
1 قاشق غذاخوری روغن بادام
کاری که باید بکنید
خمیر پاپایا ، ماست و روغن بادام را در یک کاسه مخلوط کنید.
مخلوط پاپایا را بگیرید و از ریشه تا نکات آن را روی موهای خود بمالید.
موهای خود را جمع کنید. آن را با کلاه دوش بپوشانید و یک ساعت آن را نگه دارید.
موهای خود را شامپو کنید و حوله آن را خشک کنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را دو بار در هفته انجام دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود.
 
چرا این کار می کند
این یک درمان طبیعی است که تغذیه ای عمیق به موهای شما می کند. پاپایا ، روغن بادام و ماست به جلوگیری از خشکی و خارش پوست سر کمک می کند ، رشد مو را تقویت می کند و سلامت مو را بهبود می بخشد و در نتیجه خطر انتهای شکاف را کاهش می دهد.
 
بازگشت به TOC
 
9. ماسک مو موز
9. ماسک مو موی موزپینیت
Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
1 موز رسیده
2 قاشق غذاخوری شیر نارگیل
کاری که باید بکنید
در یک کاسه ، موز را رنده کنید.
شیر نارگیل را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.
این مخلوط را از ریشه تا موها به موهای خود بزنید. اگر پوست سر شما روغنی است از ریشه ها خودداری کنید.
موهای خود را جمع کنید ، آن را با کلاه دوش بپوشانید و 1-2 ساعت آن را نگه دارید.
موهای خود را با شامپوی گیاهی بشویید و حوله آن را خشک کنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را یک بار در هفته انجام دهید تا نتایج شگفت انگیز را ببینید.
 
چرا این کار می کند
وقتی صحبت از درمان موهای آسیب دیده می شود ، این ماسک مانند جادو عمل می کند. موز یک کولر طبیعی عالی است. به بهبود خاصیت ارتجاعی مو کمک می کند و از این طریق از شکستگی جلوگیری می کند. این ماسک سرشار از روغن ، آنتی اکسیدان ، مواد معدنی و ویتامین ها است که به نرم شدن مو کمک می کند.
 
بازگشت به TOC
 
10. ماسک موی تخم مرغ
شما نیاز خواهید داشت
1 عدد سفیده تخم مرغ
1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
1 قاشق چایخوری عسل ارگانیک
کاری که باید بکنید
سفیده تخم مرغ ، روغن نارگیل و عسل ارگانیک را در یک کاسه مخلوط کنید.
این مخلوط را از ریشه تا انتها روی موهای خود بمالید.
موهای خود را جمع کنید. آن را با کلاه دوش بپوشانید و یک ساعت آن را نگه دارید.
موهای خود را بشویید و حوله آن را خشک کنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را دو بار در هفته انجام دهید.
 
چرا این کار می کند
این ماسک مو نه تنها به ترمیم موهای شکسته کمک می کند بلکه باعث درخشش موها می شود. تخم مرغ سرشار از پروتئین است ، و مو از پروتئین ساخته شده است. ماسک تخم مرغ تغذیه و تغذیه ای را برای موهای آسیب دیده فراهم می کند و از این طریق انتهای شکاف را ترمیم می کند.
 
بازگشت به TOC
 
11. ماسک موی مایونز
11. مایونز مو MaskPinit
Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
2-3 قاشق چایخوری سس مایونز
1 قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا
کاری که باید بکنید
ژل مایونز و آلوئه ورا را در یک کاسه مخلوط کنید.
این مخلوط را از ریشه تا نکات روی موهای خود بمالید.
موهای خود را جمع کرده و آن را با کلاه دوش بپوشانید. یک ساعت آن را نگه دارید.
موها و حوله های خود را خشک کنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را دو بار در هفته انجام دهید.
 
چرا این کار می کند
فکر کردید سس مایونز فقط می تواند بسته بندی و ساندویچ را بهتر کند؟ معلوم است ، می تواند موهای شما را نیز بهتر کند! این گیاه از تخم مرغ و روغن ساخته شده است ، که هر دو به آبرسانی مو کمک می کنند. این ماسک به اصلاح انتهای شکاف کمک می کند ، باعث تقویت رشد مو و محافظت از مو در برابر خشکی و آسیب می شود.
 
بازگشت به TOC
 
12. ماسک مو آووکادو
شما نیاز خواهید داشت
½ آووکادو
3 قاشق چایخوری روغن بادام
کاری که باید بکنید
آووکادو را در یک کاسه خرد کنید.
روغن بادام را اضافه کرده و شلاق بزنید تا یکدست و سبک شود.
ماسک را از ریشه تا انتها روی موهای خود بمالید.
موهای خود را جمع کرده و آن را با کلاه دوش بپوشانید. یک ساعت آن را بگذارید.
موهای خود را با شامپوی گیاهی شامپو کنید.
حوله موهای خود را خشک کنید. از سشوار استفاده نکنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را یک بار در هفته انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
 
چرا این کار می کند
آووکادو سرشار از ویتامین E ، مواد معدنی و سایر گیاهان دارویی است که به حفظ رطوبت در مو کمک می کند و از آسیب بیشتر مو جلوگیری می کند.
 
بازگشت به TOC
 
13. دانه شنبلیله
13. بذر شنبلیله
Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
2 قاشق چایخوری پودر شنبلیله
2 قاشق غذاخوری کشک
کاری که باید بکنید
پودر خمیر خرد شده و شنبلیله را در یک کاسه مخلوط کنید.
این مخلوط را از ریشه تا نکات روی موهای خود بمالید.
موهای خود را جمع کرده و آن را با کلاه دوش بپوشانید.
نیم ساعت آن را نگه دارید.
موهای خود را با شامپو گیاهی و آب ولرم بشویید.
حوله موهای خود را خشک کنید. از سشوار استفاده نکنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را دو بار در هفته انجام دهید.
 
چرا این کار می کند
ماسک پودر دانه شنبلیله از سنین پایین برای تکه های خرد شده استفاده می شود. این رشد مو را تحریک می کند ، از آسیب دیدگی مو جلوگیری می کند و فولیکول ها و کوتیکول های مو را هیدراته می کند.
 
بازگشت به TOC
 
14. آب پیاز
شما نیاز خواهید داشت
2 قاشق چایخوری آب پیاز
1 قاشق چایخوری روغن نارگیل
1 قاشق چایخوری روغن زیتون
کاری که باید بکنید
آب پیاز ، کوکو را مخلوط کنید
17. روغن درخت چای
17. روغن درخت چای
Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
4 قطره روغن درخت چای
4 قطره روغن بادام
4 قطره روغن نارگیل
1 قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا
کاری که باید بکنید
تمام مواد را در یک کاسه مخلوط کنید.
مخلوط را روی موهای خود بمالید.
موهای خود را جمع کنید ، آن را با کلاه دوش بپوشانید و 1-2 ساعت آن را نگه دارید.
شامپو و حوله موهای خود را خشک کنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را دو بار یا سه بار در هفته انجام دهید.
 
چرا این کار می کند
روغن درخت چای خواص ضد قارچ و ضد باکتریایی دارد و به حفظ سلامت پوست سر و مو کمک می کند. این ماسک موها را مرطوب کرده و موهای خشک و آسیب دیده را ترمیم می کند.
 
بازگشت به TOC
 
18. کشک
شما نیاز خواهید داشت
4 قاشق غذاخوری کشک
1 قاشق چایخوری روغن زیتون
1 قاشق چایخوری عسل ارگانیک
کاری که باید بکنید
کشک ، روغن زیتون و عسل را در یک کاسه مخلوط کنید.
مخلوط را روی موهای خود بمالید.
موهای خود را جمع کرده و آن را با کلاه دوش بپوشانید. یک ساعت آن را نگه دارید.
موهای خود را با شامپوی گیاهی بشویید و حوله آن را خشک کنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را یک بار در هفته انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
 
چرا این کار می کند
ماسک کشک رطوبت مو را فراهم می کند و از شکستن رشته های مو جلوگیری می کند.
 
بازگشت به TOC
 
19. گلاب
19. Rose WaterPinit
Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
4 قاشق چایخوری گلاب
1 قاشق چایخوری آب لیموترش
1 قاشق چایخوری عسل
8 قاشق چایخوری آب
کاری که باید بکنید
گلاب ، آب لیمو ، عسل و آب را در یک کاسه مخلوط کنید.
مخلوط را روی موهای خود بمالید.
موهای خود را جمع کنید. آن را با کلاه دوش بپوشانید و یک ساعت آن را نگه دارید.
موهای خود را شامپو کنید و حوله آن را خشک کنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را دو بار در هفته انجام دهید.
 
چرا این کار می کند
گلاب باعث افزایش گردش خون و بهبود سلامت مو می شود. این ماسک به رشد موهای شما کمک می کند تا سریعتر رشد کنند و احتمال عود انتهای شکاف را کاهش دهند.
 
بازگشت به TOC
 
20. سرکه سیب سیب
شما نیاز خواهید داشت
1 قاشق چایخوری سرکه سیب
500 میلی لیتر آب
کاری که باید بکنید
سرکه سیب و آب را در یک کاسه مخلوط کنید.
پس از شامپو کردن موهای خود ، آن را با سرکه سیب رقیق شده بشویید.
حوله موهای خود را خشک کنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را دو بار در هفته انجام دهید.
 
چرا این کار می کند
سرکه سیب کوتیکول های مو را صاف می کند و از این طریق از شکستگی و آسیب دیدن رشته مو جلوگیری می کند.
 
بازگشت به TOC
 
21. اسید فولیک و بیوتین
21. اسیدهای فولیک و BiotinPinit
Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
مکمل اسیدفولیک و مکمل بیوتین
 
کاری که باید بکنید
قبل از مصرف مکمل اسید فولیک بیوتین برای انتهای اسپلیت با پزشک خود مشورت کنید.
فقط دوز توصیه شده را برای بهترین نتیجه مصرف کنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
همانطور که توسط دکتر شما راهنمایی شده است.
 
چرا این کار می کند
این مکمل به تقویت فولیکول ها و کوتیکول های مو کمک می کند و از آسیب دیدگی و ریزش مو جلوگیری می کند.
 
بازگشت به TOC
 
22. آبجو
شما نیاز خواهید داشت
4 قاشق غذاخوری آبجو
1 قاشق چایخوری عسل
کاری که باید بکنید
آبجو و عسل را در یک کاسه مخلوط کنید.
این مخلوط را در پوست سر و نکات مو ماساژ دهید.
موهای خود را جمع کرده و به مدت 30 دقیقه روی آن بگذارید.
با شامپوی گیاهی بشویید.
حوله موهای خود را خشک کنید. از سشوار استفاده نکنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را یک بار در هفته انجام دهید.
 
چرا این کار می کند
آبجو حاوی شکر و پروتئین است که به تقویت مو کمک کرده و از جلوگیری از شکافتن جلوگیری می کند.
 
بازگشت به TOC
 
23. روغن گردو
23- روغن گردو
Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
2-4 قاشق چای خوری روغن گردو
 
کاری که باید بکنید
روغن گردو را به مدت 10 ثانیه مایکروویو کنید.
پوست سر و نکات مو را با روغن گرم ماساژ دهید.
موهای خود را جمع کرده و یک شبه بگذارید.
موها و حوله های خود را خشک کنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
این کار را هر دو تا سه روز انجام دهید تا بهترین نتیجه را ببینید.
 
چرا این کار می کند
روغن گردو یکی دیگر از داروهای طبیعی برای انتهای اسپلیت است. این یک منبع عالی از چربی های سالم است که موها را مرطوب می کند و از رسیدن اسپلیت جلوگیری می کند.
 
بازگشت به TOC
 
24. برش و پیرایش
بله ، شما می خواهید موهای خود را رشد دهید ، اما اگر انتهای شکاف بسیار زیادی دارید ، بهتر است موهای خود را کوتاه کنید - فقط کمی.
 
کاری که باید بکنید
برای ترقی موهای خود از یک متخصص حرفه ای استفاده کنید.
این متخصص زیبایی می تواند ببیند که چند شکاف شما به پایان رسیده و موهای آسیب دیده را برطرف خواهد کرد.
صبور باش. موهای شما دوباره رشد می کند. موهای خشک و ناسالم مهم نیست که چند محصول موی شما استفاده کنید. مراقبت از موهای خود را با روغن دادن و به طور مرتب ماسک مو شروع کنید.
 
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
یکبار در ماه.
 
چرا این کار می کند
کوتاه شدن موهای شما باعث جلوگیری از خشک شدن و ریزش مو می شود و همچنین از آسیب بیشتر جلوگیری می کند.
 
بازگشت به TOC
 
25. برش شمع
25. برش شمع
Shutterstock
 
کاری که باید بکنید
با یک متخصص ملاقات کنید.
بخش هایی از موهای شما پیچ خورده و موهای آسیب دیده به کمک شعله شمع می سوزند.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید
هنگامی که به پایان می رسد که باید خلاص شوید.
 
چرا این کار می کند
برش شمع یک تکنیک جدید است که در برزیل سرچشمه گرفته است. در اصل برای از بین بردن انتهای شکاف استفاده می شود. می توانید طول مو را طولانی نگه دارید و از انتهای شکاف نیز خلاص شوید.
 
بازگشت به TOC
 
احتیاط
این کار همیشه باید توسط متخصصی انجام شود که متخصص در زمینه شمع است. به یاد داشته باشید ، این یک هک DIY نیست. این را در خانه امتحان نکنید.
 
این 25 روش شما است
مرجع:ثانیکالا

چگونه می توان موهای ضعیف را با استفاده از روشهای درمانی طبیعی قوی تر کرد

 موهای شما پسوند شخصیت شماست. اما اگر مراقبت صحیح صورت نگیرد ، خیلی چیزها به اشتباه می روند. برنامه های شلوغ و افزایش استرس به روش های مختلفی بر بدن شما صدمه می زند ، و موهای ضعیف می توانند نتیجه ای بدست آورند.

 
موی محکم و سالم چیزی است که بسیاری از خانمها به آن حسادت می کنند. همه برکت موهای طبیعی و ضخیم و زرق و برق ندارند. با وجود این ، با وجود برنامه شلوغ و سلامتی موهای شما ، با فداکاری و مراقبت صحیح ، شما می توانید موهای قوی نیز کسب کنید.
 
 
در این مقاله ، ما به شما می گوییم موهای محکم را با لیستی از درمان های طبیعی دریافت کنید.
 
اما ، چگونه می دانید که موهای شما به توجه خاصی نیاز دارند؟ اجازه دهید ابتدا علائم موهای ضعیف را شناسایی کنیم.
 
علائم (علائم گوی) موهای ضعیف چیست؟
 
1. تجربه بیش از حد معمول شکستن مو
2. موهایی که به نظر می رسد کسل کننده و بی جان است
3. تقسیم به پایان می رسد
4- خشکی
5- بافت خشن و شکننده
6. موهایی که زیاد پیچیده می شوند
7. موهای نازک
8- موهایی که پوزخند است و نمی تواند سبکی داشته باشد
 
دلایل ضعف مو در زنان چیست؟
1. ژنتیک
چگونه-به-ایجاد-ضعف-مو-قوی تر-استفاده-طبیعی-درمان 4Pinit
تصویر: Shutterstock
 
ژنهای شما بزرگترین عامل تأثیرگذار در مورد بافت و قدرت موهای شما هستند. چه موهای ضخیم و درشت و چه موهای ریز و ابریشمی داشته باشید ، بستگی به آرایش ژنتیکی موهای شما دارد ، که از طرف والدین شما منتقل می شود. اختلالات مو که بر سلامت موهای شما تأثیر می گذارد نیز به پیش بینی ژنتیکی شما بستگی دارد (1).
 
2. پردازش شیمیایی
پردازش شیمیایی به صورت رنگ آمیزی یا تغییر ساختار موی شما ، به کوتیکول های شما آسیب می رساند و موهای شما را ضعیف می کند (2 ، 3). کوتیکول لایه بیرونی موهای شما است که به عنوان سدی عمل می کند که از ساقه مو محافظت می کند. پس از آسیب دیدن ، موها ضعیف و متخلخل می شوند. این همچنین می تواند به ریزش مو منجر شود.
 
3. گرمای بیش از حد
چگونه-به-ایجاد-ضعف-مو-قوی تر-استفاده-طبیعی-درمان 10Pinit
تصویر: Shutterstock
 
با استفاده از ابزارهای یک ظاهر طراحی شده داغ ، موها را در معرض گرمای بیش از حد قرار دهید و به طور منظم به کوتیکول ها آسیب وارد کنید (4). گرفتن دوش داغ نیز تأثیر بسیار مضر روی موهای شما دارد. این اتفاق می افتد زیرا وقتی گرما بر روی شفت های مو اعمال می شود ، کوتیکول ها بالا می روند و رطوبت بیش از حد می گذارند. کوتیکول های افزایش یافته مقاومت کششی مو را کاهش می دهد و قادر به محافظت از شافت در برابر عوامل مضر خارجی نیستند.
 
 
4. کمبود پروتئین ها
پروتئین ها بیشتر موهای شما را تشکیل می دهند. اگر فولیکول ها از پروتئین کافی برخوردار نشوند ، موهای شما ضعیف ، شکننده و مستعد آسیب می شوند. کمبود پروتئین با ریزش مو نیز ارتباط دارد (5).
 
5- عدم تعادل هورمونی
عدم تعادل هورمونی که به دلیل اختلالات تیروئید ایجاد می شود ، اغلب می تواند منجر به ریزش مو شود (6). PCOS و یائسگی نیز می توانند دلیلی برای رشد غیر طبیعی موها باشند.
 
6. عادات غذایی
چگونه می توان موها را ضعیف کرد-قوی تر-با استفاده از طبیعی-درمان 5Pinit
تصویر: Shutterstock
 
یک رژیم متعادل برای رشد سالم مو ضروری است. اگر بدن شما از ویتامین ها ، مواد معدنی و پروتئین های خاصی محروم باشد ، می تواند منجر به رشد غیرطبیعی مو شود (7).
 
چگونه می توان موهای ضعیف را تشخیص داد؟
چگونه-به-ایجاد-ضعف-مو-قوی تر-با استفاده-طبیعی-درمان 14Pinit
تصویر: Shutterstock
 
چندین آزمایش آسان وجود دارد که می توانید روی موهای خود انجام دهید تا ببینید ضعف آن وجود دارد یا خیر.
 
اولین راه برای دیدن ضعف موهای شما این است که کمی از موهای خود را دور انگشت خود بپیچید. اگر انتهای بلند شده زیادی وجود داشته باشد ، به احتمال زیاد موهای شما آسیب دیده و ضعیف است.
 
راه دیگر برای دیدن اینکه موهای شما ضعیف است با کشیدن یک رشته از هر دو طرف و دیدن اینکه آیا به راحتی می شکند یا خیر. اگر این کار را انجام دهد ، موهای شما ضعیف و نیاز به کمک دارد.
 
اگر می خواهید بدانید که چگونه مو را قوی تر کنید ، ما لیستی از درمان های طبیعی برای موهای قوی را برای شما قرار داده ایم.
 
چگونه با استفاده از روش های درمانی طبیعی مو را قوی تر کنیم
اگر در مورد چگونگی موهای زائد سؤال کرده اید ، و اگر درمان طبیعی کار می کند ، ما در اینجا هستیم تا به شما بگوییم که این کار را انجام می دهند. درمان های خانگی برای موهای شما مناسب است و برخلاف محصولات تجاری ، شما دقیقاً می دانید موهای خود را چه می کنید. علاوه بر این از مزایای استفاده از فرمان پاک کردن مواد شیمیایی نیز وجود دارد.
 
در زیر لیستی از درمان های طبیعی که موهای بلند را قوی و سالم می کند ، تضمین می کند. در اینجا نحوه رشد مو سریعتر با این روشهای خانگی DIY آورده شده است.
 
1. ماساژ روغن نارگیل
مادر شما باید بارها و بارها تکرار کرده است که روغن نارگیل برای مانترا مناسب است. روغن نارگیل یکی از بهترین مواد طبیعی برای ایجاد لک های دوست داشتنی است. این ماده دارای خواص نفوذی است و باعث می شود تا بتوانید ساقه موهای خود را با اسیدهای چرب خود تغذیه کنید (8).
 
ماساژ باعث بهبود کوتیکول های موهای آسیب دیده شما شده و آنها را نرمتر ، ابریشمی تر و قوی تر می کند.
 
آنچه شما نیاز دارید
• 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل گرم
• کلاه دوش
 
روش
1. موهای خود را کمی مرطوب کنید و روغن گرم را به آرامی روی پوست سر خود ماساژ دهید. تا زمانی که تمام موهای شما پوشانده نشود ، موهای خود را به سمت پایین راهنمایی کنید.
2. به مدت 30 دقیقه موهای خود را با کلاه دوش بپوشانید و سپس روغن را با شامپو بشویید.
 
2. ماساژ روغن ضروری
چگونه می توان موها را ضعیف کرد-قوی تر-با استفاده از طبیعی-درمان 6Pinit
تصویر: Shutterstock
 
روغنهای اساسی جادویی دارویی هستند و به تقویت فولیکولهای مو کمک می کنند و رشته های ضعیف را از درون ترمیم می کنند. اگر به دنبال چگونگی گرفتن موهای ضخیم تر بوده اید ، این ترکیب اسانس را امتحان کنید ، که باعث رشد موها نیز می شود.
 
آنچه شما نیاز دارید
• 4 قاشق چایخوری روغن انگور
• 2 قطره روغن ضروری آویشن
• 2 قطره روغن اساسی سدر
• 1/2 قاشق چایخوری روغن جوجوبا
• 3 قطره روغن اسطوخودوس
• 3 قطره روغن اسانس رزماری
 
روش
1. تمام روغن ها را مخلوط کرده و مخلوط را به آرامی روی پوست سر خود ماساژ دهید. موهای خود را از ریشه تا نکات موجود در روغن بپوشانید.
2. سر خود را به مدت 10 دقیقه با یک حوله گرم بپوشانید.
3. با شامپو بشویید.
 
[بخوانید: نقد و بررسی درمان Moroccanoil]
 
3. تخم مرغ یا شیر
چگونه-به-ایجاد-ضعف-مو-قوی تر-استفاده-طبیعی-درمان 2Pinit
تصویر: Shutterstock
 
تخم مرغ و شیر هر دو منبع غنی پروتئین هستند. آنها موهای شما را تغذیه می کنند ، به آن ماده می دهند و استحکام کششی آن را افزایش می دهند.
 
آنچه شما نیاز دارید
• 2-3 قاشق غذاخوری شیر پرچرب (بسته به طول مو)
 
یا
 
• 1-2 تخم مرغ (بسته به طول مو)
 
روش
1. موهای خود را در حدود دو تا سه ساعت در شیر پر چرب خیس کنید. روش دیگر ، یک تخم مرغ بگیرید و آن را خوب شلاق بزنید. آن را روی موهای خود بمالید و حدود دو ساعت آن را بگذارید.
2. بعد از درمان موهای خود را کاملاً بشویید. نیازی به استفاده از نرم کننده ندارید.
 
این کار را دو بار در هفته انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
 
4- تونیک موهای خانگی
چگونه-به-ایجاد-ضعف-مو-قوی تر-با استفاده-طبیعی-درمان 1Pinit
تصویر: Shutterstock
 
این تونیک / شستشوی مو با استفاده منظم از موهای درخشان ، سالم و قوی به شما می دهد. با استفاده از آن حداقل هر دو هفته یکبار بخشی از روشهای مراقبت از مو خود را بشویید.
 
آنچه شما نیاز دارید
• 2 قاشق غذاخوری تخم جعفری خرد شده
• 1/2 فنجان رزماری خرد شده
• 2 فنجان آب
 
روش
1. مواد را در آب بجوشانید و بگذارید 20-25 دقیقه در آب جوشیده خیس شود.
2. بگذارید محلول خنک شود و سپس با دقت صاف کنید.
3. مایع را روی موهای تازه شسته شده خود بریزید و حداقل یک ساعت آن را با حوله گرم بپیچانید. بعد از این موهای خود را بشویید ، بگذارید به طور طبیعی خشک شود.
 
5- آب پیاز برای مو
چگونه می توان ضعیف کرد ، موها را قوی تر کرد ، با استفاده از درمان های طبیعی 9Pinit
تصویر: Shutterstock
 
آب پیاز به دلیل توانایی در مقابله با ریزش مو و تشویق مجدد رشد مو مشهور است. در اینجا یک دستور العمل آسان برای یک راه حل آب پیاز برای قوی تر کردن موهای شما و مقابله با مشکلات ریزش موهای شما آورده شده است. شما می توانید این کار را تا دو بار در هفته برای رشد سالم مو انجام دهید.
 
آنچه شما نیاز دارید
• 1 پیاز
• مخلوط کن / رنده / آبمیوه گیری
• صاف کننده
 
روش
1. لایه های بیرونی پیاز را پوست بگیرید و خوب بشویید.
2. پیاز را با استفاده از رنده ریز خرد کنید یا آن را درون مخلوط کن یا آبمیوه گیری بریزید. با استفاده از همزن خود ، خمیر را فشار دهید تا حد ممکن آب بیشتری عصاره کنید.
3. آب را به مو و پوست سر خود ماساژ داده و بگذارید 30-45 دقیقه بماند.
4- با استفاده از شامپو آب خود را از موهای خود بشویید.
 
 
 
[بخوانید: آب پیاز برای رشد مو]
 
نکاتی درباره نحوه تقویت موهای ضعیف
چگونه-به-ایجاد-ضعف-مو-قوی تر-با استفاده-طبیعی-درمان 13Pinit
تصویر: Shutterstock
 
1. از معالجه شیمیایی خودداری کنید
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، مواد شیمیایی به موهای شما آسیب می رسانند. پردازش بیش از حد موهای شما با مواد شیمیایی احتمالاً باعث آسیب و ضعف آن خواهد شد.
 
2. محصولات مناسب را انتخاب کنید
چگونه می توان موهای ضعیف کرد-قوی تر-استفاده-طبیعی-درمان 3Pinit
تصویر: Shutterstock
 
محصولات ملایم را با پروتئین و سایر مواد مغذی انتخاب کنید. هنگام انتخاب شامپو ، از آنهایی که دارای سولفات و الکل هستند خودداری کنید.
 
3. از شامپو زدن روزانه خودداری کنید
شامپو کردن موهای شما هر روز باعث می شود روغنهای طبیعی از پوست سر شما جدا شود و موهای شما خشک و مستعد آسیب شود. برای اطمینان از سلامتی موها ، هفته ای سه بار شست و شو را محدود کنید.
 
4- از توكس هاي حرارتي خودداري كنيد
کوتیکول ها از موهای شما محافظت کرده و آن را سالم نگه می دارند. قرار دادن موهای شما در اثر گرمای بیش از حد ، می تواند به کوتیکول ها آسیب وارد کرده و بافت موهای شما را خراب کند ، و آن را مستعد شکستگی ، سرخ شدن و شکاف شدن می کند.
 
5- پروتئین ها را افزایش دهید
چگونه-به-ایجاد-ضعف-مو-قوی تر-استفاده-طبیعی-درمان 12Pinit
تصویر: Shutterstock
 
پروتئین ها بزرگترین بخش از ساخت موهای شما هستند. مهم است که شما غذاهای سرشار از پروتئین مانند ماهی ، سویا و تخم مرغ مصرف کنید.
 
6. اسیدهای چرب امگا 3 مصرف کنید
 
مرجع:ثانیکالا

 

 

10 بهترین لوسیون ضد شوره در هند - 2019

 چه کسی موهای تمیز و بدون شوره را دوست ندارد؟ برخورد با شوره سر نبرد برای بسیاری از افراد است ، به خصوص اگر شما یک نوجوان یا یک نوجوان باشید. آن تکه های کوچک سفید که روی لباس های تیره شما ظاهر می شود ، مطمئناً شرم آور هستند.

 
آیا تاکنون فکر کرده اید که شوره سر چگونه شکل می گیرد؟ بگذارید آن را برای شما تجزیه کنیم. پوست سر شما توسط یک فیلم محافظ روغن به نام سبوم پوشانده شده است. قارچی مانند مخمر بنام مالاسزیا روی پوست سر زندگی می کند. در برخی افراد ، تکثیر بیش از حد این قارچ وجود دارد ، که می تواند منجر به خارش و تولید غیر طبیعی سلولهای پوستی شود. این پوسته های سلولهای مرده پوست از پوست سر جدا شده و شوره سر را تشکیل می دهند. اگرچه کل فرایند پیچیده به نظر می رسد ، اما شوره سر کاملاً بی ضرر است. برای رفع سریعترین مسئله ، لوسیون ضد شوره را امتحان کنید تا آن تکه ها را در حالت خالی نگه دارید تا بتوانید بدون ترس موهای خود را بزنید. در اینجا تمام راه هایی که می تواند برای شما سودمند باشد ، در زیر 10 لوسیون برتر ضد شوره در دسترس قرار دارد.
 
محصولات چک قیمت
قیمت بررسی ضد شوره ضد شورش قبل از شستشو را بررسی کنید
قیمت بررسی لوسیون ضد شوره سر Kaya
بررسی قیمت لوسیون Curatio NoSkurf
قیمت بررسی لوسیون ضد شوره سر Cystiphane Biorga
چک کردن ضد شوره سر پوست و خارش پوست سر Avlon KeraCare
قیمت بررسی لوسیون ضد شوره سر شهناز حسین پلاس
قیمت بررسی لوسیون شستشوی مو ضد شوره ای Tanvi
قیمت بررسی لوسیون ضد شوره ای Oshea Herbals
قیمت بررسی لوسیون ضد شوره سر Sri Sri Tattva
قیمت بررسی لوسیون ضد شوره سر ماهارشی
 
مزایای لوسیون ضد شوره
لوسیون های ضد شوره به عنوان مرطوب کننده های پوست سر بویژه برای اسکالپ های خشک عمل می کنند. آنها به سالم نگه داشتن پوست سر و موهای ابریشمی شما کمک می کنند.
آنها حاوی مواد فعال هستند که باعث کاهش خارش می شوند. این مواد بلافاصله یک پوست سر تحریک شده را تسکین می دهند.
این لوسیون ها با بهبود کلی سلامت پوست سر ، رشد موهای سالم را تقویت می کنند.
لوسیون ضد شوره سر نیز قرمزی را کاهش می دهد ، پوست سر شما را به نظر می رساند و احساس عالی می کند.
آنها روغنی موجود در پوست سر شما را کاهش می دهند.
اکنون که مزایای استفاده از لوسیون ضد شوره را می دانید ، در اینجا 10 محصول برتر مورد نیاز برای بررسی این موارد را هم اکنون مشاهده می کنید!
 
 
10 لوسیون ضد شوره ای برتر برای خرید در سال 2019
1. لوسیون شوره سر ضد عود را دوباره شستشو دهید
2. لوسیون ضد شوره سر Kaya
3. لوسیون Curatio NoSkurf
4. لوسیون ضد شوره سیستیفان Biorga
5- لوسیون خارش خشکی و خارش دار پوست سر و خارش دار Avlon KeraCare
6. لوسیون ضد شوره سر شهناز حسین شارینز پلاس
7. لوسیون شستشوی موهای ضد شوره ای Tanvi Essentials
8. لوسیون ضد شوره ی Oshea Herbals
9. لوسیون ضد شوره سر سری سری تاتوا
10. لوسیون ضد شوره سر ماهارشی
1. لوسیون شوره سر ضد عود را قبل از شستشو اصلاح کنید
 
1. قبل از شستشو ضد عود شوره سر لوسیونPinit را دوباره بشویید
از لک و لکه های سرسختانه با لوسیون شوره سر قبل از شستشو و ضد شوره خلاص شوید. برای آرام کردن پوست سر و تسکین شوره سر و التهاب با کمترین مواد مخدر فرموله شده است. فقط با دو یا سه کاربرد ، شوره های پوسته پوسته و چرب را به طور موثری درمان می کند.
 
این فرمول با روغنهای اساسی جوجوبا ، درخت چای ، مریم گلی و شنبلیله تزریق می شود که خاصیت تسکین دهنده و سالم در پوست سر و مو دارند. روغن درخت چای به مبارزه با قارچ کمک می کند ، روغن مریم گلی باعث رفع لکه ها و کاهش خارش می شود ، روغن جوجوبا پوست را مرطوب می کند و روغن شنبلیله پوست سر را با مواد معدنی و ویتامین ها تغذیه می کند. در کل ، این لوسیون به متعادل کردن سطح pH پوست سر شما کمک می کند و خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچ آن باعث می شود از شوره سر آزاد شوید.
 
طرفداران
 
تست پوستی
نجیب
عاری از مواد مضر و عطرهای مصنوعی
عاری از ظلم و ستم
حاوی مواد فعال برای نتایج سریعتر است
منفی
 
هیچ یک
 
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
2. لوسیون ضد شوره سر Kaya
 
لوسیون ضد شوره و مو KayaPinit
این محصول ضد شوره از Kaya Hair Essentials یک لوسیون یک شبه است. این غنی شده با پیروکستون اولامین ، یک ترکیب شیمیایی است که در درمان عفونت های قارچی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده فعال باعث خارش و سوزش پوست سر می شود.
 
بهترین چیز در مورد این محصول این است که با جلوگیری از ایجاد لکه های شوره سر ، علت اصلی شوره سر را هدف قرار می دهد. همچنین برای بهبود سلامتی پوست سر شما حاوی ویتامین B5 و روغن نارگیل است ، و آن را تغذیه و شرطی می کند.
 
طرفداران
 
آسان برای استفاده
ایجاد شده توسط متخصصین پوست
ملایم روی پوست سر و مو
فرمول غیر چسبنده
نتایج سریع ارائه می دهد
مقرون به صرفه
منفی
 
در ابتدا می تواند موهای شما را خشک کند
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
3. لوسیون Curatio NoSkurf
 
Curatio NoSkurf LotionPinit
لوسیون NoSkurf Curatio حاوی مواد فعال ، مانند كلومازول و پیروكستون اولامین ، مواد شیمیایی ضد قارچی شایع هستند كه به طور مؤثر با میكروارگانیسم های ایجاد شوره سر مبارزه می كنند. سلول های پوستی را دوباره جوان می کند و موهای بدون شوره را فقط در دو تا سه بار به شما می دهد.
 
همچنین از ریزش مو جلوگیری می کند و خارش و پوسته پوسته شدن را تسکین می دهد. این لوسیون علاوه بر جلوگیری از ایجاد شوره سر ، ریشه های مو را نیز تقویت می کند تا موهای سالم و ابری داشته باشد. برای به دست آوردن حداکثر مزایا ، این لوسیون را روی پوست سر خود بمالید و یک شبه آن را بگذارید. آن را بشویید
4. لوسیون ضد شوره سیستیفان Biorga
 
لوسیون ضد شوره سر Cystiphane Biorga
لوسیون ضد شوره سر Cystiphane Biorga یک راه حل گسترده برای هم برای ریزش مو و هم برای شوره سر است. به طور موثری با شوره سر مبارزه می کند و از بازگشت آن جلوگیری می کند. به جلوگیری از تکثیر مخمر مالاسزیا که عامل اصلی بروز شوره است کمک می کند. علاوه بر مبارزه با شوره سر ، خارش و سوزش پوست را نیز تسکین می دهد.
 
این لوسیون بر روی موهای شما سبک و ملایم است و باعث چرب شدن آن نمی شود. فرمول منحصر به فرد آن حاوی یک مجموعه ضد قارچی اختصاصی از میکونازول و کوهپازول است که به مقابله با قارچ های ایجاد شوره سر کمک می کند. این ماده همچنین حاوی روغن اساسی عناب و اسید مالیک است که از بروز دوباره شوره سر جلوگیری می کند.
 
طرفداران
 
بدون پارابن
با استفاده از نوک نازل آن آسان است
نتایج سریع ارائه می دهد
فقط برای هر بار استفاده کمی محصول مورد نیاز است
منفی
 
مشکلات در دسترس بودن
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
5- لوسیون خارش خشکی و خارش دار پوست سر و خارش دار Avlon KeraCare
 
Avlon KeraCare پوست ضد خشکی و خارش دار پوست سر خارش ضد شوره سر Spot LotionPinit
لوسیون خارش ضد شوره سر و پوست سر KeraCare یک محلول ترک روشن برای هر کسی است که به دنبال رهایی از خارش بیش از حد و تحریک روی پوست سر است. به طور موثری شوره سر ، درماتیت سبورئیک و سبوره را درمان می کند.
 
این فرمولاسیون برای انواع پوست سر ، نرمال و خشک پوست سر بی خطر است. باعث خارش پوست سر می شود و به حداقل رساندن التهاب و قرمزی ناشی از خارش مکرر کمک می کند. با استفاده منظم ، پوست سر سالم تر و بدون شوره سر ایجاد می کند.
 
طرفداران
 
غیر چرب
فرمول مورد تأیید FDA
دارای مواد فعال تأیید شده بالینی است
با یک ظاهر طراحی تداخل نمی کند
ریزش مو را کاهش می دهد
منفی
 
مشکلات در دسترس بودن
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
6. لوسیون ضد شوره سر شهناز حسین شارینز پلاس
 
شهناز حسین شارینز پلاس ضد شوره سر لوسیونPinit
لوسیون ضد شوره سر Shahnaz Husain Plus شامل مواد طبیعی مانند آملا ، برهمی و آرنیکا است که پوست سر را تمیز کرده و تعادل pH طبیعی را ترمیم می کند. موهای شما را حالت می بخشد و با هر بار استفاده ، نرمتر و نرمتر می کند. این درمان محافظ پوست سر بدون ایجاد عوارض جانبی به مبارزه با شوره سر کمک می کند.
 
طرفداران
 
بدن و درخشندگی به موهای شما اضافه می کند
رشد مو را بهبود می بخشد
سطح pH پوست سر شما را متعادل می کند
سبک
فرمول غیر چرب
منفی
 
نتایج کند
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
7. لوسیون شستشوی موهای ضد شوره ای Tanvi Essentials
 
لوسیون شستشوی موهای ضد شوره ای Tanvi Essentials
لوسیون شستشوی موهای ضد شوره ای Tanvi Essentials در درمان ریزش مو و عفونت های پوست سر مفید است. این گیاه حاوی گیاهان طبیعی مانند shikakai ، brahmi ، amla ، yashtimadhu ، tulsi ، nagarmotha و آب آلوئه ورا است. این مواد ضمن بهبود سلامت پوست سر ، رشد مو را تقویت می کنند. لوسیون را روی موهای مرطوب و پوست سر بمالید و بعد از 30 ثانیه بشویید.
 
طرفداران
 
جلوی شکاف جلوگیری می کند
بی خطر برای استفاده روزانه
نتایج سریع ارائه می دهد
فرمول ملایم
منفی
 
مشکلات در دسترس بودن
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
8. لوسیون ضد شوره ی Oshea Herbals
 
لوسیون ضد شوره ای Oshea HerbalsPinit
لوسیون ضد شوره ای Oshea Herbals با سولفونات روغن شیل سدیم غنی شده است ، یک ماده ضد شوره سر قوی است و تشکیل پوسته های پوستی را به سرعت کاهش می دهد. این ماده همچنین حاوی مواد طبیعی دیگری مانند neem ، hibiscus و pro-ویتامین B5 است که سطح pH پوست سر را متعادل می کند و از اولین استفاده باعث کاهش تحریکات می شود. علاوه بر کنترل شوره ، ریشه مو شما را تقویت کرده و رشد سالم مو را تقویت می کند.
 
طرفداران
 
از عفونت جلوگیری می کند
مناسب برای تمام انواع مو
عاری از ظلم و ستم
شرایط مو
درخشش و درخشش مو را می افزاید
منفی
 
مشکلات در دسترس بودن
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
9. لوسیون ضد شوره سر سری سری تاتوا
 
LionPinit Sri Sri Tattva ضد شوره سر
لوسیون ضد شوره سر Sri Sri Tattva یک فرمول ملایم است که شوره سر را در پوست سر کاهش می دهد. این ماده حاوی مواد طبیعی مانند لیمو ، نئم ، شیکاکی و دانه شنبلیله است. این مواد حاوی خواص ضد التهابی هستند که با شوره سر و سایر عفونت های قارچی مبارزه می کنند. آنها همچنین فولیکول های مو را تغذیه کرده و رشد سالم مو را تقویت می کنند.
 
طرفداران
 
پوست سر را مرطوب می کند
فرمول غیر چرب
مقرون به صرفه
منفی
 
مشکلات در دسترس بودن
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
10. لوسیون ضد شوره سر ماهارشی
 
10. Maharshi LotionPandruff LotionPinit
لوسیون ضد شوره سر ماهارشی یک درمان طبیعی برای از بین بردن شوره سر است. این ماده حاوی آملا ، نئم ، چشماکای ، روغن لایه برداری ، و کازس شیادا است. این مواد طبیعی به از بین بردن ناخالصی ها و میکروب هایی که باعث ایجاد شوره می شوند ، کمک می کند.
 
علاوه بر مبارزه با شوره ، باعث بهبود سلامتی پوست سر شما شده و موهای شما را تازه و معطر نگه می دارد. پوست سر و مو شما را تمیز می کند و از پوسته پوسته شدن ، قرمزی و عفونت انگل جلوگیری می کند.
مرجع:sanykala

تونر مو DIY: چگونه می توان راه حل های تونر مو را در خانه تهیه کرد

 شما فقط موهای خود را رنگ کرده اید ، اما رنگ برنجی دارد که دوست ندارید. اینجاست که یک تونر وارد می شود. یک تونر مو تن های برنجی مانند یا زرد و نارنجی را از موهای شما خارج می کند. در حالی که می توانید از تونرهای خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید ، نگهداری مداوم مورد نیاز (استفاده از آنها) می تواند به موهای شما آسیب برساند. یک جایگزین ساده یک تونر خانگی است. در این مقاله ، ما 6 تونر موی DIY را برای شما تهیه کرده ایم که می توانید در راحتی خانه خود تهیه کنید.

 
فهرست مطالب
 
تونر مو چیست؟
چگونه یک تونر زنگ های گرم ناخواسته را حذف می کند؟
چیزهایی که باید درباره تونرها بدانید
نحوه تهیه موهای زائد DIY در خانه
مواد لازم را از آشپزخانه خود استفاده کنید
جعبه های رنگ مو و رنگ آمیزی مواد غذایی
چرا راه حل های تونر مو خانگی را انتخاب کنید؟
تونر مو چیست؟
 
از تونر مو برای عادی سازی و شخصی سازی رنگ مو با تغییر حالت آن استفاده می شود. شما می توانید از آن برای تصحیح صدای گرم و خنک ناخواسته استفاده کنید یا مقداری پاپ به رنگ مو خود اضافه کنید. بیشتر برای رسیدن به سایه دلخواه بیشتر از سفید کننده یا هایلایت استفاده می شود.
 
از تونرها اغلب استفاده می شود که افراد می خواهند رنگ های موی دلنشین مانند بلوند پلاتینی ، خاکستری یا آبی را امتحان کنند. همچنین از آنها برای دستیابی به رنگ هایی مانند خاکستری قهوه ای و بلوند خاکستری استفاده می شود.
 
TonerPinit چیست؟
Shutterstock
 
 
چگونه یک تونر زنگ های گرم ناخواسته را حذف می کند؟
افرادی که موهای تیره دارند تمایل به رنگدانه های طبیعی گرم دارند و افرادی که موهای سبک دارند تمایل دارند رنگ های زرد گرم را با استفاده منظم از شامپو های سولفات ، رنگ مو ، رسوب معدنی از آب و ساخت محصول انتخاب کنند. یک تونر با استفاده از تن در انتهای مخالف طیف رنگ این رنگدانه ها را حذف می کند تا گرمی را خنثی کند.
 
چگونه یک تونر TonesPinit ناخواسته گرم را حذف می کند
Shutterstock
 
موهای نارنجی برنجی به یک تونر آبی نیاز دارد و بالعکس.
موهای زرد برنجی به یک تونر بنفش نیاز دارد و بالعکس.
اگر موهای بلوند روشن دارید که رنگ زرد را برداشت می کند ، یک روش درمانی که باعث حذف محصول و ذخایر معدنی می شود ، برای تن کردن موهای شما کافی است.
 
چیزهایی که باید درباره تونرها بدانید
تونرها تعهد موهای رنگ شده را بدون بالا بردن رنگ تغییر می دهند.
آنها در درجه اول بر روی موهای سفید و بلوند استفاده می شوند.
آنها باعث می شوند موهای خوش رنگ به نظر برسند و همچنین می توانند یک رنگ پاپ (صورتی یا بنفش) به رنگ مو اضافه کنند.
از یک تونر نیز می توان برای افزودن ابعاد به رنگ مو استفاده کرد.
موهای خود را بلافاصله بعد از تون کردن بشویید.
بسته به نوع موی شما باید هر 2-8 هفته موهای خود را مجدداً مرتب کنید.
هرچه بیشتر موهای خود را بشویید ، برای تعیین رنگ مو باید از یک تونر استفاده کنید.
سه محصول اصلی تونر مو وجود دارد: شامپو بنفش و نقره ، رنگ مو و تونر آمونیاک.
پس از رنگ آمیزی موهای خود ، از آن در برابر آفتاب محافظت کنید تا از پژمرده شدن رنگ جلوگیری شود.
استفاده از محصولات یک ظاهر طراحی شده را روی موهای سفید شده و ساییده شده محدود کنید.
سفید کردن موهای شما نازک و خشک است. از مرطوب کننده های مایع و ماسک های مو برای مرطوب کردن موهای خود استفاده کنید.
نحوه تهیه موهای زائد DIY در خانه
احتیاط: لطفاً یک تست وصله را انجام دهید تا مطمئن شوید پوست شما احساس تحریک یا خارش نمی کند. اگر قرمز ، خارش دار یا تحریک شده است ، لطفاً قبل از اقدام با پزشک مشورت کنید. تحریک می تواند یک واکنش آلرژیک باشد.
 
مواد لازم را از آشپزخانه خود استفاده کنید
1. شامپو جوش شیرین
شامپو جوش شیرین یک روش درمانی عالی برای مو ایجاد می کند. این ، در ترکیب با رنگ مواد غذایی ، گزارش می کند که محصول و مواد معدنی را از بین می برد و ضمن خنثی کردن رنگ های گرم طبیعی موجود در موهای شما. با این حال ، هیچ مدرک علمی برای اثبات این امر وجود ندارد.
 
در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد محصولاتی با pH بالا (مانند جوش شیرین) می توانند خطر ریزش مو ، آسیب کوتیکول و سرخ شدن را افزایش دهند (1). از این رو ، از مصرف مکرر این ماده اجتناب کنید.
 
روند
 
شما به شامپوی عاری از سولفات ، هر دو قطره رنگ غذایی آبی و بنفش و هر یک قاشق چایخوری جوش شیرین نیاز دارید.
در یک کوزه ، مواد را با چند قاشق غذاخوری آب ترکیب کنید. آن را کنار بگذارید و به شستشوی موهای خود ادامه دهید.
بعد از اینکه موهای خود را با آب شستشو دهید ، از شامپوی ترکیبی که کنار گذاشته اید برای شستن موهای خود استفاده کنید.
شامپو را به مدت 5-10 دقیقه در موهای خود بگذارید تا شستشو شود.
این مورد را با تهویه مطبوع دنبال کنید (برای تونر اضافی می توانید چند قطره از رنگ مواد غذایی را به نرم کننده خود اضافه کنید).
بیش از یک بار در هفته از این مخلوط شامپو استفاده نکنید زیرا می تواند موهای شما را خشک کند. در سایر روزهای هفته می توانید از یک شامپوی معمولی عاری از سولفات با چند قطره رنگ غذایی بنفش و آبی استفاده کنید.
2. سرکه سیب سرکه سیب
سرکه سیب خفیف اسیدی است (2). موهای کسل کننده pH بالاتری دارند و ACV می تواند به کاهش pH و بازگرداندن تعادل به موها کمک کند. از این رو ، می تواند به خلاص شدن از شر رنگ نارنجی و زرد کمک کند. همچنین به عنوان یک پاک کننده عمیق برای از بین بردن تولید محصول عمل می کند. با این حال ، هیچ تحقیقی برای اثبات اثربخشی آن وجود ندارد.
 
روند
 
4 قاشق غذاخوری سرکه سیب را با 2 قاشق غذاخوری آب در یک کوزه رقیق کنید.
مخلوط را از طریق موهای خود بریزید و به مدت 15 دقیقه در آن بگذارید.
موهای خود را با آب ولرم / آب سرد بشویید.
از این مخلوط بیش از 3 بار در ماه استفاده نکنید زیرا سرکه سیب می تواند موهای شما را خشک کند.
3. تونر گیاهی Hollyhock
Hollyhock مانند سرکه سیب می تواند به از بین بردن تن های گرم ناخواسته از موهای شما کمک کند.
 
روند
 
به 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب ، 2 قاشق غذاخوری گیاه هلویوک و 1 فنجان آب احتیاج دارید.
مواد را بجوشانید تا مایع غلیظ شود. آن را کنار بگذارید تا خنک شود.
پس از سرد شدن مخلوط ، آن را روی موهای خود بمالید.
10 دقیقه آن را بگذارید و با استفاده از آب خنک / ولرم و یک شامپوی سولفات بدون سولفات آن را بشویید.
بیش از یک بار در هفته از این محلول تقویت کننده مو استفاده نکنید.
4. لیمو برای تنک کردن
شواهد حکایتی حاکی است که لیمو می تواند در سفید کردن موها کمک کند. عسل خاصیت تحریک کننده و نرم کننده دارد ، که می تواند به موهای شما کمک کند (3). استفاده از این مخلوط چند بار می تواند موهای شما را تن کند تا حداقل یک دو سایه روشن تر شود.
 
روند
 
یک فنجان آب لیمو تازه آب شده را درون یک بطری اسپری بریزید و یک فنجان آب به آن بیفزایید.
2 قاشق غذاخوری عسل را به مخلوط اضافه کرده و بطری را خوب تکان دهید.
مخلوط عسل و لیمو را روی موهای خود اسپری کنید. اطمینان حاصل کنید که پوست سر خود را با مخلوط نمی کنید.
آن را به مدت 2 ساعت بگذارید.
سعی کنید 30 دقیقه از این 2 ساعت را در زیر آفتاب بگذرانید.
این مخلوط را با شامپوی عاری از سولفات بشویید و موهایتان را حالت دهید.
این ترکیب را بیش از 3 بار در ماه استفاده نکنید.
5- چای سبز برای رنگ آمیزی
چای سبز برای افزایش رشد مو در سلولهای پوستی پوستی پوست سر نشان داده شد (4). رنگ سبز آن خیلی قوی نیست و همین باعث می شود تونر خوبی داشته باشید. بسته به رنگ موهایتان ، می توانید چای سیاه یا پشمالو را نیز امتحان کنید.
 
روند
 
3 کیسه چای سبز برداشته و با 2 فنجان آب آن را جوش دهید.
برای به دست آوردن سایه روشن سبز صبر کنید.
آن را روی موهای خود بمالید و حدود 30 دقیقه صبر کنید.
موهای خود را بررسی کنید تا ببینید آیا رنگ مورد نظر به دست آمده است یا خیر.
آن را بشویید.
6. روغن زیتون ویرجین
یک مطالعه نشان می دهد که روغن زیتون نه تنها به رشد مو کمک می کند و از آسیب دیدن مو جلوگیری می کند بلکه باعث تقویت رنگ مو نیز می شود (5). اگر قبل از سفید کردن یا رنگ کردن موهایتان موهای کمی تیره داشتید ، روغن زیتون می تواند به رنگ آمیزی رنگهای مو کمک کند تا رنگ های برنجی را تعادل برقرار کند.
 
روند
 
بسته به طول مو ، مقداری روغن زیتون باکره را در یک کاسه بریزید و آن را گرم کنید.
روغن را به مدت یک ساعت در پوست سر خود ماساژ دهید.
آن را با شامپوی عاری از سولفات بشویید.
7. نیلی برای Toning
رنگ تیره نیلی از مواد indican از گیاه indigofera tinctoria بدست می آید. نیلی می تواند باعث افزایش رنگ و درخشش موهای شما شود (6). این رنگ حتی به رنگ های برنجی نارنجی کمک می کند.
 
روند
 
1 قاشق غذاخوری پودر نیلی را بگیرید و آن را با 4 قاشق غذا خوری نرم کننده سفید مخلوط کنید.
مخلوط را روی موهای خود بمالید.
رنگ موهای خود را بررسی کنید.
پس از رسیدن رنگ مورد نظر ، مخلوط را با آب و یک شامپوی بدون سولفات بشویید.
جعبه های رنگ مو و رنگ آمیزی مواد غذایی
1. رنگ جعبه بلوند خاکستر
رنگهای جعبه ای با رنگ خاکستر به از بین بردن رنگ های زرد / نارنجی کمک می کند. آنها این کار را با خنثی کردن صدای گرم با صدای خنک انجام می دهند.
 
روند
 
به جعبه رنگ بلوند خاکستر ، دستکش ، کاسه مخلوط کردن و یک برس کاربردی نیاز خواهید داشت.
به دنبال دستورالعمل های روی جعبه ، رنگ را در یک کاسه پلاستیکی مخلوط کنید.
رنگ را روی موهای خود بمالید و آن را برای مدت زمان مشخص شده روی جعبه بگذارید. (معمولاً 30 دقیقه.)
موهای خود را با شامپو و سولفات عاری از سولفات بشویید.
کافیست فقط یکبار این کار را انجام دهید.
2. رنگ بنفش
بنفش و آبی رایج ترین رنگهایی است که برای تون کردن موهای زرد / نارنجی استفاده می شود. آنها در نقطه مقابل طیف رنگ قرار دارند و به خنثی کردن صدای گرم کمک می کنند.
 
روند
 
شما به 1 قاشق غذاخوری موهای بنفش و 3 قاشق غذا خوری نرم کننده نیاز خواهید داشت.
مواد را در یک کاسه مخلوط کن ترکیب کنید تا یک مخلوط اسطوخودوس بدست آید.
این کار را روی قسمت هایی از موهای خود که نیاز به رنگ آمیزی دارند بمالید.
آن را به مدت 30 دقیقه بگذارید و سپس آن را با یک شامپوی بدون سولفات بشویید.
هر بار که موهای شما شروع به گرفتن رنگ های زرد می کند تکرار کنید.
3. رنگ سبز
اگر موهای قهوه ای دارید یا موهای خود را قهوه ای رنگ کرده اید ، این تونر برای شماست. این تونر برای از بین بردن رنگ های نارنجی و قرمز از موهای قهوه ای یا تیره مناسب است.
 
روند
 
در صورت داشتن رنگ نارنجی بیشتر ، 2-3 قطره از رنگ غذای سبز را به تهویه یا 2 قطره از رنگ غذای سبز و 1 قطره از رنگ غذایی آبی اضافه کنید.
پس از شامپو کردن موهای خود ، این مخلوط را روی موهای خود بمالید و 10 دقیقه آن را بگذارید.
آن را با آب خنک بشویید.
چرا راه حل های تونر مو خانگی را انتخاب کنید؟
این راه حل های تنظیم کننده به احتمال زیاد از تن های نارنجی قوی خلاص نمی شوند. در چنین شرایطی ، همیشه می توانید حرکت کنید
مرجع:sanykala

7 راه ساه برای ساختن موهای ابریشمی ، طولانی و نرم

 دشوار نیست وقتی فردی را دیدید که قفل های طولانی و مبهم دارد ، حسادت نکنید. علاوه بر این ، وقتی می فهمید که آنها با موهای زرق و برق دار متولد شده اند ، در حالی که شما موهای لرزان و خشن دارید. موهای سرخدار و غیرقابل کنترل که فاقد درخشش هستند ، در بین زنان هندی غیر معمول نیست. با این حال ، بسیاری از زنان درک نمی کنند که این یک مشکل است. با استفاده از روال مناسب مراقبت از مو ، موهای شما نیز می توانند سرها را چرخانده باشند. در اینجا لیستی از 7 روش درمانی ساده وجود دارد که به تقویت سلامت مو شما کمک می کند ، آن را طولانی ، ابریشمی و نرم می کند.

 
چگونه موهای خود را ابریشمی ، طولانی و نرم کنید
 
1. آلوئه ورا
شما نیاز خواهید داشت
برگ آلوئه ورا
2 قاشق غذاخوری آب
بطری اسپری
 
زمان آماده سازی
5 دقیقه
 
زمان درمان
5 دقیقه
 
روش
یک برگ آلوئه ورا را برش داده و با استفاده از یک قاشق دو قاشق غذاخوری ژل استخراج کنید. اطمینان حاصل کنید که فقط ژل شفاف و نه زرد استخراج می کنید.
این ژل را با هم مخلوط کنید تا به یک قوام صاف برسد.
دو قاشق غذاخوری آب را به ژل اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.
این مایع را درون یک بطری اسپری بریزید و خوب تکان دهید.
موهای خود را بعد از شستشو و خشک شدن با محلول آلوئه ورا اسپری کنید.
بگذارید آن را مانند شما اسپری مو کنید.
چند وقت؟
3-4 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
آلوئه ورا منبع فراوانی از آنزیم های پروتئولیتیک است که سلول های آسیب دیده موجود در پوست سر شما را ترمیم می کند (1). این به آن کمک می کند تا سلامت فولیکول ها را بهبود بخشد و رشد مو را تقویت کند. رطوبت این ماده به آبرسانی موها و حفظ شرایط آن در طول روز کمک می کند. این کار باعث می شود بافتی صاف و با حداقل یخ زدن ایجاد شود.
 
 
2. ماساژ روغن داغ با روغن نارگیل / روغن زیتون
شما نیاز خواهید داشت
2-3 قاشق غذاخوری روغن نارگیل / روغن زیتون
حوله گرم
زمان آماده سازی
5 دقیقه
 
زمان درمان
45 دقیقه
 
روش
2-3 قاشق غذاخوری (بسته به طول مو) روغن انتخابی خود مصرف کنید و آن را برای چند ثانیه گرم کنید تا کمی گرم شود.
روغن گرم را درون پوست سر خود ماساژ داده و آن را در طول مو کار کنید.
حدود 15 دقیقه پوست سر خود را ماساژ داده و سپس روغن را برای 30 دقیقه دیگر بگذارید.
در حالی که منتظر هستید موهای خود را با یک حوله گرم بپوشانید.
موهای خود را با شامپوی خفیف عاری از سولفات بشویید و با نرم کننده به پایان برسانید.
چند وقت؟
دو بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
یک ماساژ روغن داغ می تواند به تحریک فولیکول های مو کمک کند و رشد مو را تقویت کند. این یک درمان با تهویه عمیق کارآمد برای موهای شما است که با مواردی همچون شوره سر و خارش نیز مبارزه می کند. روغن نارگیل با داشتن محتوای غنی از تری گلیسیرید به تغذیه رشته های شما کمک می کند. همچنین این قابلیت را دارد که به عمق درون شاخه های موی شما نفوذ کند ، و این امکان را برای تغذیه مطلوب فراهم می کند. روغن زیتون مملو از آنتی اکسیدان ها ، اسیدهای چرب و ویتامین E است که در پیشگیری و ترمیم آسیب های مو به موهای شما کمک می کند (2).
 
3. کشک
شما نیاز خواهید داشت
1 فنجان پنیر
2 قاشق غذاخوری پودر آملا
زمان آماده سازی
2 دقیقه
 
زمان درمان
30 دقیقه
 
روش
این دو ماده را با هم مخلوط کنید تا مخلوط یکدست شود.
این مواد را روی پوست سر و موهای خود بمالید.
وقتی موهای شما کاملاً پوشانده شد ، حدود 30 دقیقه ماسک را بگذارید.
موهای خود را با یک شامپوی خفیف عاری از سولفات بشویید.
با تهویه تمام کنید.
چند وقت؟
1-2 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
کشک حاوی ویتامین های B5 و D است که برای سلامت مو ضروری هستند. این ماده به تقویت موهای شما از درون و در عین حال با مواردی مانند شوره سر نیز کمک می کند. آملا موجود در این ماسک به تقویت پوست ویتامین C به پوست سر کمک می کند و به رشد مو کمک می کند.
 
4. تخم مرغ
شما نیاز خواهید داشت
1 عدد تخم مرغ
1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
1 قاشق غذاخوری عسل
کلاه دوش
زمان آماده سازی
2 دقیقه
 
زمان درمان
30 دقیقه
 
روش
مواد را با هم صاف کنید تا یک مخلوط خوب ترکیب شود.
این ماسک را روی پوست سر و موهای خود بمالید.
هنگامی که پوست سر و موهای شما کاملاً پوشانده شود ، 30 دقیقه صبر کنید.
موهای خود را در حالی که منتظر می مانید از کلاه دوش بپوشانید تا از ظهور غذا جلوگیری کنید.
موهای خود را با آب خنک و یک شامپوی خفیف عاری از سولفات بشویید.
با تهویه تمام کنید.
چند وقت؟
1-2 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
تخم مرغ یکی از وفورترین منابع پروتئین است. این ماده در ضمن بهبود بافت آن به تغذیه و درخشش موهای شما کمک می کند. به ترمیم آسیب های مو کمک می کند و زندگی را به موهای کسل کننده می بخشد. به طور منظم استفاده از این ماسک مو باعث تقویت و حالت دادن به موهای شما در حالی که می توانید آن را کنترل کنید.
 
[بخوانید: چگونه تخم ها از ریزش مو و رشد مو جلوگیری می کنند]
 
5- دانه شنبلیله
شما نیاز خواهید داشت
¼ فنجان شنبلیله
1 فنجان آب
زمان آماده سازی
12 ساعت
 
زمان درمان
30 دقیقه
روش
دانه‌های شنبلیله را در آب خیس کنید و یک شبه آن را بگذارید.
صبح دانه ها را با افزودن مقداری آب که در آن خیس شده بود مخلوط کنید تا بافت صاف و مداوم حاصل شود.
این خمیر را روی پوست سر و موهای خود بمالید.
خمیر شنبلیله را حدود 30 دقیقه در موهای خود بگذارید.
موهای خود را با یک شامپوی خفیف عاری از سولفات بشویید.
با تهویه تمام کنید.
چند وقت؟
یک بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
تخم شنبلیله سرشار از پروتئین ، آهن ، ویتامین C ، پتاسیم و لسیتین است (3). این مواد مغذی اساسی مو با هم کار می کنند تا ضمن تقویت ضخامت و استحکام مو ، از ریزش مو ، شوره سر ، آسیب و ساییدگی مو جلوگیری شود.
 
6. آب پیاز
شما نیاز خواهید داشت
آب از یک پیاز بزرگ
3-4 قطره روغن اسانس اسطوخودوس
زمان آماده سازی
2 دقیقه
 
زمان درمان
10-15 دقیقه
 
روش
مواد را با هم مخلوط کنید تا یک راه حل خوب ترکیب شود.
این محلول را روی پوست سر خود بمالید در حالی که آن را به آرامی با نوک انگشتان ماساژ دهید.
آب پیاز را حدود 10 تا 10 دقیقه بگذارید.
موهای خود را با یک شامپوی خفیف عاری از سولفات بشویید.
با تهویه تمام کنید.
چند وقت؟
دو بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
آب پیاز به مهار ریزش مو ، تقویت رشد مو و همچنین رشد مجدد مو کمک می کند (4).
 
این احتمالاً به دلیل داشتن گوگرد زیاد که به تقویت گردش خون کمک می کند مدیون تغذیه بهتر است. همچنین منبع غنی از مواد مغذی مانند بیوتین ، منگنز ، فلاونوئیدها ، ویتامین C ، فسفر ، اسیدفولیک و مس است که همگی به بازگرداندن سلامتی و درخشش موهای شما کمک می کنند.
 
[بخوانید: نحوه استفاده از آب پیاز برای رشد مو]
 
7. سرکه سیب سیب
شما نیاز خواهید داشت
1 قاشق غذاخوری سرکه سیب
1 فنجان آب
زمان آماده سازی
2 دقیقه
 
زمان درمان
5 دقیقه
 
روش
سرکه سیب را با یک فنجان آب رقیق کنید و آن را در یک کوزه بگذارید.
موهای خود را با یک شامپوی خفیف عاری از سولفات بشویید.
به وضعیت موهای خود ادامه دهید.
بعد از اینکه موهای خود را تنظیم کردید ، سرکه سرکه سیب رقیق شده را درون آن بریزید.
دیگر موهای خود را بشویید.
چند وقت؟
یک بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
این روش درمانی به خلاص شدن از شر خاک ، روغن ، آهک و تجمع موهای شما کمک می کند. این موهای شما را بدون استفاده از مواد شیمیایی خشن روشن می کند و باعث می شود احساس نرم و ظاهری ابریشمی داشته باشد.
 
نکات اضافی
1. رژیم غذایی متعادل را حفظ کنید
اطمینان از تأمین مواد غذایی کافی به موهای شما ، داشتن موهای سالم مهم است. آنچه روی موهای خود می گذارید مهم نیست که موهای شما از داخل بدن تغذیه نشود. اطمینان حاصل کنید که روزانه از چربی های سالم ، پروتئین ها و مواد مغذی استفاده می کنید. همچنین ، تلاش کنید تا خود را آزار دهید.
 
2. محصولات مناسب را انتخاب کنید
استفاده از شامپوهای طبیعی یا گیاهی که حاوی مواد شیمیایی خشن مانند SLS و سولفات ها نیستند ، می تواند با سلامتی موهای شما طولانی شود. این امر به این دلیل است که سولفات ها روی موهای شما خشن هستند و روغنهای طبیعی شما را از بین می برند. همچنین سرمایه گذاری در نرم کننده موی خوب و عاری از سیلیکون ایده خوبی خواهد بود. در حالی که سیلیکون ها به افزودن درخشش به موهای شما کمک می کنند ، اما باعث ایجاد موهای شما می شوند که موهای شما را به پایین می ریزند.
 
3. ماساژ روغن
حداقل یک بار در هفته ماساژ روغن خوب و آرامش بخش را به خودتان بدهید (یا کسی را به شما هدیه دهد). ماساژهای روغن نه تنها به تسکین تنش کمک می کنند ، بلکه باعث گردش خون می شوند که از فولیکول های شما به خوبی تغذیه می شوند.
 
4- روی یک شانه چوبی پهن و یک برس موی گراز سرمایه گذاری کنید
یک شانه چوبی دندان گسترده ای مانع از شکستگی استاتیک و مو خواهد شد. این شانه ایده آل برای استفاده در هنگام خنثی کردن موهای شما است. پس از جدا شدن موهای شما ، برس موی گراز به پایین آمدن روغن ها از ریشه های شما کمک می کند و از سالم بودن و محافظت موهای شما اطمینان می دهد. همچنین جلوگیری از شانه کردن موهایتان هنگام خیس بودن بسیار مهم است زیرا این حالت وقتی موهای شما در برابر شکستن آسیب پذیرتر است.
 
5. هرگز از تهویه پرش نکنید
تهویه مطبوع هنگام حفظ سلامتی مو بسیار مهم است. بعد از شامپو از استفاده از نرم کننده استفاده نکنید. همچنین ایده آل است که حداقل یک بار در هفته موهای خود را با ماسک موهای بسیار آبرسان خانگی درست کنید. اگر موهای خیلی خشک دارید ، ایده خوبی است که در تهویه مطبوع مناسب سرمایه گذاری کنید.
 
6. همیشه با آب خنک بشویید
آب خنک به مهر و موم کردن کوتیکول های مو کمک می کند و از صاف و ابریشمی موهای شما اطمینان می دهد. این همچنین به جلوگیری از از بین رفتن رطوبت موهای شما کمک می کند.
 
7. مرتباً مرتب کنید
کوتاه کردن موهای شما هر 6-8 هفته بسیار مهم است. این به خلاص شدن از شر انتهای شکاف کمک می کند و از صدمه دیدن بیشتر به سمت ساقه مو جلوگیری می کند.
 
8. استفاده از ابزارهای سبک داغ را متوقف کنید
یک ظاهر طراحی گرما با استفاده منظم می تواند صدمات جدی به موهای شما وارد کند. اگر به صاف کننده خود معتاد هستید ، ایده خوبی است که به دنبال سبک های بدون گرما بروید و از استفاده از گرما دچار وقفه شوید.
 
9. موهای خود را بیش از حد شسته نکنید
شستن موهای شما بیش از سه بار در هفته می تواند آن را کسل کننده ، خشک و بی عمر کند. برای شستن موهای خود 2-3 بار در هفته بچسبید.
 
10. بگذارید موهای شما هوا خشک شود
به جای استفاده از سشوار ، اجازه دهید موهای شما هوا خشک شود. این کار را با فشار دادن آب اضافی از موهایتان با حوله و آرام ماندن آن تا زمانی که انجام دهید ، انجام دهید
مرجع:sanykala

نحوه استفاده از بیوتین برای رشد مو

 روند رشد مو همه حوصله است. منظورم این است که ، وقتی موهای شما بیش از نیمی از رشد یا حداکثر سه چهار اینچ در هر ماه امتناع می ورزد ، چاره ای جز صبر ندارید. اما صبور بودن فقط به معنای انتظار برای رشد موهای شما نیست. شما همچنین باید به مواردی که روی مو و بدن خود می گذارید توجه زیادی کنید تا از رشد و سالم بودن مو و سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید. اطمینان از این که موهای شما تمام غذاهای موردنیاز خود را دریافت می کند بسیار مهم است و این زمانی است که بیوتین وارد تصویر شود.

 
بیوتین یا ویتامین B7 / ویتامین H یک ویتامین محلول در آب است که یک ماده مغذی اساسی برای رشد مو است. در حالی که کمبود بیوتین بسیار نادر است ، اما می تواند باعث ریزش مو و بثورات مو شود. برای جلوگیری از این امر و ترویج رشد سالم مو ، افراد زیادی مکمل بیوتین مصرف می کنند. در اینجا نحوه کمک به شما آورده شده است:
 
 
 چگونه بیوتین به رشد مو شما کمک می کند؟
بیوتین با واکنش با آنزیم های سلولی در تولید اسیدهای آمینه به سنتز پروتئین کراتین کمک می کند. در حالی که بهبود تغذیه کلی کلید رشد سالم تر ، قوی تر و سریع تر مو است ، ویتامین نقش زیادی در تولید موهای سالم دارد.
بیوتین یک مکمل بی خطر برای مصرف است تا زمانی که به یک دوز تجویز شده بپیوندید. بیشتر افرادی که از آن استفاده می کنند هیچ عارضه جانبی را تجربه نمی کنند. در واقع ، بهبود مو و کیفیت کراتین در افرادی که بیوتین مصرف می کنند ، مشاهده شده است.
 
بیوتین به سالم نگه داشتن اکسیژن به سلولهای موجود در پوست سر و فولیکول ها کمک می کند.
نحوه استفاده از بیوتین برای رشد مو
1. غذاهای غنی از بیوتین بخورید
1. غذاهای غنی از BiotinPinit بخورید
تصویر: Shutterstock
 
ترکیب بیوتین در رژیم غذایی شما یکی از ساده ترین راه های تقویت رشد مو است. به سادگی غذاهای غنی از بیوتین مانند تخم مرغ ، حبوبات ، آجیل ، شیر ، غلات کامل و گوشت مصرف کنید. در حقیقت ، انجام روزانه توصیه شده شما می تواند به آسانی خوردن یک تخم مرغ آب پز باشد زیرا حاوی 25 میکروگرم بیوتین است.
 
2. مکمل های بیوتین
2. بیوتین مکملPinit
تصویر: Shutterstock
 
رایج ترین روش استفاده از بیوتین برای رشد مو ، مصرف مکمل های بیوتین است. دوز توصیه شده برای بیوتین برای نوزادان 7 میکروگرم ، 8 میکروگرم برای کودکان نوپا از سنین 1-3 ، 12 میلی گرم برای کودکان 4 تا 8 ساله ، 20 میکروگرم برای کودکان 9 تا 13 ساله ، 25 میکروگرم برای نوجوانان 14-18 ساله ، 30 میلی گرم است برای افراد بالای 18 سال و 35 میلی گرم برای خانمهایی که شیر می دهند. با این وجود ، توصیه می شود قبل از شروع مصرف هرگونه مکمل ، با پزشک مشورت کنید.
 
 
بیوتین به تنهایی به رشد مو کمک نمی کند. در حالی که باعث بهبود ساختار کراتین موهای شما و تقویت آن می شود ، شما همچنین نیاز به استفاده از درمانهای موضعی ، حفظ یک رژیم غذایی سالم و اطمینان از به دست آوردن به اندازه کافی از سایر مواد مغذی اساسی رشد مو دارید. در زیر لیستی از نکات مربوط به مراقبت از مو و داروهای خانگی که می توانید علاوه بر مصرف بیوتین مصرف کنید ، در تقویت رشد مو کمک می کند.
 
 بیوتین و ویتامین E برای رشد مو
شما نیاز خواهید داشت
2-3 کپسول روغن ویتامین E
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
زمان آماده سازی
2 دقیقه
 
زمان پردازش
1 ساعت
 
روند
در کپسول های روغن ویتامین E خود سوراخ کنید و آنها را درون یک کاسه حاوی روغن زیتون خالی کنید. خوب مخلوط کنید.
این روغن را در پوست سر خود ماساژ داده و آن را به آرامی در موهای خود کار کنید تا موها و پوست سر شما به طور کامل در روغن پوشانده شود.
پوست سر خود را برای حدود 10-15 دقیقه ماساژ داده و روغن را برای مدت 45 دقیقه دیگر بگذارید.
موهای خود را با یک شامپوی خفیف عاری از سولفات بشویید.
چند وقت؟
2-3 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
ماساژ پوست سر خود را با روغن ویتامین E علاوه بر مصرف مکمل های بیوتین به اطمینان از سلامت پوست سر کمک می کند. روغن ویتامین E دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است که می تواند باعث آسیب به پوست سر و مو شود. روغن همچنین موهای شما را در حالی که آن را قوی و سالم نگه می دارد ، شرایط می کند. به صورت اختیاری ، می توانید از مکمل های ویتامین E نیز برای تقویت رشد مو استفاده کنید. مقدار توصیه شده ویتامین E ، 400 IU در روز است.
 
روغن کرچک و بیوتین برای رشد مو
روغن کرچک و بیوتین برای رشد مو Pinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
1 قاشق غذاخوری روغن کرچک
2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
زمان آماده سازی
2 دقیقه
 
زمان پردازش
1 ساعت
 
روند
در یک کاسه ، روغن کرچک و نارگیل را با هم مخلوط کنید تا اینکه یک روغن صاف یکدست شود.
این روغن را در پوست سر خود ماساژ داده و آن را به آرامی در موهای خود کار کنید تا موها و پوست سر شما به طور کامل در روغن پوشانده شود.
پوست سر خود را برای حدود 10-15 دقیقه ماساژ داده و روغن را برای مدت 45 دقیقه دیگر بگذارید.
موهای خود را با یک شامپوی خفیف عاری از سولفات بشویید.
چند وقت؟
2-3 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
روغن کرچک یک ماده تقویت کننده رشد مو است. این ماده به دلیل داشتن محتوای بالای اسیدهای چرب به حفظ سلامت پروتئین ها در موهای شما کمک می کند. این روغن همچنین حاوی اسید ricinoleic است که به تقویت رشد مجدد مو کمک می کند و حجم مو را بازگرداند.
 
اره پالمیتو و بیوتین برای رشد مو
اره پالمیتو و بیوتین برای رشد مو Pinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
5 قطره روغن اره Palmetto
1 قاشق غذاخوری آب
پد پنبه
زمان آماده سازی
2 دقیقه
 
زمان پردازش
5 دقیقه
 
روند
در یک کاسه روغن اره اره را با یک قاشق غذاخوری آب رقیق کنید.
با استفاده از یک لنت پنبه ، روغن پالتو اره رقیق شده را روی پوست سر خود بمالید.
هنگامی که کل پوست سر شما پوشانده شود ، روغن رقیق شده را روی آن بگذارید.
چند وقت؟
هر روز.
 
چرا این کار می کند
اگر مشکل ریزش مو دارید ، این روال یکی از ساده ترین راه های مهار آن به دلیل کمبود وقت است. ریزش مو اغلب به دلیل تبدیل تستوسترون به دی هیدروتستوسترون ایجاد می شود. palmetto Saw به مسدود کردن آنزیم 5-α-ردوکتاز که سنتز این تبدیل می شود کمک می کند. این به کاهش ریزش مو کمک می کند در حالی که مصرف بیوتین شما به رشد مو کمک می کند.
 
روغن ماهی و بیوتین برای رشد مو
روغن ماهی و بیوتین برای رشد مو Pinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
2 کپسول روغن ماهی
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
زمان آماده سازی
2 دقیقه
 
زمان پردازش
1 ساعت
 
روند
در کپسول های روغن ماهی خود سوراخ کنید و آنها را درون یک کاسه حاوی روغن زیتون خالی کنید. خوب مخلوط کنید. این مواد را سرد نگه دارید زیرا این امر به شما در جلوگیری از بو شدن کمک می کند.
این روغن را در پوست سر خود ماساژ داده و آن را به آرامی در موهای خود کار کنید تا موها و پوست سر شما به طور کامل در روغن پوشانده شود.
پوست سر خود را برای حدود 10-15 دقیقه ماساژ داده و روغن را برای مدت 45 دقیقه دیگر بگذارید.
موهای خود را با یک شامپوی خفیف عاری از سولفات بشویید.
چند وقت؟
2-3 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
روغن ماهی منبع غنی اسیدهای چرب اشباع نشده امگا 3 است. این اسیدهای چرب برای رشد سالم مو ضروری هستند. آنها به مهار ریزش مو ، بهبود ضخامت مو و تقویت رشد مو کمک می کنند. آنها همچنین به اطمینان از قوی بودن و تغذیه رشد مو کمک می کنند. جدا از استفاده موضعی روغن ، از مصرف آن به عنوان یک مکمل خوراکی نیز بهره مند خواهید شد ، به خصوص اگر غذاهای دریایی زیادی مصرف نکنید و برای قرار دادن آن در موهایتان بازی نیست.
 
روی و بیوتین برای رشد مو
روی و بیوتین برای رشد مو Pinit
تصویر: Shutterstock
 
عدم دریافت مقدار کافی روی در رژیم غذایی ، دلیل اصلی وخیم تر موهاست. برای سالم نگه داشتن و رشد موهای شما به دوزهای سالم روی نیاز دارید. روی نه تنها به رشد مو کمک می کند بلکه باعث رفع مشکلات هورمونی می شود که می تواند منجر به ریزش مو شود. همچنین به حفظ سلامت پوست سر کمک کرده و از ایجاد خاکستری زودرس جلوگیری می کند. دوز توصیه شده روی برای رشد مو در زنان بزرگسال 22 میلی گرم است. با این حال ، شما همیشه باید قبل از شروع مکمل ها با یک متخصص بهداشت مشورت کنید. شما همچنین می توانید با مصرف دانه کدو تنبل ، شکلات تیره ، سیر ، جوانه گندم ، دانه کنجد ، دانه هندوانه و نخود ، سعی کنید میزان مصرف روی را بهبود بخشید.
 
اسید فولیک و بیوتین برای رشد مو
اسید فولیک و بیوتین برای رشد مو Pinit
تصویر: Shutterstock
 
اسیدفولیک ، یا ویتامین B9 ، بخشی از خانواده پیچیده B است. این ویتامین محلول در آب مانند بیوتین یک ماده مغذی اساسی برای رشد مو است. کمبود این ویتامین با ریزش مو ارتباط دارد. مقدار توصیه شده اسید فولیک 400-500 میکروگرم است. با این حال ، شما می توانید با مصرف اسید فولیک به میزان کافی ویتامین اطمینان پیدا کنید
مرجع:sanykala

چگونه موهای براق در خانه داشته باشیم

 10. کدو بطری برای موهای براق

چگونه می توانید موهای خود را براق کنید و در خانه-17Pinit
تصویر: Shutterstock
 
کدو بطری یکی دیگر از مواد شگفت انگیز برای دستیابی به قفلهای براق است. یک بطری کدو را پوست بگیرید و آب آن را از آن جدا کنید. این آب میوه را روی موهای خود بمالید و بگذارید 30 دقیقه تا ساعت بماند. با شامپو و حالت شستشو دهید.
 
بازگشت به TOC
 
یوگا برای موهای براق
چگونه می توانید موهای خود را در خانه-38 ببندید
تصویر: Shutterstock
 
تمرینات یوگا زیادی وجود دارد که شما می توانید برای رسیدن به موهایی طولانی و درخشان انجام دهید. این ماده با کنترل استرس ، آرامش بدن و همچنین بهبود گردش خون به حفظ سلامتی مو کمک می کند.
 
[بخوانید: 8 اثر یوگا که می توانند از موهای شما محافظت کنند]
 
بازگشت به TOC
 
ویتامین ها برای موهای براق
چگونه می توانید موهای براق داشته باشید و در خانه-42Pinit
تصویر: Shutterstock
 
مصرف هدفمند مکمل ویتامین در زمانی که شما یک هدف طولانی مدت از آرزوی موهای بلند و براق دارید می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. برخی ویتامین ها مانند ویتامین های گروه B ، ویتامین C و ویتامین E برای رشد سالم مو ضروری هستند. در حالی که می توانید غذاهایی را که سرشار از این ویتامین ها هستند ، مصرف کنید ، اما مصرف مکمل های ویتامین نیز گزینه مناسبی است. با این حال ، قبل از شروع مصرف هرگونه مکمل ، حتماً با یک حرفه مراقبت پزشکی مشورت کنید.
 
[بخوانید: 14 ویتامین ضروری و مواد معدنی برای رشد سریعتر مو]
 
بازگشت به TOC
 
چه چیزی برای موهای براق بخورید
چگونه می توانید موهایتان را براق کنید-در خانه-27Pinit
تصویر: Shutterstock
 
اگر رسیدن به موهای زرق و برق دار و براق یکی از اهداف طولانی مدت شماست ، حفظ رژیم غذایی مناسب برای موهای براق به یک کار ضروری تبدیل می شود. در حالی که حفظ یک رژیم متعادل که شامل غذاهای دریایی ، گوشت ، تخم مرغ و نوشیدن آب زیادی باشد ، بارگیری در غذاهایی که عمدتاً سلامت موهای شما را تقویت می کنند ، چیزی است که به نتایج سریع تری منجر می شود. در زیر لیستی از غذاهایی که باید موهای صاف و درخشنده داشته باشید باید در رژیم غذایی خود بگنجانید.
 
بازگشت به TOC
 
1. سبزیجات برای موهای براق
چگونه می توانید موهای خود را در خانه بریزید-26-پینیت
تصویر: Shutterstock
 
سبزیجات سبز تیره مانند کلم ، کلم بروکلی و اسفناج باید یک قسمت منظم از رژیم شما باشند. این بدان دلیل است که آنها سرشار از اسیدهای امگا 3 ، پروتئین ها و مواد معدنی ضروری مانند پتاسیم ، روی ، سلنیوم ، آهن ، منیزیم و کلسیم هستند که باعث بهبود سلامتی موهای شما شده و آن را تغذیه می کنند.
 
بازگشت به TOC
 
2. میوه هایی برای موهای براق
چگونه-موهایتان را براق کنید-موهای خود را در خانه-36Pinit
تصویر: Shutterstock
 
میوه ها به دلیل داشتن ویتامین غنی و مواد معدنی ، باید به عنوان بخش مهمی از رژیم غذایی شما باشند. مصرف میوه هایی مانند موز ، آووکادو ، طالبی ، انگور ، سیب ، لیمو ، گوجه فرنگی و پاپایا بسیار طولانی در بهبود سلامت موهای شما خواهد بود.
 
بازگشت به TOC
 
3. آجیل برای موهای براق
چگونه می توانید موهای براق داشته باشید و در خانه44Pinit
تصویر: Shutterstock
 
آجیل منبع غنی از اسیدهای چرب و مواد معدنی مانند روی است. آنها همچنین یک گزینه میان وعده سالم هستند. برای موهایی که براق و پر زرق و برق هستند ، هر روز بر روی چند آجیل میان وعده میل کنید.
 
بازگشت به TOC
 
برای جلوگیری از چیست؟
1. از استرس خودداری کنید
چگونه می توانید موهای خود را براق کنید-در خانه 45Pinit
تصویر: Shutterstock
 
استرس یکی از بزرگترین دلایل موهای ناسالم است. همچنین یک استرس زا بزرگ است که منجر به ریزش مو می شود. بیش از حد استرس می تواند بر گردش خون شما تأثیر بگذارد ، و تغذیه ای که از فولیکول های مو دریافت می کند به حداقل برسد. فعالیت های تسکین دهنده استرس مانند ماساژ آرامش بخش سر ، یوگا و ورزش خیلی به سمت حفظ سلامت موهای شما می رود.
 
بازگشت به TOC
 
2. از استفاده از آب سخت خودداری کنید
چگونه-موهایتان را براق کنید-موهای خود را در خانه-05Pinit
تصویر: Shutterstock
 
آب سخت آبی است که سرشار از مواد معدنی مانند کلسیم ، مس و منیزیم است. استفاده بیش از حد از آب سخت می تواند در موارد شدید منجر به شکنندگی و ریزش مو شود. استفاده از فیلتر دوش می تواند به حل این مشکل کمک کند.
 
بازگشت به TOC
 
3. مواد غذایی برای جلوگیری از
چگونه می توانید موهایتان را براق کنید
تصویر: Shutterstock
 
از غذاهای ناخواسته ، سدیم ، قند بیش از حد ، الکل و نشاسته سفید در رژیم غذایی خودداری کنید زیرا این غذاها می توانند به ریزش مو ، شوره سر و شکنندگی مو منجر شوند.
 

9 شامپو برتر آیورودا در سال 2019 که از ریزش مو جلوگیری می کند

 آیورودا یک سیستم طب سنتی بومی شبه قاره هند است. این شکل باستانی داروی جایگزین نیز به عنوان علم خود درمانی شناخته می شود. این شامل استفاده از گیاهان طبیعی برای بهبود بیماری ها و همچنین مواردی در مورد سلامت پوست و مو شماست. این راه حل های آیوروديك نه تنها كاملاً طبیعی هستند ، بلكه حاوی مواد شیمیایی سختی نیستند كه بیشتر محصولات مراقبت از مو انجام می دهند. در زیر ، لیستی از 10 شامپوی آیورودا را ارائه داده ام که به مهار ریزش مو کمک می کنند.

 
بررسی قیمت محصولات
تمیز کننده مو Patanjali Kesh Kanti با پروتئین شیر قیمت
قیمت بررسی شامپو ضد ریزش موی امامی کینگ کینگ آیورودیس دارویی
بررسی قیمت شامپو Khadi Amla و Bingingraj
بررسی قیمت شامپو گیاهی Trichup
قیمت بررسی موهای پاک کننده مو Shahnaz Husain Shamla Plus قیمت
قیمت شامپو پروتئین مو Sesa را بررسی کنید
قیمت بررسی پروتئین بیو سویا بیوتیکای شیرین
قیمت بررسی شامپو ترمیم مو VLCC
قیمت بررسی شامپو ضد ریزش مو ضد هیمالیا
قیمت بررسی شامپو Vaadi Herbals Amla-Shikakai
9 شامپو برتر آیورودا برای ریزش مو
1. پاک کننده مو Patanjali Kesh Kanti با پروتئین شیر
 
1. پاک کننده مو Patanjali Kesh Kanti با پروتئین شیر Pinit
توضیحات محصول
 
 
پاک کننده مو کاشت کانتی پاتانعالی با پروتئین شیر به درمان خشکی و شوره سر کمک می کند و ضمن جلوگیری از ریزش مو. این ماده حاوی موادی مانند برینگراژ ، میترل ، چشماکای ، ریته ، میکروبولان ، نئوم ، هلندی ، زردچوبه و باکوچی است که با هم در ضد عفونی کردن پوست سر و تقویت ریشه موهای شما همکاری می کنند. این کار باعث می شود تا ریزش مو پایان یابد و همچنین از ساییدگی زودرس جلوگیری می کند.
 
طرفداران
 
ادعاهای خود را مطرح می کند.
مناسب بودجه.
موهای شما را خشک نمی کند.
شامل SLES نیست.
مناسب برای مبتلایان به فلج حساس.
بسته بندی خوب
رایحه ای دلپذیر دارد.
منفی
 
هیچ یک
 
 
[بخوانید - طیف کاملی از محصولات پاتانجالی برای زنان]
 
2. شامپو Khadi Amla و Bingingraj
 
3. Khadi Amla و Bingingraj Shampoo Pinit
توضیحات محصول
 
شامپو Amla و Bingingraj Khadi ادعا می کند که سایه زنی ، شوره سر و ریزش مو را مهار می کند. برینگراژ و آملا که از ترکیبات مؤثر موجود در این شامپو هستند دارای خاصیت مقوی عالی مو مانند مو هستند که به حفظ سلامتی مو کمک می کنند. شامپو همچنین حاوی reetha است که یک پاک کننده طبیعی است.
 
طرفداران
 
سهل الوصول.
حاوی مواد طبیعی است.
موها را به طور موثری تمیز می کند.
ریزش مو.
عاری از سولفات و پارابن.
منفی
 
می تواند خشک شود.
 
 
3. شامپو گیاهی Trichup
 
4- شامپوی گیاهی Trichup Pinit
توضیحات محصول
 
شامپوی گیاهی Trichup با مواد طبیعی مانند حنا و آلوئه ورا غنی شده است. این ماده موهای شما را با تعادل کامل مواد مغذی و رطوبت ، احیای پوست سر و فولیکول های مو شما فراهم می کند. این شامپو به مهار ریزش مو کمک کرده و رشد سالم مو را تقویت می کند. این فرمولاسیون گیاهی همچنین ادعا می کند تعادل بهینه رطوبت را حفظ می کند.
 
طرفداران
 
ملایم و مناسب برای فلس های حساس است.
رایحه ای دلپذیر دارد.
موهای شما را خشک نمی کند.
حاوی مواد شیمیایی خشن نیست.
برای موهای درمان شده با رنگ ایمن است.
ریزش مو.
مناسب بودجه.
منفی
 
پس از یک روش روغن کاری به خوبی تمیز نمی شود.
باید از محصول زیادی استفاده کنید.
 
 
4- شستشوی مو شهناز حسین شامللا پلاس
 
5. پینیت پاک کننده مو شهناز حسین شهلا پلاس
توضیحات محصول
 
پاک کننده پوست سر شاملو شه حسین حسن پلاس حاوی خوبی های آملا است. این ماده باعث افزایش توانایی پاک کننده شامپو می شود تا موهای نرم و بدون ایجاد مو داشته باشد. این محصول در ضمن پاک کردن شوره سر به تقویت فولیکول های شما کمک می کند. همچنین به تغذیه ساقه های مو و احیای سلامت مو کمک می کند.
 
طرفداران
 
کمی طول می کشد.
ریزش مو.
حجم مو را افزایش می دهد.
از شوره سر و خارش جلوگیری می کند.
منفی
 
مناسب بودجه نیست.
عطر ممکن است برای برخی خیلی قوی باشد.
5. شامپو پروتئین مو Sesa
 
6. شامپو پروتئین مو Sesa Pinit
توضیحات محصول
 
شامپو پروتئین مو Sesa حاوی عصاره سیب سبز به همراه روغن آووکادو ، روغن آفتابگردان و ویتامین های E و C. این ترکیبات برای تقویت فولیکول ها و تغذیه موهایتان با هم کار می کنند. این یکی از بهترین شامپوهای آیروداتیک برای کنترل ریزش مو است در حالی که یک براق سالم به موهای شما اضافه می کند.
 
طرفداران
 
موهای شما را تمیز و تمیز می کند.
بسته بندی خوب.
رایحه ای دلپذیر دارد.
حجم مو را افزایش می دهد.
ریزش مو.
مناسب بودجه.
منفی
 
قوام ضخیم
 
 
6. پروتئین Biotique Bio Soya شامپو تغذیه ای تازه
 
7. پروتئین Biotique Bio Soya Shampoo Nutour Shouroo Pinit
توضیحات محصول
 
پروتئین بیو سویا پروتئین Biotique ، حاوی ترکیب پروتئین خالص سویا ، عصاره زردچوبه وحشی و زرشک است. این محصول ضمن تمیز کردن موهای شما به حفظ تعادل pH پوست سر شما کمک می کند. همچنین روغن طبیعی را از پوست سر شما جدا نمی کند. به جلوگیری از از بین رفتن رنگ کمک می کند و استفاده از موهای پرمصرف بی خطر است.
 
طرفداران
 
روغن طبیعی را از بین نمی برد.
مناسب بودجه.
بی خطر برای موهای رنگ شده.
ریزش مو را کنترل می کند.
بسته بندی مسافرتی.
منفی
 
دارای سولفات است.
برای حجم مو خیلی کار نمی کند.
 
 
7. شامپو ترمیم مو VLCC
 
8. شامپو Pinit تعمیر موهای سقوط مو VLCC
توضیحات محصول
 
شامپو ترمیم کننده مو VLCC به عنوان یک ترکیب گیاهی انقلابی از نارگیل و گیاه هیبیسک توصیف شده است. این ماده ادعا می کند که به ریشه و فولیکول های مو تغذیه می کند در حالی که ماده معدنی بی نظیر آن به مهار ریزش مو کمک می کند. عصاره های گیاه هیبیسک کمک می کند تا سلامت موهای شما تقویت شود در حالی که روغن نارگیل برای تغذیه آنها به اعماق شاخه های مو نفوذ می کند.
 
طرفداران
 
موها را به طور موثری تمیز می کند.
سهل الوصول.
موها را هیدراته نگه می دارد.
بافت مو را بهبود می بخشد.
کمی طول می کشد.
رایحه ای دلپذیر دارد.
ادعاهای خود را مطرح می کند.
بدون SLS
منفی
 
هیچ یک
 
8. شامپو پاییز ضد موی هیمالایا Herbals
 
9. شامپو Pinit ضد ریزش مو ضد هیمالایا
توضیحات محصول
 
شامپو ضد ریزش موی Himalaya Herbals ادعا می کند که فرمول دستیابی به موفقیت 2 در 1 دارد که به کاهش ریزش مو کمک می کند در حالی که تغذیه موهای شما را برای سالم ماندن به موهای شما کمک می کند. به حفظ تعادل رطوبت که مانع ریزش مو ناشی از شکستگی می شود ، کمک می کند. این شامپو حاوی برینگراژ و Butea Frondosa است که باعث تقویت فولیکولهای مو برای تقویت رشد موهای سالم و سالم می شود.
 
طرفداران
 
رایحه ای دلپذیر دارد.
بسته بندی خوب.
مناسب بودجه.
حاوی سیلیکون ، پارابن یا SLES نیست.
ریزش مو.
منفی
 
اگر شرط نکردید موهای خود را خشک کنید.
دارای سولفات است.
 
 
9. شامپو Vaadi Herbals Amla-Shikakai
 
10. Vaadi Herbals Amla-Shikakai Shampoo Pinit
توضیحات محصول
 
شامپوی Amla-Shikakai Vaadi برای شوره سر و کنترل ریزش مو یک فرمول سه جانبه است که به تقویت سلامت پوست سر ضمن تقویت ریشه های مو و تهویه عمیق مو کمک می کند. نگاهکایا و reetha در فرمول پاک کننده های طبیعی هستند که پوست سر شما را نیز از عفونت دور نگه می دارند. آملا موجود در شامپو باعث تحریک رشد مو در ضمن تقویت فولیکول ها می شود. این امر به مهار ریزش مو و رشد سالم مو کمک می کند.
 
طرفداران
 
موهای شما را تمیز و تمیز می کند.
بدون SLS
ریزش مو.
حجم را اضافه می کند.
منفی
 
می تواند خشک شود.
این یک پوست سر خارش ندارد.
 
 
* منوط به در دسترس بودن
 
حفظ روال مناسب مراقبت از مو و استفاده از یک شامپوی مؤثر آیورودیس به رفع مشکلات ریزش مو ، ضخیم شدن موهای شما و ترمیم شکوه سابق آن کمک می کند. آیا برای کنترل ریزش مو ، هیچ یک از این شامپوهای آیورودیس را امتحان کرده اید؟ در مورد نظرات خود در بخش نظرات در زیر بگویید.
مرجع:sanykala
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد